וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה בדילמה: אלכסיס או וייה? 4:3:3 או 3:4:3?

התקשורת הקטלאנית מתכוננת בקדחתנות למילאן, הפרשנים שוברים את הראש. אתרי ההימורים: האיטלקים פייבוריטים

בברצלונה מתכוננים כמעט בחוסר סבלנות למשחק הגומלין נגד מילאן הערב (שלישי, 21:45, ספורט 5). אף קבוצה מעולם לא חזרה מפיגור מדויק של 2:0 במשחק הראשון בליגת האלופות (ארבע קבוצות חזרו מפיגור של שני שערים בתוצאה אחרת) והאימפריה הקטלאנית מקווה להפוך לראשונה. יחד עם זאת, ובכלי התקשורת בברצלונה ציינו זאת היטב: הקבוצה המצוינת שלהם עדיין לא הראתה בשנים האחרונות יכולת יוצאת דופן לחזור מפיגור.

אגב, באתרי ההימורים מילאן היא כרגע הפייבוריטית לעלייה. היחס לניצחון שלה הערב אמנם נע באתרים סביב 1 ל-9, אבל היחס להעפלה שלה לשלב הבא נע סביב 1 ל-1.7. היחס על עלייה של ברצלונה לעומת זאת, נע הבוקר סביב 2.3.

שחקני מילאן, קווין פרינס בואטנג, פיליפ מקסס. רויטרס
1 ל-9 לניצחון, אבל 1 ל-1.7 לעליית שלב. מילאן/רויטרס

בתקשורת בברצלונה כאמור עוסקים הבוקר במשחק בהרחבה יוצאת דופן יחסית לכך שמדובר במפגש בשמינית הגמר. הכתבים הזכירו בשביעות רצון שצ'אבי החלים לגמרי מהפציעה ממנה סבל ושהוא בכושר מלא. הקשר המעוטר כמובן יפתח בהרכב, אבל השאלה המרכזית היא המערך איתו יעלה ג'ורדי רואורה וזהות השחקנים, בעיקר בחלק הקדמי.

רואורה, בעצה אחת עם המאמן הראשי טיטו וילאנובה שממשיך לעבור טיפולים במחלת הסרטן ממנה הוא סובל, בחר סגל של 19 שחקנים, ממנו ינופה אחד לפני המשחק: ואלדס, פינטו, אלבס, פיקה, פאברגס, פויול, צ'אבי, וייה, אינייסטה, אלכסיס, מסי, טיאגו, מסצ'ראנו, בוסקטס, פדרו, אלבה, אדריאנו, סונג וטייו. מרטין מונטויה, אריק אבידל, ג'ונתן דוס סנטוס ומארק בארטרה, שמשלימים את סגל הקבוצה בליגת האלופות, יישבו ביציע.

הכותרת הראשית של אתר האינטרנט הפופולארי של העיתון "ספורט", "ממליצה" לצוות האימון של ברצלונה לחזור ל-3:4:3 הגמיש מאוד שכבר עשה את העבודה בעבר. הפרשן חואן מנואל דיאס, התעכב על הציוות בחוד וביקש להרכיב את דויד וייה ולא את אלכסיס סאנצ'ס. ההסבר שלו: "וייה מתמקם כחלוץ חוד אמיתי, מושך תשומת לב ומשאיר שטחים למהירות של מסי ופדרו".

דויד וייה שחקן ברצלונה. רויטרס
מה אתם הייתם עושים? וייה/רויטרס

ב"ספורט" המשיכו והרכיבו צוות של לא פחות משמונה כותבים שנדרשו לענות האם הם מאמינים בסיכוי לעבור ואיך הם חושבים שמילאן תשחק נגד ברצלונה. גם כאן חלקם סברו שחזרה לשיטת 3:4:3, שתאפשר לדני אלבס ולעתים גם לג'ורדי אלבה לנוע בחופשיות באגפים, היא הסיכוי הגדול ביותר של הקבוצה.

ב"אל מונדו דפורטיבו" נזכרו ב-1:5 של ברצלונה על מילאן ב-1959, הניצחון הביתי הגביה ביותר של הבלאוגרנה על הרוסונרי בקמפ נואו. באתר כתבו: מתוך ששת המשחקים בהם ברצלונה אירחה את מילאן, זו התוצאה היחידה שאם תשוחזר, תספיק לקבוצה בשביל לעלות שלב הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully