וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: סטפן דנקוביץ' כשיר למשחק מול רמת גן

3.4.2013 / 14:23

למרות החשש לבקע, חל שיפור במצבו של המונטנגרי שיהיה בסגל לקרב התחתית. אושרי רואש צפוי להמשיך על הספסל

one

קשר הפועל חיפה סטפן דנקוביץ' התאמן היום (רביעי) והבהיר לצוות המקצועי כי הכאבים פחתו בצורה משמעותית והוא יכול לשחק מול הפועל רמת גן. בחיפה מאמינים שהקשר אכן יהיה כשיר והוא צפוי להיות בסגל, אך לא לפתוח בהרכב. החשש הראשוני היה שמדובר בבקע ושהוא ייאלץ לעבור ניתוח, אך בכל מקרה דנקוביץ' החליט בשלב זה לא לעבור ניתוח, לנסות ולהשתלב מול רמת גן ורק בסוף העונה אם וכאשר יצטרך יעבור את הניתוח.

גם החלוץ אמיר אבו ניל ערך אימון. השחקן, שלא שיחק השנה בשל פציעה חמורה, לא יחזור ככל הנראה עוד העונה, אבל היום התאמן בצורה חלקית ואף לקח חלק בתרגילי הנעת כדור. אבו ניל מקווה להיות כשיר לחלוטין עד לאימוני טרום העונה הבאה ולהתחיל את העונה כסדרה.

סטפן דנקוביץ' שחקן הפועל חיפה (שמאל) מול אורי שטרית שחקן מכבי נתניה. מגד גוזני
אם יצטרך, יעבור את הניתוח רק בקיץ. דנקוביץ'/מגד גוזני

בקבוצה מודעים לחשיבות המשחק מול הפועל רמת גן כאשר בקרב השחקנים קיימת דריכות גדולה מאוד לקראת המפגש. "מכל קבוצות התחתית רמת גן היא הכי מסוכנת מבחינה התקפית", אמר שחקן בקבוצה "יש להם את דויד מנגה, רן יצחק וישראל זגורי, שזו שלישייה מצוינת. נצטרך להפגין יכולת טובה בחלק האחורי. בכל מקרה בבית שלנו אנחנו צריכים לנצח ואם נעשה את זה אז ניצור מקדמה רצינית למטרה שלנו שהיא להישאר בליגה".

המאמן ניר קלינגר המשיך להחדיר לשחקנים כי המטרה היא 40 נקודות וביקש מהם להגיע מפוקסים. קלינגר עדיין לא החליט על ההרכב אך נראה שגל אראל ודושאן ברקוביץ' ימשיכו לקבל את הקרדיט במרכז ההגנה למרות שאושרי רואש מפגין יכולת טובה מאוד באימונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully