וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה של מכבי ת"א - הצלחה או כישלון?

סיכום עונת היורוליג של מכבי תל אביב: מצד אחד הצהובים הזכירו שאף פעם אסור להספיד אותם, מצד שני הם לא היוו יריב לקבוצות החזקות באירופה. בואו להצביע

עריכת וידאו: טל רזניק
ליאור אליהו, סילבן לנדסברג, דייויד לוגן על הספסל של מכבי תל אביב מאוכזבים. מגד גוזני
סוף הסיפור/מגד גוזני

למה העונה של מכבי תל אביב היא הצלחה:

כי הסגל שנבנה השנה לא באמת שווה הגעה לפיינל פור של היורוליג, כי הקאמבק הענק שעשתה מכבי בשלב הטופ 16 הזכיר לכולם שאסור להספיד את הצהובים לעולם, כי ברגע הקשה ביותר שלה הצליחה האלופה הישראלית למצוא את הזהות שלה, למצוא את הווינריות שכה אפיינה אותה לאורך ההיסטוריה. כי מי שציפה ממנה לנצח את ריאל מדריד, שנבנתה העונה כדי לזכות ביורוליג, חי בסרט, כי התקציב של הבלאנקוס הוא כפול מזה של הצהובים (שדורגו רק במקום העשירי ביורוליג מבחינת תקציב בפתיחת המפעל), ויחד עם יתרון הביתיות שקבע כי שני המשחקים הראשונים יתקיימו בספרד, למכבי לא באמת היה סיכוי. כי לא בכל עונה חייבים לזכות בתואר אירופי, ולפעמים גם הדרך נחשבת.

שון ג'יימס, ריקי היקמן שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יש להם סיבה לחייך? ג'יימס והיקמן/ברני ארדוב

למה העונה של מכבי תל אביב היא כישלון:

כי עם כל הכבוד על הדיבורים על קאמבק הירואי, בשביל להגיע אליו היו צריכים הצהובים להתרסק קודם מול קבוצות חלשות מהם. כי אם לא היתה מגיעה ההתפרקות ההיא, מכבי היתה צריכה לשייט אל המקום השני בטופ 16, ולא היתה מקבלת את ריאל מדריד אלא את קאחה לבוראל, אותה היא סביר להניח היתה עוברת. כי הסגל שבנה דיוויד בלאט אמנם לא היה האיכותי באירופה, אבל בו זמנית גם לא התחבר כמו שהיו רוצים במסדרונות יד אליהו. כי דרקו פלאניניץ', ריקי היקמן וניק קיינר מדלי לא הצליחו לגרום לאוהדים להתאהב בהם, להיקשר אליהם, להאמין בהם, ואיש לא יזכור אותם אחרי שהם יעזבו. כי הישראלים נעלמו במאני טיים, וכלל לא הופיעו לסדרה מול ריאל מדריד. כי עונה שנגמרת עם הפסד ביתי שמשלים סוויפ משפיל שכזה, לא יכולה להיחשב להצלחה.

שמעון מזרחי, מכבי תל אביב. קובי אליהו
או שמדובר בכישלון צורב? מזרחי/קובי אליהו

העונה של מכבי ת"א: הצלחה או כישלון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully