וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראנוב צפוי לחתום על חוזה חדש במכבי חיפה

27.3.2013 / 9:40

נציגיו של השוער, שחתום לעוד שנתיים, יגיעו ארצה בתום העונה במטרה לסכם לחמש שנים. דלקת בעצם למשומר, שהתאמן

נציגיו הסרבים של השוער בויאן שראנוב צפויים להגיע מיד בתום העונה ארצה, כדי לסכם על חוזה חדש עם מכבי חיפה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במכבי חיפה החליטו לאחרונה כי שראנוב יהיה השוער הראשון בעונה הבאה ללא קשר לשאלת ניר דוידוביץ'. שראנוב (25) חתום על חוזה לעוד שנתיים. "הוא יהיה שוער העתיד שלנו והכוונה היא למנוע מצב שבו בתום העונה הבאה, אם יהיו הצעות, נצטרך לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות תחת לחץ", הסבירו במועדון.

בויאן שראנוב שוער מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שראנוב/אדריאן הרבשטיין

על פי הערכות שונות, ההחלטה לגבי עתידו של שראנוב רק חיזקה את רצונו של דוידוביץ' לפרוש, משום שהוא חש כאבים באזורים אחרים מלבד כף היד במהלך האימונים והדבר מקשה עליו לחזור לשחק. במועדון מעריכים שההודעה הרשמית של דוידוביץ' בעניין הפרישה תגיע בקרוב מאוד, כבר במהלך בשבועות הקרובים.

שחקן אחר שאמור לחתום על חוזה לשנתיים נוספות בתום העונה הוא המגן השמאלי שמואל שיימן. במועדון מרוצים מהיכולת שגילה העונה ומהמאמץ שהוא משקיע באימונים, וההחלטה נובעת בעיקר מתוך ההנחה שבקיץ, לאחר היורו, הוא יוכל למכור את טאלב טואטחה. נציגיו העבירו דיווח על ההתקדמות של המגן העונה למספר קבוצות, בהן סלטיק, מונס, גנק וקלאב ברוז'. ייתכן שנציגים של אותן קבוצות יגיעו לצפות בו ביורו.

ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה. שרון בוקוב
בחיפה מעיריכם שהודעת הפרישה תגיע בקרוב. דוידוביץ'/שרון בוקוב

לאחר פגרת החג, חיפה תחדש היום את האימונים לקראת משחק העונה מול מכבי תל אביב בבלומפילד (מוצ"ש, 20:50). במועדון מאמינים שניצחון, שיצמק את הפער לשבע נקודות, יוכל להחזיר את הקבוצה לתמונת האליפות כשלאחר המשחק יישארו עוד 24 נקודות בקופה. כ-1,600 כרטיסים לאוהדי חיפה כבר אזלו ואלה מכינים תפאורה מרשימה לשחקנים. למועדון הגיעו תוצאות הבדיקה של המגן אייל משומר ומתברר כי הוא סובל מדלקת בעצם. משומר התאמן היום, ולכן גוברים הסיכויים שיוכל ליטול חלק במשחק. הקשר תמיר כהן חזר לאימונים אך בכל מקרה לא יהיה בסגל למשחק. אביחי ידין צפוי לקבל דקות.

חוזהו של שמואל שיימן במכבי חיפה יוארך בשנתיים נוספות

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully