וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה במסר למכבי חיפה: אם נשרוד, עטר יישאר

24.3.2013 / 13:41

זאת הסיבה שבגללה הסכים שחר לשחררו. במועדון ערכו בדיקה בעקבות הפרסום על מתיחות בין דוידוביץ' לגורמים בצוות הרפואי

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי נתניה העבירה מסר לראשי מכבי חיפה לפיו אם הקבוצה תשרוד בליגה, ראובן עטר ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. בנתניה הבהירו כי לא יכלו לכבד את ההסכם של עטר לעונה וחצי מחשש שהקבוצה תרד ליגה, ובמצב הזה לא יוכלו לעמוד בהתחייבות. במכבי חיפה אישרו את הדברים ואמרו: "זאת הסיבה העיקרית שבגללה שחר הסכים לשחרר אותו עד תום העונה. החוזה שלו כבד ואין ברירה אלא להשתחרר ממנו. כמובן שאנחנו מקווים שנתניה תישאר בליגה והנושא ייפתר". העובדה שעטר בחר את צדוק מלכה כעוזרו חסכה עלויות נוספות למועדון.

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. שלומי גבאי
"החוזה שלו כבד ואין ברירה אלא להשתחרר ממנו". ראובן עטר/שלומי גבאי

בעקבות הידיעה שפורסמה שלשום בנוגע למתיחות הקשה בין ניר דוידוביץ' לגורמים בצוות הרפואי של מכבי חיפה, במועדון ערכו בדיקה עם הצוות הרפואי והשוער. גורם הבקיא בפרטים סיפר אתמול כי את המכתב שהעביר ניר דוידוביץ' למועדון קיבל המנהל אדורם קייסי, והוא כלל ראשי פרקים בנוגע לסיבה שבגללה החליט לטפל את רופא חיצוני באיטליה.

הפיזיותרפיסט פיני שרון טרם שוחח עם דוידוביץ' מאז הפרסום וייתכן שבקרוב המועדון ייזום שיחה בניהם. בשלב זה, הטיפול היחיד שדוידוביץ' מקבל משרון הוא חבישה באזור הפגוע לפני האימון. כפי שכבר פורסם, דוידוביץ' לא יחזור העונה לשער והוא צפוי להודיע בקרוב באופן רשמי על פרישה מכדורגל. במועדון צפויים להציע לדוידוביץ' תפקיד אחר לאור ההערכה המקצועית אליו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
קייסי קיבל את המכתב. דוידוביץ'/ברני ארדוב

מכבי חיפה חזרה להתאמן הבוקר לאחר פגרה ארוכה יחסית, מאז יום חמישי, אז ערכה משחק אימון מול הפועל כפר סבא (0:2 לחיפה מצמד של דלה ימפולסקי, שגם החמיץ פנדל). במהלך השבוע היא תגביר את ההכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב במוצאי שבת (20:50, בלומפילד). כל הכרטיסים שהוקצו לאוהדי מכבי חיפה (כ-1,600) כבר אזלו.

עד שיתברר סופית מי תזכה באליפות, חיפה לא תערוך הכנות באופן רשמי לעונה הבאה, אך כבר עתה ברור אילו שחקנים היא סימנה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון מעוניינים בסטפן שצ'פוביץ' מאשדוד וכבר העלו שמות של שגרירים כמועמדים לחזק את הקבוצה בקיץ: דודו ביטון ושלומי ארבייטמן חזק על הכוונת של אריק בנאדו ואחד מהם עשוי להצטרף אם יחליט לחזור ארצה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully