וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באר שבע תישאר. נגמור את זה נגד חיפה"

21.4.2013 / 8:47

למרות הלחץ בתחתית, עודד גביש בטוח שקבוצתו תשרוד. ברקת עזבה מוקדם. שחקן: "הבעיה? מגיעים למצבים רק מקרנות"

one

עונה אחר עונה הפועל באר שבע מצליחה לשחזר לאוהדים שלה, כמעט באופן מדויק, את קרבות התחתית מהעונה שלפני. התיקו המאופס מול הפועל עכו שומר על פער של שלוש נקודות מהקו האדום, אבל מעידה בשבוע הבא עשויה להוביל להתרסקות. באר שבע תתארח במחזור האחרון אצל מכבי נתניה, שכנראה תזדקק לניצחון כדי להישאר בליגה, ובכל מצב היא תהיה חייבת לנצח בשבוע הבא את החבורה של ניר קלינגר, שאתמול (שבת) הבטיחה את הישארותה בליגה.

הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת. רוני לבנה
לא תיערך פגישה עד הבטחת ההישארות. ברקת/רוני לבנה

הבעלים אלונה ברקת עזבה את וסרמיל ראשונה. בישיבה שנערכה בשבוע שעבר לגבי עתיד המועדון, הודיעה ברקת כי היא מסרבת לעסוק בעונה הבאה. גם נושא המאמן לא יעלה על הפרק באופן רשמי. במועדון ישנה הערכה רבה לאלישע לוי, אבל לא תיערך פגישה עד הבטחת ההישארות. אחד השחקנים אמר בסיום: "היינו עדיפים במשחק, אבל יש לנו בעיה של הגעה למצבים. שחקנים כאן צריכים להפנים שאנחנו לא באמת מסוכנים. אנחנו מגיעים לרוב המצבים רק מקרנות".

הקבוצה כבשה עד כה 27 שערים והיא ניצבת במקום האחרון בליגה בשערי זכות, במרחק רב מיריבותיה לתחתית, אך מדורגת בחלק העליון של הטבלה מבחינת שערי חובה. "אחרי המשחק אתמול כולם רצו לחדר ההלבשה והתחילו לעשות חישובים", סיפרו בקבוצה. "השחקנים עשו את המקסימום, אבל הם יודעים שעדיין לא נשארנו. שיחקנו זהיר אתמול כי יש חשש מסוים שספיגה תוביל להידרדרות גדולה. הפסד כאן היה מוריד להם את הביטחון, החלטנו לשחק זהיר. עכו שיחקה הרבה יותר זהיר ובנתה על מתפרצות. חבל שלא הבקענו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סיראז' נאסר שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"שחקנים כאן צריכים להפנים שאנחנו לא באמת מסוכנים". סיראז' נאסר אחרי עוד החמצה מול עכו/קובי אליהו

"ראיתי היום כמה כדורים ש'שורקים' ליד הקורות והמשקופים. דודו גורש היה מצוין כמו תמיד והציל כדורים גדולים. צריך טיפה יותר מזל בפעם הבאה", אמר הבלם עודד גביש שהיה קרוב להבקיע שני שערים במשחק. "שלטנו במשחק ללא עוררין, הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. אנחנו קבוצה מאוחדת, נבוא מרוכזים כדי לעשות את זה שבוע הבא עם ה'ביחד' שלנו. בשבוע הבא זה ייגמר נגד הפועל חיפה".

גביש התבקש להשוות בין מאבקי התחתית העונה לאלה שבעונה שעברה. "בעונה שעברה היינו מתחת לקו האדום בחלקים ארוכים של העונה, העונה לא. הצוות עושה עבודה טובה במיתון הלחץ ולא נותן לו להגיע לשחקנים".

על היכולת האישית שלו אמר: "יצאתי מההרכב בתקופה שעוד נלחמנו על הפלייאוף העליון. לא שיחקתי שני משחקים מסיבות מסוימות, אבל זה לא משנה כי אנחנו כרגע מתנהלים כמו קבוצת תחתית ומתייחסים למשחק הקרוב בשיא הרצינות. הנקודה חשובה. הפועל באר שבע תישאר בליגה".

במועדון היו מרוצים מהיכולת של פיראס עוואד. תומר סויסה עדיין פצוע ויעבור ניתוח בסוף העונה. "ההבדל בין סויסה כשיר לפצוע הוביל אותנו למצב היום. איבדנו חלוץ ברגע האחרון במועד ההעברות בינואר ועד עכשיו אנחנו משלים על זה", סיכם גורם בכיר בקבוצה.

עודד גביש שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"הצוות עושה עבודה טובה במיתון הלחץ ולא נותן לו להגיע לשחקנים". גביש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully