וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: בקבוצה מצפים ל-30 אלף אוהדים מול רמה"ש

המשחק הועבר לאצטדיון רמת גן, אוהדי מכבי כבר רכשו יותר מ-20 אלף כרטיסים. ההתאחדות: "לא ישחקו יותר בגרונדמן"

one

אחרי הספקולציות הרבות והדיונים סביב נושא הספורטיביות, הודיעה היום (שישי) שהמשחק ביום שני בין עירוני ניר רמת השרון למכבי תל אביב ייערך באיצטדיון רמת גן. כזכור, בהתאחדות עשו מאמצים להשאיר את המשחק בגרונדמן על אף התנגדותה של המשטרה, אבל בסופו של דבר הוחלט להעתיק את מיקומו והוא יתקיים באיצטדיון הלאומי.

"למרות ניסיונות ההתאחדות לכדורגל לקיים את המשחק בין רמת השרון למכבי תל אביב באצטדיון גרונדמן, החליטה משטרת ישראל להשאיר את צו הסגירה על כנו ולפיכך יתקיים המשחק באצטדיון רמת גן", נמסר בהודעה הרשמית של ההתאחדות. "בעקבות צו הסגירה שהוצא על ידי המשטרה, הוחלט כי לא ניתן יהיה להמשיך ולקיים משחקים אחרים במסגרת ליגת העל העונה ובעונות הבאות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלפי כרטיסים יימכרו בסוף השבוע. אוהדי מכבי תל אביב באצטדיון רמת גן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שעות ספורות לאחר ההחלטה החלה מכירת הכרטיסים במשרדי לאן, כמו גם בקופות בקרית שלום ובאצטדיון הלאומי והאוהדים הצהובים הסתערו. יותר מ-20 אלף כרטיסים כבר נמכרו והצפי הוא ל-30 אלף צהובים שימלאו את האצטדיון הלאומי. הכרטיסים הוצאו במחיר אחיד של 50 שקלים (לא כולל עמלה) והמכירה תימשך מחר החל מ-11:00 בקרית שלום ומ-12:00 באצטדיון רמת גן.

גם ב-2003, בעונת האליפות האחרונה של מכבי תל אביב, משחק ההכתרה מול הפועל פתח תקוה הוזז לאצטדיון רמת גן. חשוב לציין שבמקרה שמכבי חיפה לא תפסיד לבני יהודה ביום ראשון בבלומפילד, המשחק ביום שני לא יהיה משחק אליפות. במכבי תל אביב מצפים שקהל רב יגיע למשחק, כשעדיין לא ידוע מתי תחל מכירת הכרטיסים.

מכבי תל אביב תערוך אימון נוסף לקראת המשחק ביום שני. הבלם איתן טיבי שלא שיחק בשבוע שעבר נגד בני יהודה בשל צבירת כרטיסים צהובים צפוי לשוב להרכב במקומו של איגנסיו פידלף וגם מהראן ראדי, שנכנס כמחליף בשבוע שעבר, עשוי לקבל את המקום ב-11 לראשונה מזה חודש לאחר שהחלים לחלוטין מהפציעה ברגלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully