וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-בית"ר ירושלים: פגישה אחרונה העונה

בקרב הצהובים נרשמה שביעות רצון: "טוב שבית"ר בפלייאוף התחתון". זהבי יפתח, חדד מגן שמאלי (א', 20:50, ערוץ 1)

זאור סדאייב שחקן בית"ר ירושלים לפני גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שוב נפגשים. סדאייב מול אלברמן בגביע/ברני ארדוב

טריוויה:

* הקבוצות נפגשו 103 פעמים בליגה עד היום. מכבי ניצחה 40 פעמים, בית"ר 31 פעמים ועוד 32 משחקים נגמרו בתיקו. מאזן השערים: 104:139 למכבי.

* זה יהיה המשחק ה-50 בין הקבוצות אותו מכבי מארחת. בית"ר ניצחה רק עשר פעמים בחוץ, מכבי 23 בבית ו-16 משחקים נגמרו בתיקו.

* בשלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות מכבי לא ניצחה – 26 חודשים. היא הפסידה את משחק הבית בעונה שעברה וסיימה פעמיים בתיקו את משחקי החוץ.

* ב-16 השנים האחרונות השריף אימן 21 פעמים נגד מכבי תל אביב. הוא ניצח שמונה פעמים, סיים שבעה משחקים בתיקו והפסיד שישה.

* זה יהיה המשחק ה-150 של בית"ר ירושלים בחודש מרץ בליגה הראשונה. מרץ הוא החודש הטוב ביותר של בית"ר, עם 58.31 אחוזי הצלחה שהושגו על ידי 67 ניצחונות, 48 תיקו ו-34 הפסדים.

נתונים: אתר דריבליסט

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יותר מדי זמן בלי ניצחון על בית"ר מבחינתה של מכבי תל אביב. עטר וזיו ינסו לשנות זאת/קובי אליהו

מפתחות והכנות: מכבי תל אביב

הצהובים השלימו הערב (שבת) את ההכנות לקראת המשחק מחר בבלומפילד. מכבי עדיין לא ניצחה העונה את הבית"רים והשחקנים של אוסקר גרסיה, ינסו גם לנקום מחר על ההדחה הכואבת ממשחקי הגביע. במכבי תל אביב קיבלו בסיפוק רב את העובדה שהפועל רמת השרון, הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, ובכך הפכה את המשחק ללא רלוונטי עבור בית"ר. "ברור שאנחנו שמחים שרמת השרון בפלייאוף ולא בית"ר. משחק חוץ בטדי היה קשה הרבה יותר עבורנו ואנחנו בהחלט מעדיפים את רמת השרון אינו בפלייאוף העליון", אמר גורם במועדון.

על פי מיקום הקבוצות שנקבע הערב, נקבע כי הצהובים יארחו בשבת הבאה את הפועל רמת השרון בפתיחת משחקי הפלייאוף העליון וכעבור שבוע יארחו את מכבי חיפה במשחק העונה. לאחר מכן תתארח מכבי אצל קרית שמונה במחזור שייתקיים באמצע השבוע (חג שני של פסח, 2-3.4, ר"ב) ואחר כך תארח את הדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב. במחזור החמישי של הפלייאוף תתארח הקבוצה אצל בני יהודה.

בחלק המקצועי יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן, למעט משה לוגסי המוצהב שייעדר. גרסיה צפוי לפתוח עם ההרכב הדי קבוע שרץ בתקופה האחרונה, עם שרן ייני ויואב זיו בעמדות המגנים, מהראן ראדי, גל אלברמן וערן זהבי במרכז המגרש ודור מיכה יחד עם ראדה פריצה ואלירן עטר בחלק הקדמי.

הערב, לפני המשחק, יציב ארגון האוהדים של הצהובים "אחים לסמל" עמדות לתרומת מוצרים לקראת סדר פסח, אותו מתכנן הארגון לערוך עבור אנשים נזקקים. איסוף המוצרים יתבצע מחוץ לשערים 1, 8 ו-11-12.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ערן זהבי מכבי תל אביב מנסה מספרת. ברני ארדוב
ישמור על המקום בהרכב. זהבי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: בית"ר ירושלים

שיחת היום באימון המסכם של בית"ר ירושלים היום (שבת) הייתה ההסתברות לכל התרחישים שעשויים לשלוח את הקבוצה לפלייאוף העליון. מאוחר יותר, אחרי שעירוני רמת השרון ניצחה את הפועל באר שבע וקבעה שבית"ר תשחק בפלייאוף התחתון, נרשמה אכזבה גדולה במועדון.

בבית"ר מודעים לכך שמחאת האוהדים צפויה לגדול מחר והצפי הוא שכמות של 500-1,000 אוהדים יפגינו במשחק נגד הישארות הבעלים ארקדי גאידמק. בבית"ר חזרו ואמרו היום כי ככל שהמחאה תתגבר והאוהדים אף ינסו להגיע לביתו של גאידמק, ישנם סיכויים גדולים שהוא יחזור בו מההחלטה להשקיע כסף והקבוצה תינזק קשות.

אגב, שחקנים בקבוצה דיברו על כך שמעט מאוד אוהדים רכשו כרטיסים למשחק הגביע נגד מכבי חיפה בעוד מספר ימים ושישנה תחושה שהאווירה בטדי במשחקים האחרונים תימשך: "אנחנו לא מתערבים במחאות שלהם, אבל שישימו את הכל בצד לפחות בגביע וננסה כולנו ביחד לעשות משהו אחד גדול מהעונה הזאת. גם ככה כל העונה נהרסה לנו מהבלגן הזה".

המאמן אלי כהן לקח היום את חיים מגרלשווילי ושי חדד לשיחות אישיות בשל הירידה במעמדם בתקופה האחרונה. חדד צפוי לחזור להרכב מחר ולפתוח בעמדת המגן השמאלי, כאשר אופיר קריאף יוסט לקישור על חשבונו של קובי מויאל המוצהב. מעבר לכך לא צפויים שינויים בהרכב. אבי ריקן, חן עזריאל, עמית בן שושן וזאור סאדייב יאיישו את החלק הקדמי.

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים מעל יואב זיו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חוזר לקישור. קריאף/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: ערן זהבי

הקשר שהגיע מפאלרמו בינואר, עדין לא מגלה את היכולת שאותה ציפו שיפגין. זהבי מגלה ניצוצות בכל משחק, אך בינתיים זה לא זה. בצוות המקצועי יש סבלנות גדולה בכל הנוגע להשתלבותו של זהבי והעובדה שבמשחקים האחרונים הוא פותח כמעט בקביעות מעידה על הקרדיט לו הוא זוכה. ההפסד לבית"ר בגביע, הוכרע בעיקר בקרבות במרכז המגרש וכדי שמכבי תצליח לנצח לראשונה העונה את הקבוצה של אלי כהן, היא תזדקק לזהבי במיטבו, יחד כמובן עם מהראן ראדי וגל אלברמן, חבריו במרכז הקישור.


בית"ר ירושלים: אריאל הרוש

בית"ר תתקשה לייצר משחק דומה לזה בגביע. מכבי תגיע הפעם הרבה יותר מוכנה, נחושה לסגור חשבון ולשמור על הפער בצמרת והקבוצה מהבירה בעיקר תתגונן. להרוש צפויה הרבה עבודה בשער וליכולת שלו תהיה השפעה מכרעת על התוצאה.

שוער בית"ר ירושלים, אריאל הרוש. מגד גוזני
יהיה עסוק. הרוש/מגד גוזני

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: וינסנט אניימה, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, גל אלברמן, מהראן ראדי, ערן זהבי, דור מיכה, אלירן עטר, ראדה פריצה.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, מתן בראשי, דינו שקבורץ, שי חדד, דריו פרננדס, אופיר קריאף, אבי ריקן, עמית בן שושן, חן עזריאל, זאור סאדייב.

משחק מהעבר:

מכבי תל אביב – בית"ר ירושלים 0:7, עונת 2000/01, מחזור 35, 4.5.2001

* זה היה משחק במסגרת הפלייאוף העליון בין שתי קבוצות שכבר גמרו את העונה ולא ממש נשאר להן על מה להילחם (למעשה, למכבי תל אביב היה את חצי הגמר על הראש ארבעה ימים לאחר מכן).

* ניר לוין, מאמן מכבי תל אביב, פתח בהרכב התקפי למדי במטרה לנצל את רשימת החיסורים הארוכה של בית"ר ירושלים ונסים בכר. כמו שאתם מבינים, זה עבד לא רע.

* ראשון עלה על הלוח רודריגו גולדברג ממכבי תל אביב, כאשר בדקה ה-16 הוא בעט לרשת בקלות מול איציק קורנפיין, 0:1 למכבי תל אביב ושער שמיני בישראל לחלוץ הצ'ילאני, שגם שער הבכורה שלו נכבש נגד בית"ר ירושלים.

* בדקה ה-27 מצא את עצמו אבי נמני לבד מול קורנפיין, ולא נותרה לו ברירה אלא לכבוש את ה-19 שלו באותה עונה וה-118 בקריירה, 0:2 למכבי.

* עברו 5 דקות ושוב נמני עם כדור לרשת. 0:3 למכבי, שער 20 לנמני באותה עונה.

* מכבי חיכתה בקושי דקה לפני שכבשה את הרביעי: דדי בן דיין נגח פנימה את שערו השלישי באותה עונה וה-20 בקריירה. לבן דיין 48 שערים כיום, לאחר שרק בשבוע שעבר הוא נגח לרשת הפועל רמת גן את האחרון שבהם.

* נסים בכר ניסה להרגיע את המשחק במחצית, בפיגור 4:0 והכניס את אלון אופיר ואלעד יעקובי במקום יניב אברג'יל ורענן דרעי. מכבי הכניסה את אייל שן במקום נמני שנשלח למנוחה לקראת חצי הגמר.

* הכיוון של המשחק לא השתנה: בדקה ה-59 שוב מצא את עצמו רודריגו גולדברג מול קורנפיין ושוב זה נגמר ברשת, 0:5. זה היה שער תשיעי לחלוץ הצ'יליאני בישראל. הוא יסיים את הקריירה כאן עם 31 שערים.

* בדקה ה-82 שלח גיא צרפתי כדור חופשי מדויק לרשת של קורנפיין וקבע 0:6. זה היה שערו הרביעי של צרפתי באותה עונה וה-21 בקריירה. היום הוא עומד על 58 שערים בקריירה, כשהאחרון נכבש העונה במדי הפועל חיפה לרשת עירוני רמת השרון.

* השער השביעי, שקבע את התבוסה הגדולה ביותר בהיסטוריה של בית"ר ירושלים מאז ומעולם, נכבש בדקה ה-90: ברוך דגו קיבל כדור ברחבה, הסתובב ושלח פנימה. 0:7 גדול למכבי תל אביב, שער שישי לדגו באותה עונה ו-18 בקריירה. דגו, שירד בינתיים לליגה השנייה, עומד על 56 שערים בליגה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully