וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "מברצלונה למדנו ספורטיביות מהי"

כוננות קלאסיקו (שלישי, 21:45, ספורט 1): רואורה התלונן על השיפוט ("מאיינקו? המאזן שלנו איתו גרוע"), מוריניו הגיב בציניות

אל קלאסיקו טייק 1, הנה זה מגיע: ריאל מדריד וברצלונה יעלו מחר (שלישי, 21:45, ישיר בספורט 1 ו-HD) לכר הדשא בקמפ נואו לגומלין ביניהן בחצי גמר גביע המלך, בקרב הראשון מבין השניים השבוע. שתי היריבות המושבעות ייפגשו שוב ביום שבת במסגרת הליגה, אך המפגש הזה עשוי להיות חם יותר, כשהסיכוי האחרון של ריאל מדריד להשיג משהו העונה בספרד עומד על הכף. כזכור, הבלאנקוס הזיעו במשחק הראשון בברנבאו, ורק שער שוויון של רפאל וראן הצעיר בדקה ה-81 הותיר אותה עם תקוות לאחר 1:1.

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. GettyImages
אין קלאסיקו בלי הערה צינית שלו. מוריניו/GettyImages

מוריניו בתגובה לרואורה: "מברצלונה למדנו שיעור על ספורטיביות"

מי ששוב גנב את ההצגה עוד לפני המשחק הוא מאמן ריאל ז'וזה מוריניו, ש'כיכב' במסיבת העיתונאים שכינסה האלופה היום. 'המיוחד' התייחס לדבריו של ממלא מקומו של מאמן ברצלונה, ג'ורדי רואורה, שהתלונן לקראת המשחק על שיבוץ השופטים: "עם אונדיאנו מאיינקו הפסדנו את המשחק היחיד שלנו העונה והמאזן שלו גרוע איתו. אנחנו לא שוכחים את הצורה הצורה שבה שפטו אותנו במשחק הגביע נגד ריאל מדריד".

הפורטוגלי, כאמור, לא אהב במיוחד את דבריו של עוזר המאמן. "את השיעור הכי טוב לגבי שיפוט קיבלנו בעבר מברצלונה", הגיב בציניות אופיינית. "שיעורים על ספורטיביות, על איך לא לדחוף את השופט או להקיף אותו, ואיך לא לדרוש כרטיסים. את כל אלה למדנו מברצלונה, כמו גם איך לשחק כדורגל, מה שהם עושים טוב מאוד".

המאמן התייחס גם למשחק עצמו ולאווירה שהוא טוחן בחובו: "אנחנו אוהבים לשחק משחקים מהסוג הזה, ואפילו מעדיפים את אלו שכרוכים בקשיים ומתח. התזמון בו נפגוש את ברצלונה לא רלוונטי. פגשנו אותם בקיץ ובאמצע העונה. אין כאן שום דבר חדש".

'המיוחד' עדיין נמצא בלבטים לגבי ההרכב שיפתח בקמפ נואו. מי שעשוי לפתוח שוב הוא גונסאלו היגואין, שיקבל קרדיט נוסף לאחר שכבש את שער הניצחון במשחק הליגה האחרון מול דפורטיבו לה קורוניה בריאזור. גם חוליית הקישור עדיין לא נסגרה באופן סופי . בעוד כריסטיאנו רונאלדו ומסוט אוזיל בטוחים בהרכב, קאקה נלקח בחשבון ועשוי לפתוח על חשבונו של אנחל די מריה, שמצוי בכושר ירוד ואף הורחק מול לה קורוניה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
"לא אכפת לי מהביקורות". מסי/AP

מסי: "לא אכפת לי מהביקורות"

בצד השני ברצלונה מגיעה למשחק לאחר שגם היא השלימה מהפך משלה מול סביליה, בדרך לניצחון 1:2 חשוב. עוזר המאמן ג'ורדי רואורה התייחס גם למשחק עצמו, לצד הביקורת המוזכרת על שיבוץ השופטים. "ריאל קבוצה מצוינת, ואף פעם אי אפשר לדעת למה לצפות מולה. הם תמיד משחקים התקפי. החדשות הטובות הן שליאונל מסי במיטבו. בוא נראה אם הוא יכול אפילו להיות עוד יותר טוב".

גם מסי דרוך לקראת המפגש הלוהט, וכבר עונה למבקרים שלו. "הביקורות לא מפריעות לי, במיוחד שאני יודע מאין היא מגיעה", אמר הפרעוש. "אנחנו מודעים לכך שנצטרך לשחק את המשחק הטוב ביותר שלנו כדי להעפיל לגמר. הקבוצה שלנו נמצאת בכושר פיסי מצוין, למרות ששני המשחקים האחרונים שלנו לא היו הכי טובים שיש. הדבר שהכי חשוב לנו הוא לחזור לכושר שלנו מלפני כמה שבועות".

ואיך היה מדרג את ההצגות הקודמות שלו במפגשים מול היריבה המושבעת: "עבורי, השערים הכי זכורים הם אלה שכבשתי בגמר ליגת האלופות", אמר בלקוניות. הארגנטינאי יפתח כמובן אצל הבלאוגרנה, ואילו קרלס פויול, סרחיו בוסקטס, ססק פברגאס וצ'אבי שזכו למנוחה מול סביליה ישובו ל-11.

רק לא צהוב: שישה שחקנים יושעו מהגמר אם יוזהרו במשחק

שישה שחקנים - שלושה מברצלונה ושלושה מריאל מדריד - סוחבים כרטיס צהוב וייעדרו מגמר הגביע אם יוזהרו בקלאסיקו הקרוב. צ'אבי אלונסו, ריקארדו קראבליו וכריסטיאנו רונאלדו מהבלאנקוס, ודני אלבס, ססק פברגאס וחביאר מסצ'ראנו מבארסה, ספגו כרטיסים צהובים במשחק הראשון בחצי הגמר, ויורחקו מהגמר במקרה שיוצהבו. חדשות טובות לאתלטיקו מדריד או סביליה.

הצד האחר של גווארדיולה: בלש פרטי על פיקה

מסי כבר מוכן לקלאסיקו

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully