וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: האוהדים רוצים להפגין מול ביתו של קורנפיין

28.3.2013 / 20:22

עו"ד המחאה ישלח מכתב למשטרה עם ובקשה לשיתוף פעולה. בקבוצה אופטימים לקראת אשדוד ומקווים כי ערן לוי יישאר

המחאה של אוהדי בית"ר ירושלים לא הסתיימה ואחרי שהם התייצבו מול ביתו של הבעלים ארקדי גאידמק ובהרמת הכוסית לחג בבית וגן, הם יגישו ביום ראשון בקשה, באמצעות עורך דינם ברק כהן, במטרה לערוך הפגנה מול ביתו של היו"ר איציק קורנפיין. כהן ישלח למשטרה מכתב בו יסביר את כל הסיבות לחוקיות המחאה ויבהיר כי הוא מצפה לשיתוף פעולה מלא מצד המשטרה.

בעוד במשטרה הודיעו כי יפעלו לפירוק אירגון 'לה פמיליה', אמש (חמישי) נפגשו מעל 300 מחברי הארגון ובני משפחותיהם ליום גיבוש בתל אביב ונראה כי הם עדיין פעילים. אנשי המחאה יגיעו יחד עם מאות מאוהדי הקבוצה ביום שני למשחק באשדוד וימשיכו להפגין את התנגדותם לבעלים ולהנהלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האוהדים בדרך לבית שלו. קורנפיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצל הבלגן, בבית"ר מנסים להתרכז בכדורגל. הקבוצה מרוחקת רק שש נקודות מהמקום שמוביל לליגה השנייה והיא חייבת לצבור נקודות במהרה על מנת להבטיח את הישארותה. שחקנים בקבוצה סיפרו כי האימונים האחרונים היו הטובים ביותר מזה חודשיים וכי ישנה אופטימיות לקראת המשחק מול אשדוד.

המאמן אלי כהן אמר לשחקניו: "רואים שהפנמתם את המצב, כולכם באים ואומרים עד כמה האימונים טובים ולא רוצים שנפסיק אותם. בואו נביא את כל זה לאשדוד ביום שני ונתמודד עם כל המצב הלא פשוט הזה כמו גברים".

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יש אופטימיות. אלי כהן/קובי אליהו

הסיכויים כי ערן לוי ימשיך לשחק תחת אלי כהן קלושים. השחקן לא צפוי להיות בסגל במשחקים שנותרו, גם אם לא ישוחרר השבוע ובבית"ר מעריכים כי הוא עצמו עשוי לבקש ביום ראשון להגיע להבנות לגבי מה שמגיע לו עד לתום העונה ולהיפרד מהקבוצה. במועדון מקווים שככל שעוברים הימים הגזרה עשויה להירגע ואחרי המשחק באשדוד אפשר יהיה לדבר על סיטואציה בה השחקן יישאר במועדון, למרות שכרגע הדבר נראה רחוק מאוד מהמציאות.

הבעלים ארקדי גאידמק צפוי להגיע בתחילת השבוע הבא לארץ ובבית"ר מקווים כי יתמוך במועדון בכל מצב, גם אם יהיה מדובר בסכומים נמוכים ממה שהבטיח. גורם בדירקטוריון אמר: "גם אם ארקדי יעביר מיליון דולר ויתנתק, זה יאפשר לקבוצה לקיים את עצמה בחודשים הבאים ולנסות להתארגן. זאת גם החובה של ארקדי לאחר הנזק שנגרם בחודשים האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully