וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "אם יש מישהי שבלחץ, זו מכבי חיפה"

27.3.2013 / 17:55

במכבי תל אביב מפגינים ביטחון לקראת משחק העונה מול הירוקים (שבת, 20:50, ערוץ 1). שביעות רצון משחקני הנבחרת

במכבי תל אביב סופרים לאחור את השעות לקראת משחק העונה, נגד מכבי חיפה ביום שבת בבלומפילד. הצהובים מוליכים את הטבלה בפער מבטיח של עשר נקודות וירצו לנצח את הירוקים בכדי להוכיח סופית מי הקבוצה הטובה בארץ. "אנחנו בטוחים שהפגרה המאולצת לא תפגע בנו", אמרו במועדון. "כולם כאן מחכים שיגיע כבר המשחק נגד מכבי חיפה ואין אחד בקבוצה שלא מבין את חשיבות המשחק הזה. אם יש מישהו שבלחץ זו בטח מכבי חיפה. אנחנו רגועים מאוד וסומכים לגמרי על הצוות המקצועי והשחקנים".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
לא יכולים לחכות. שחקני מכבי ת"א חוגגים/ברני ארדוב

לאחר ששחקני הנבחרת הצעירה שבו לאימונים, כמו גם השוערים וינסנט אניימה ותומר חנצ'ינסקי, ממתינים כעת בקרית שלום לחזרתם של ששת שחקני הנבחרת הבוגרת שחזרו הערב מהמסע לצפון אירלנד, כאשר למאמן אוסקר גרסיה נותרו שני אימונים בלבד בחמישי ושישי להכין את קבוצתו בסגל מלא, לראשונה מזה שבועיים.

בקבוצה לא מתרגשים מהעומס שצפוי להיות בשל שלושת המשחקים בתוך שבוע ואמרו: "שבוע כזה של מאני טיים הוא חלום של כל שחקן כדורגל". במכבי הביעו סיפוק רב מהופעותיהם של שרן ייני ואיתן טיבי ששיחקו 180 דקות מלאות בשני משחקי הנבחרת. בקרית שלום גם היו שהביעו את שביעות רצונם מכך שכל נציגי הנבחרות השונות, סיימו את השבוע הבינלאומי בשלום וללא פציעות מיותרות. כל הכרטיסים להתמודדות אזלו מזמן ובלומפילד יהיה מלא לחלוטין.

שרן ייני שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
במכבי מרוצים מהיכולת שלו בנבחרת. שרן ייני, מימין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully