וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיג'י צ'נאמו: "המשחק מול ב"ש - מהחשובים בקריירה"

28.4.2013 / 8:59

נתניה חגגה ניצחון על בית"ר, ומצפה לאלפי אוהדים במשחק הגורלי במחזור הסיום. נמשכים הניסיונות להכשיר את סבע

one

אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים אמש (שבת) 1:3, במכבי נתניה מצפים לעשרת אלפים צופים שיגיעו למשחק הקובע מול הפועל באר שבע בשבת. בהנהלת נתניה קיבלו כבר אתמול לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים החלטה עקרונית להוזיל את מחירי הכרטיסים, שיעמדו על 30 שקל מחיר אחיד והצפי הוא שאוהדי נתניה ימלאו את היציעים ויעניקו אווירה מחשמלת במשחק שיקבע אם נתניה תישאר בליגת העל או שמא תנשור לליגת המשנה.

במועדון ישוחחו עם הנהלת הפועל באר שבע ויבקשו מהם לדעת מה הצפי שלהם לכמות האוהדים שתגיע מבאר שבע. אם יתברר שיש היענות גדולה בבירת הנגב, יוקצו להם 1,800 כרטיסים מתוך 14,000 המקומות באצטדיון בנתניה.

פיראס מוגרבי שחקן מכבי נתניה עם יוסי שבחון. קובי אליהו
שניהם זכו לשבחים מהצוות המקצועי. מוגרבי ושבחון/קובי אליהו

אגב, האוהדים מתכוונים לתאם עם הנהלת הקבוצה להגיע במהלך השבוע לאחד מהאימונים כדי לדחוף את השחקנים ולעודד אותם לקראת המשחק החשוב.
מלבד נושא האוהדים גם בצד המקצועי ינסו בנתניה לגרום לשחקנים לרדת אל הקרקע אחרי שני הניצחונות האחרונים ולהגיע מפוקסים למשחק הקובע מול באר שבע. בצוות המקצועי יבקשו מהשחקנים שלא לעסוק בחישובים ובמצב בתחתית שכן ניצחון של הקבוצה ישאיר אותם בליגה, בלי קשר לתוצאות במגרשים האחרים.

"זה לא רק עוד ניצחון ונשארנו, זו מלחמה של ממש כי גם הם חייבים את הנקודות", אמר השוער לואיג'י צ'נאמו לקראת המפגש מול באר שבע. "מגיע כל הכבוד לשחקנים ובייחוד לקהל על המשחק מול בית"ר, הראינו שרצינו יותר, והקהל נתן לנו תחושה של משחק בית, עכשיו זה גמר והם יצטרכו למלא את המגרש בנתניה".

על יחסי הכוחות אמר השוער: "אנחנו הפייבוריטים כי המשחק בבית שלנו ומול הקהל שלנו שיהיה השחקן ה-12, רק אם נציג יכולת חלשה תהיה לנו בעיה, אם נציג את היכולת הטובה שלנו אז הכל יהיה טוב. זה אחד מהמשחקים הכי חשובים בקריירה שלי. ירדתי ליגה עונה שעברה וזה הדבר הכי קשה בכדורגל, אלחם ואעשה הכל כדי שהעונה זה לא יקרה לנתניה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
לואיג'י צ'נאמו שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
מצפה לתמיכה מאסיבית של האוהדים. צ'נאמו/ברני ארדוב

על המצב המסובך בתחתית אמר צ'נאמו כי הוא "לא זוכר כזה דבר בליגה אחרת אבל זה טוב כי המחזור האחרון באמת יראה מי ראויה להישאר". יוסי שבחון ופיראס מוגרבי זכו לשבחים רבים בסוף המשחק מאנשי המועדון ואחרי תקופה ארוכה שהשניים לא שיחקו טוב הם חזרו במאני טיים ומפגינים יכולת מצוינת שמובילה את נתניה בשני המשחקים האחרונים לניצחון.

בקבוצה היו מרוצים מאוד מההחלטה של גיא לוזון לבטל את מחנה האימון של הנבחרת הצעירה שישאיר את עמרי בן הרוש עם הקבוצה, דבר שהיה חשוב מאוד לצוות המקצועי. אחמד סבע ימשיך לקבל טיפולים השבוע ובקבוצה מקווים שהוא יוכל לפתוח בהרכב במשחק מול באר שבע. גם עידו לוי ינסה לחזור לאימונים אך בכל מקרה לא אמור לשחק בשל העובדה שלא התאמן זמן רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully