וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף אחד לא יודע מה ההרכב, זה מעלה את המתח"

24.3.2013 / 21:52

שחקני מכבי נתניה מעלים הילוך מאז הגעתו של ראובן עטר. לב לשחקנים: "עיר שלמה עוקבת אחרינו, חייבים להישאר בליגה"

צילום וידאו: שלומי גבאי עריכה: מיכאל ברגמן

מכבי נתניה ממשיכה להתרגל מחדש למאמן הנכנס. הקבוצה ערכה היום (ראשון) את טקס הרמת הכוסית המסורתית לקראת חג הפסח, ויו"ר המועדון גיל לב החליט לנצל את המעמד כדי לדרבן את השחקנים: "עיר שלמה עוקבת אחרינו ויש לנו משימה חשובה להבטיח את הישארותנו בליגת העל. אני בטוח שתעמדו במשימה הזאת ותוציאו את המועדון לדרך חדשה", אמר לב לשחקנים ולצוות המקצועי החדש. גם חלק מהספונסרים של הגיעו לטקס וכן כל השחקנים והצוות המקצועי.

בעלי מכבי נתניה גיל לב. קובי אליהו
ניצל את ההזדמנות כדי לדרבן את השחקנים. גיל לב/קובי אליהו

בנתניה טרודים מאוד בנוגע למצבת הפצועים של הקבוצה. קובי דג'אני לא צפוי להיות כשיר למשחק מול הפועל עכו ביום שבת. אחמד סבע עדיין בספק גדול ורק בסמוך למשחק יהיה ניתן לקבוע אם ישחק או לא. עידו לוי סובל גם כן מכאבים בשרירי הבטן, אך בנתניה מקווים שלאחר שיעבור זריקות הוא יהיה כשיר למשחק.

באימונים האחרונים ראובן עטר לא תרגל הרכב, אך לא נראה שיהיו שינויים גדולים, כשייתכן ועמית שומוביץ' יחזור לרוטציה בתור מגן ימני. לירן שריקי שמתאמן עם הקבוצה לא יוכל להיות בסגל מול עכו לאחר שספג כרטיס אדום במשחק הנוער האחרון של הקבוצה.

"אף אחד פה לא יודע איזה הרכב ראובן יבחר וזה מעלה את המתח", אמר אחד השחקנים. "אין יותר מדי אופציות אבל שחקנים שהיו על הספסל מתאמצים, כי הם מקווים שהם יוכלו עכשיו להיכנס להרכב. בכל מקרה, לא משנה מי ישחק ומי עומד מאחורי הקווים, את המשחק מול עכו אנחנו חייבים לנצח".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. שלומי גבאי
המתח בקרב השחקנים גובר: מי יפתח בהרכב? עטר/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully