וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "הרף שלנו להישארות הוא 40 נקודות, לא פחות"

2.4.2013 / 13:22

מאמן הפועל חיפה איתגר את שחקניו אחרי התיקו בסכנין. בכרמל מקווים שדנקביץ' לא ייאלץ לעבור ניתוח ולסיים את העונה

one

בהפועל חיפה קיבלו אמש (שלישי) ברגשות מעורבים את ה-0:0 מול בני סכנין. בקבוצה היו מרוצים מהנקודה אך התאכזבו מהיכולת שהייתה חלשה מאשר בתקופה האחרונה. "אם היינו מנצחים היינו כמעט בוודאות סוגרים את הסיפור", אמר שחקן בקבוצה. "סכנין לא היו טובים, אבל לא ידענו לנצל את זה וחבל".

באסיפה באימון היום אמר ניר קלינגר לשחקניו: "לא הייתי מרוצה מהחלק הקדמי שלנו שלא היה נחוש וחד מספיק להבקיע. ששום דבר עוד לא סגור, אנחנו חייבים להמשיך לצבור נקודות במשחקים הקרובים. הרף שאנחנו מציבים להישארות זה 40 נקודות ולא פחות, כדי לא להסתבך שוב".

שחקן הפועל חיפה רן אבוקרט (ימין) מול שחקן בני סכנין חאלד חלאיילה (שמאל). אדריאן הרבשטיין
שיתוף פעולה טוב בקישור. אבוקרט/אדריאן הרבשטיין

"הנקודה הזו טובה לנו והיא הייתה חשובה, אבל אנחנו מאוכזבים כי יכלנו לקחת את המשחק", אמר עאהד עזאם. "לא היינו תכליתיים בסוף, אבל כבר מתקדמים הלאה. הכיוון שלנו טוב ואנחנו במומנטום חיובי, בואו נלך למשחק מול רמת גן ונגמור את הסיפור. קורה שלא הולך בהתקפה, אבל אנחנו תלויים רק בנו ולא באחרים". על העובדה שפתח בקישור לצד רן אבוקרט אמר עזאם: "אני ורן מתואמים וזה דבר טוב. היה משחק טוב של שנינו".

סטפן דנקוביץ' אמור לעבור בדיקות בימים הקרובים כדי להבין האם הפציעה ממנה הוא סובל היא בקע או שמא מדובר בפציעה אחרת. אם יתברר שדנקוביץ' חייב לעבור ניתוח, המשמעות היא שהוא סיים את העונה, אבל בחיפה מאמינים כי ניתן יהיה לדחות את הניתוח עד סוף העונה והוא יוכל במידת הצורך לעזור לקבוצה במאבקי ההישרדות. דנקוביץ' לא היה אתמול בסגל ועדיין לא ברור אם יוכל להיות כשיר למשחק הבא מול הפועל רמת גן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully