וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 73:76 להפועל תל אביב על הפועל חולון

המומנטום מהדרבי נמשך: רנדל הצטיין (17 נק', 15 ריב') והוליך את האדומים לניצחון שני רצוף. 92:93 דרמטי לגלבוע על הרצליה

צילום ועריכת וידיאו: קובי אליהו

המחזור ה-20 בליגת העל ננעל הערב (שני) עם שני משחקים נוספים. בקרב תחתית מרתק גברה הועל תל אביב על הפועל חולון, ללא יואב ספר, 73:76. גלבוע/גליל, שעדיין לא ברחה סופית מהתחתית, אירחה את בני הרצליה ויצאה עם ניצחון דרמטי 92:93 בזכות שלשת ניצחון של ג'מאר סמית'.

מתן נאור הפועל תל אביב מול ג'רום דייסון הפועל חולון. ברני ארדוב
הניצחון בדרבי לא השפיע. מתן נאור/ברני ארדוב

הפועל חולון - הפועל תל אביב 76:73

מה שדרבי אחד יכול לעשות. הפועל תל אביב ממשיכה את מסע ההתאוששות שלה, ולאחר הניצחון הענק על מכבי תל אביב, שהוציא אותה ממשבר עמוק, האדומים שוב יצאו עם ניצחון במשחק חוץ קשה ולוהט שהתקיים תחת אווירה נהדרת באולם הפחים. 'אפקט מכבי תל אביב'? כנראה שהוא לא חל על היריבה העירונית, שירדה לקרקע עם ניצחון חשוב, שמקנה לה את הזכות לחלום, רק לחלום, על מקום אפילו בפלייאוף העליון. בר טימור נראה טוב אחרי ההצגה והפסטיבל התקשורתי סביבו לאחר הדרבי, אך גיבור הערב היה ללא ספק בריאן רנדל, שהיה בכל מקום על המגרש והשיג דאבל דאבל של נקודות וריבאונדים כבר בתוך הרבע השלישי, וסיים ערב נהדר עם 17 נקוודת, 15ריבאונדים וחמישה אסיסטים.

חולוניה, מצד שני, אמנם התעודדה מהניצחון החשוב במחזור הקודם על אליצור אשקלון, אך ההפסד שולח אותה שוב למאבקי התחתית. דן שמיר קיבל הופעת בכורה יפה של עומר וואטאד, כמו גם דאבל דאבל שגרתי של פרנק האסל (דאבל-דאבל תשיעי בעשרת המשחקים האחרונים), אך גם זה לא עזר לה, והיא תתמקד כעת במאבקי התחתית. פרנק האסל פתח עם סל קל מתחת לסל, אך סל של סטיט העלה את האדומים ליתרון ראשון, 6:8. ווטרס פתח היטב עם חמש נקודות מהירות, אך רנדל עם מהלך של סל ועבירה צימק ל-14:15 לסגולים. קלי בלט אצל האדומים והשאיר אותם קרובים בפתיחה, חולון הוליכה 23:24. חדירה יפה של בר טימור העלתה את האדומים ליתרון, וסל נוסף של הגארד הישראלי חתם את הרבע, 24:28 להפועל תל אביב בתום הרבע הראשון.

בריאן רנדל פתח את הרבע השני בדיוק כפי שסיים את הראשון, ועם סל נוסף שלו ההפרש טפח לשמונה, 24:32 לאדומים. דן שמיר הזעיק פסק זמן, ופרנק האסל קלע סל קשה כדי לצמק לשש. טימור צלף שלשה, אך וואטד ענה בשתי שלשות רצופות, שקירבו את חולון, 32:35. פרנק האסל התקרב לדאבל ועלה ל-15 נקודות ותשעה איבאונדים, אך רנדל השאיר היתרון בצד של האורחת. 38:43 להפועל תל אביב בירידה להפסקה.

רנדל פתח את הרבע השלישי עם חדירה יפה, ואיבוד נוסף של ג'רום דייסון החלש תרם בדרך לעוד בריחה קטנה של הפועל תל אביב, שעלתה ליתרון 38:47. מתן נאור קלע שלשה והעלה את האדומים ליתרון דו ספרתי, 41:52. דייסון ניסה להשיב מלחמה, אך ריבאונד התקפה נהדר של רנדל וסל נוסף שלו שוב העלו ליתרון דו ספרתי, והפורוורד כבר חגג דאבל-דאבל עם 14 נקודות ו-10 ריבאונדים. 53:61 להפועל תל אביב בתום הרבע השלישי.

אנתוני גודס פתח את הרבע האחרון עם מהלך יפה של סל ועבירה, והיתרון שוב עמד על תשע לזכות הפועל תל אביב. הההתקפה של האדומים נתקעה, וג'רום דייסון, שהתעורר במחצית השנייה צימק לחמש נקודות בלבד שלוש דקות לסיום. דייסון עם סל נוסף צימק לשתי נקודות בלבד. גודס החטיא פעמיים מהקו ודייסון יכל להשוות 17 שניות לסיום, אך החטיא גם כן פעמיים. אחרי החטאות עונשין רבות, מתן נאור קבע שתי זריקות מהקו וזאק רוזן החטיא שלשה שיכלה להשוות בשנייה האחרונה. 73:76 להפועל תל אביב בסיום.

קלעו להפועל חולון: פרנק האסל 19 (13 ריבאונדים), ג'רום דייסון 18 (4 מ-18 מהשדה), דומיניק ווטרס 17 (חמישה אסיסטים, שבעה איבודים), לורנס היל 9, עומר וואתד 8, זאק רוזן 2, שלומי הרוש ורם אליאספור שותפו אך לא קלעו.

קלעו להפועל תל אביב: בריאן רנדל 17 (15 ריבאונדים, חמישה אסיסטים), קרטיס קלי 16, מתן נאור ואנתוני גודס 12 כל אחד, בר טימור 9, דמונטז סטיט 8 (שישה אסיסטים), גל איתן 2. יונתן שולדברנד שותף אך לא קלע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בריאן רנדל הפועל תל אביב עם אוהדי הפועל חולון ברקע. ברני ארדוב
אווירה נהדרת באולם הפחים/ברני ארדוב
בריאן רנדל הפועל תל אביב. ברני ארדוב
האס של אדלשטיין. רנדל/ברני ארדוב

הפועל גלבוע/גליל - בני הרצליה 92:93

ההפסד למכבי אשדוד בשבוע שעבר קטל כמעט סופית את סיכויי הכניסה של גלבוע/גליל לפלייאוף העליון, והערב הרצליה כמעט העמיקה את המשבר שלה ושלחה אותה ללטוש עיניים למאבקי התחתית. אלא שאז הגיע ג'מאר סמית', ובשלשה ענקית שש שניות לסיום העניק לליאור ליובין ניצחון יקר וחשוב מאוד במאבקי התחתית. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהשבוע החולף בחו"ל, בו ניצחו בליגה הבלקנית את רילסקי ספורט הבולגרית וקבאלה היוונית והבטיחו את מקומם בפיינל פור של המפעל בפעם השנייה ברציפות, והתקופה הטובה של הצפוניים נמשכה. שון טאגרט, שחתם בקבוצה לפני שבועיים, ערך בכורה, וג'מאר סמית' גנב את ההצגה, אך הכוכב האמיתי של הערב היה ראקים סאנדרס, שצלף 31 נקודות והשאיר אותם בתמונה במשך דקות רבות.

למרות שני ההפסדים האחרונים, בבני הרצליה עדיין האמינו שהם יכולים לתפוס את הרכבת האחרונה לפלייאוף העליון, אך לאחר ההפסד תקוותיהם נגוזו. בן רייס וג'ומיין ג'ונס נראו נהדר אצל האורחת, אך זה לא הספיק.

גלבוע פתחה היטב ועלתה ליתרון 5:10 מהיר. יבזורי פתח היטב ועם שבע נקודות העלה ל-13:17 לגלבוע. ג'יי אר ריינולדס ודרק קרקטר הגיבו מהר והעלו את הרצליה ליתרון 21:24. סל ראשון של טאגרט, שעלה לבכורה במדי גלבוע, חתם את תוצאת הרבע. 26:27 לגלבוע בסיום הרבע הראשון.

הרצליה נטלה את ההובלה בפתיחת הרבע השני, אך ג'מאר סמית' גם הוא נכנס לעניינים אצל המארחת ושוב העלה אותה ליתרון. דקה לסיום המחצית, בן רייס הפך והביא את היתרון להרצליה, 47:48.סל של ג'מאר סמית' עם הישמע הבאזר הוריד את גלבוע ביתרון 52:53 בירידה להפסקה.

המחצית השנייה נפתחה בסימן ראקים סאנדרס. הפורוורד של גלבוע עשה ככל העולה על רוחו בהתקפה, הגיע ל-26 נקודות והוליך את גלבוע ליתרון 57:63. בן רייס צלף שלשה נוספת, עלה ל-17 נקודות והשאיר את הרצליה בתמונה. ג'ומיין ג'ונס התעורר ועם חמש נקודות רצופות שוב החזיר את היתרון לצד של הרצליה. סל נוסף של רוזפלט קבע 72:79 להרצליה בתום הרבע השלישי.

טישמן צימק בפתיחת הרבע הרביעי לחמש בלבד, אבל רוזפלט קלע שני סלים נוספים והיתרון נשמר אצל הרצליה. סל קשה של יניב גרין שתי דקות וחצי לסיום צימק לארבע נקודות בלבד לזכות הרצליה. גלבוע נגסה עוד ועוד בהפרש, עד שפיגרה בנקודה בלבד חצי דקה לסיום. גלבוע יצא להתקפה מכריעה, וג'מאר סמית' תפר שלשה ענקית, שהעלתה את גלבוע גליל ליתרון נקודה, 92:93, שש שניות לסיום. רייס החטיא שלשה פנויה בשניית הסיום, וקבע 92:93 לגלבוע בסיום.

קלעו לגלבוע: ראקים סנדרס 31 (10 מ-12 לשתיים), ג'מאר סמית' 20, דגן יבזורי 16, שון טאגרט 14 (8 ריבאונדים), מיטשל וואט 4, יניב גרין 4, נמרוד טישמן 2, קני הייז 2 (7 אסיסטים), עמית שמחון שיחק ולא קלע.

קלעו להרצליה: בן רייס 22 (4 מ-6 לשלוש), ג'ומיין ג'ונס 22 (10 ריבאונדים, 6 אסיסטים), אייזק רוזפלט 14, ג'יי אר ריינולדס 12, דריק קרקטר 10, רומל בק 4, ניב ברקוביץ' 4, גיא לביא 2, אליאב אוחנון 2.

שון טאגרט הפועל גלבוע/גליל עליון. איתי חסיד
דקות ליגה ראשונות. שון טאגרט/איתי חסיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully