וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 0:1 בחוץ את קרית שמונה

מערכת וואלה! ספורט

27.4.2013 / 19:50

שער של אדם הרפקה בדקה ה-32 העניק שלוש נקודות יקרות לזהובים והשאיר להם סיכוי לתפוס את המקום השלישי

one

אחרי שהעפילה לגמר הגביע והביסה את הפועל תל אביב במחזור החולף, עירוני קרית שמונה יכלה להעפיל זמנית למקום השלישי, אך פספסה בגדול כשהפסידה הערב (שבת) בביתה 1:0 לבני יהודה. הזהובים, שנמצאים בכושר טוב עלו למשחק הזה נחושים יותר ואחרי מספר החמצות של אדם הרפקה, החלוץ ההונגרי היה זה שכבש את שער הניצחון היקר בדקה ה-32. ברק בכר, שזעם על מה שראה במחצית הראשונה, ביצע חילוף כפול עוד לפני המחצית כשהכניס את סולארי ואופיר מזרחי במקומם של טאסבסקי ואחמד עאבד, אבל הזהובים עמדו בפרץ ושמרו על שלוש הנקודות היקרות חרף המתקפה של המארחים.

מאמן עירוני קרית שמונה ברק בכר. ברני ארדוב
ביצע חילוף כפול עוד לפני המחצית. ברק בכר/ברני ארדוב

קרית שמונה חסרה מאוד את שמעון אבוחצירא המושעה, שכבש רביעיה מדהימה במחזור הקודם מול הפועל תל אביב ובהיעדרו, אוסיי מוואלי ואחמד עאבד לא הצליחו למלא את מקומו בחוד. למרות ההפסד, קרית שמונה עדיין יכולה להעפיל לאירופה דרך גמר הגביע וגם בליגה היא בפיגור שתי נקודות בלבד מהמקום השלישי היקר.

הקבוצה של דרור קשטן הציגה יכולת טובה מאוד במשחק הזה, בעיקר במחצית הראשונה, כאשר אדם הרפקה הטריד שוב ושוב את הגנת האורחים. בזכות הניצחון הזה בני יהודה העלתה את מאזנה ל-49 נקודות והתקרבה מרחק נקודה בלבד מקרית שמונה ושלוש נקודות מהפועל תל אביב השלישית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אחמד עאבד עירוני קרית שמונה. מגד גוזני
עדיין לא הבטיחו את המקום באירופה. אחמד עאבד/מגד גוזני

מהלך המשחק:

דקה 62: מצב טוב לקרית שמונה שהתעוררה במחצית השניה. דן איינבינדר בעט כדור חופשי מ-20 מטרים, איינוגבה הדף ואופיר מזרחי כמעט כבש במספרת מהכדור החוזר.

דקה 48: אדריאן רוצ'ט ניסה ליצור לעצמו מצב בעיטה, אך הכדור שבעט חלף בסמוך לקורת שערו של איינוגבה.

דקה 42: ברק בכר מאוד לא אהב מה שראה במחצית הראשונה ועוד לפני ההפסקה ביצע חילוף כפול כשהכניס את דויד סולארי ואופיר מזרחי במקומם של דרקו טאסבסקי ואחמד עאבד החלשים.

אדם הרפקה שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
מחצית ראשונה נהדרת ושער. אדם הרפקה/ברני ארדוב

דקה 32: גול! אחרי שני ניסיונות, הפעם הרפקה כבש ובצדק. ההתקפה החלה מעוז ראלי, המגן השמאלי שמסר טוב לחלוץ ההונגרי שכבש מקרוב. 0:1 מוצדק לבני יהודה.

דקה 20: אדם הרפקה שוב כמעט כבש. החלוץ ההונגרי קיבל כדור עומק, חלף על פני גבאי ובעט טוב מרחוק, אך עמוס קלט.

דקה 6: הזהובים פתחו מצוין את המשחק וכמעט כבשו בפתיחה, כשעוז ראלי הרים טוב מאגף שמאל ואדם הרפקה נגח למשקוף.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ', דרקו טאסבסקי (אופיר מזרחי, 42), דן איינבינדר, סינטאיהו סלליך (ואיל מריסאת, 85), אדריאן רוצ'ט, אוסיי מאוולי, אחמד עאבד (דויד סולארי, 42).

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, עוז ראלי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, רפי דהן, נס זמיר (אמיר עגייב, 69), ננאד מרינקוביץ', אדם הרפקה (כפיר אדרי, 90), גיל יצחק (שלו מנשה, 69).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully