וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגיל 35, גוסטבו בוקולי ראוי מכולנו לצאת לאירופה"

31.3.2013 / 7:18

במכבי חיפה החמיאו לברזילאי. גורם בכיר אחרי ה-0:0 במשחק העונה: "אנחנו הקבוצה בכושר הטוב בישראל, בנאדו ברמה אחת עם מאמנים מנוסים ממנו". הירוקים החלו לחפש קשר אחורי וחלוץ ורוצים להחזיר את כליבאת. טואטחה וגולסה לא ימכרו בפחות משני מיליון יורו

one

"אתמול כולם יכלו לראות מי הקבוצה שנמצאת בכושר הטוב בישראל. עלינו על היריבה בכל פרמטר, מכושר גופני ועד לחץ נכון על מובילי הכדור. בנאדו לא חשש לשחק במערך התקפי כדי לנצח והוכיח שהוא נמצא בלבל אחד עם מאמנים מנוסים ממנו. זה מלמד כמה הדרך של הקבוצה בתקופה שלו נכונה". כך אמרו במכבי חיפה לאחר המשחק אמש (שבת) מול מכבי תל אביב (0:0), שהקטין את הסיכויים של הקבוצה לזכות באליפות, אבל העלה את המניות של המאמן במועדון והגביר את התחושה שפתיחת עונה בה הוא היה עומד על הקווים הייתה מסתיימת עם התואר.

"יכולנו לסיים את זה עם אחת אפס קטן ואז הלחץ על מכבי תל אביב היה משפיע על התוצאות שלה", אמרו במועדון. בקרב השחקנים רווחת הדעה כי לא היה צריך לשנות את שיטת המשחק בעשר הדקות האחרונות במטרה לכבוש שער, משום ש"זה היה כרוך בסיכון גדול שהיה יכול להסתיים בשער בצד השני ולהכריע את האליפות כבר היום, על הגב שלנו", כהגדרתם. מי ששוב זכה למחמאות הוא גוסטבו בוקולי. "בגיל 35, הוא צריך להיות חזק יותר מכולם ברשימות של סקאוטים באירופה", אמרו עליו שחקנים בקבוצה. בנאדו היה מרוצה אתמול מאוד מהיכולת הקבוצתית, אך ציפה לריכוז גבוה יותר מול השער.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ציפה לריכוז גבוה יותר מול השער. בנאדו/ברני ארדוב

ללא קשר למשחק אתמול, חיפה החלה רשמית בהכנות לעונה הבאה. הסקאוט אלון חרזי והמאמן אריק בנאדו יחפשו חלוץ ברמה גבוהה וגם קשר אחורי. נציג של סטיאווה בוקרשט, שנכח אתמול במספר משחקים בליגת העל, קיבל אתמול פרטים כלליים בנוגע למגן טאלב טואטחה, שלאחרונה שמו הועבר לפנקסם של סקאוטים מבלגיה וסקוטלנד. במכבי חיפה הבהירו אתמול כי עד משחקי היורו הם לא ייכנסו למשא ומתן על טואטחה, אייל גולסה, או שחקנים אחרים. ההערכה היא שהופעה טובה ביורו תאמיר את מחירם בעשרות אחוזים.

בכל מקרה, השניים לא ישוחרר בפחות משני מיליון יורו וייתכן שאף במחיר גבוה בהרבה מכך. המחליף של טואטחה, אם אכן יעזוב, אמור להיות שמואל שיימן שחוזהו יוארך בשנתיים נוספות. סטיאווה בוקרשט התעניינה בעונה שעברה ברכישת ויאם עמאשה. עם או בלי עמאשה בקיץ, כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט חיפה עוקבת אחר סטפן שצ'פוביץ' ושלומי ארבייטמן ותנסה למכור את אנדריי פיליאבסקי בקיץ. הראשון כבש ארבעה שערים בשבעה מחזורים במ.ס אשדוד ועלות רכישתו מפרטיזן בלגרד נאמדת בכמליון יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אייל גולסה מכבי חיפה מול איתן טיבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא יעזוב בזול. גולסה/ברני ארדוב

כזכור, בחיפה יוזמים מהלך של החזרת חלק משחקני הבית על חשבון החתמת שחקני רכש בעונה הבאה. לפחות אחד מבין השחקנים המושאלים הבכירים – מוחמד גדיר, מוחמד כליבאת וסינטאיהו סלליך יחזור. במועדון מתרשמים מהכושר בו נמצא כליבאת והוא נמצא בראש סדר העדיפויות וחזק על הכוונת לקראת העונה הבאה. חן עזריאל רוצה להמשיך בבית"ר ירושלים עונה נוספת וכנראה שיושאל שוב אליה או שחיפה תנסה למכור אותו לאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully