וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "כשאמרתי שנישאר, חשבו שנפלתי מהירח"

30.3.2013 / 20:32

מאמן הפועל עכו חגג את העלייה מעל הקו האדום, אחרי הניצחון על נתניה. בנימין התעמת עם אוהדי עכו. עטר: "לא נרים ידיים"

one

לא כך ציפה ראובן עטר שתסתיים הבכורה המחודשת שלו כמאמן מכבי נתניה. קבוצתו הפסידה 2:0 בקרב התחתית מול הפועל עכו ונשרה למקום האחרון, בעוד יריבתה טיפסה מעל הקו האדום. נבוישה מרינקוביץ' כבש את שני השערים (64 בפנדל ו-90) וסיבך עוד יותר את מצבם של היהלומים.

שחקני הפועל עכו חוגגים. אדריאן הרבשטיין
צד אחד חוגג, השני הרבה פחות. הפועל עכו/אדריאן הרבשטיין

בסיום המשחק נרשם עימות בין הקשר בן בנימין לאוהדי הפועל עכו, שקיללו את השחקן שידע שנים יפות בקבוצתם. מאבטחים מנעו את התלקחות העניינים.

המאמן יובל נעים חגג את ניצחונה של עכו ואמר בסיום: "תמיד האמנתי שאפשר להישאר, אבל לא הבטחנו עדיין כלום. המשחקים צמודים מאוד. סוף סוף עלינו מעל לקו האדום, אבל הטבלה פחות מעניינת ומה שמעניין זה לאגור נקודות. קצב צבירת הנקודות שלנו הוא של פלייאוף עליון. כשאמרתי שאני מאמין שנישאר הסתכלו עליי כאילו נפלתי מהירח. השחקנים שלנו רוצים ומוכיחים הרבה אופי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
יובל נעים מאמן הפועל עכו/אדריאן הרבשטיין

ראובן עטר שציפה כאמור לבכורה מוצלחת יותר, סיכם: "זה יכול היה להיגמר הפוך. היו הזדמנויות לשתי הקבוצות ולצערי הפסדנו. לא נרים ידיים ונילחם עד הסוף. אנחנו צריכים להיות מרוכזים מול השער ולא להילחץ וכולם צריכים לתת את האקסטרה. השחקנים רצו ואין לי אליהם תלונות. הקהל שלנו נתן הצגה. אני קורא לו כי אנחנו צריכים אותו בהמשך".

על פרשת השחקן העצור אמר עטר: "צריך לזכור שבחורה צעירה הלכה לעולמה וזו טרגדיה. אני בטוח שהמשטרה יודעת לעשות את העבודה. המקרה לא השפיע על המשחק".

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
ראובן עטר מאמן מכבי נתניה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully