וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה ברשישת: "אני לא איש קש, באתי לעבוד"

19.2.2013 / 8:52

היו"ר החדש של הפועל עכו, שהחליף בתפקיד את ציון וייצמן, בראיון: "אני מאמין שהקבוצה תישאר. רוצה להחזיר את הקהל"

one

יממה אחרי שהפועל עכו עברה שינוי בגזרת היו"ר עם עזיבתו של ציון וייצמן לאחר 13 שנים והחלפתו באיש העסקים המקומי יהודה ברשישת, אצל נועלת הטבלה מקווים שהשינוי יביא איתו רוח חדשה ועיריית עכו תחליט לחדש את הזרמת הכספים למועדון. ברשישת, שליווה במשך שנים את הקבוצה, מספר בראיון לוואלה! ספורט כי הוא מאמין שההגעה שלו תביא לחידוש הקשר עם העירייה.

יהודה ברשישת יושב ראש הפועל עכו. יגאל סוויסה, הפועל עכו, ספק 500
"יש לי הרבה עבודה". ברשישת/ספק 500, יגאל סוויסה, הפועל עכו

"אני עם הפועל עכו מגיל שמונה, ולא רק בכדורגל", מספר ברשישת. "המשחק הראשון שראיתי של הפועל עכו היה נגד הפועל צפת כשניצחנו 0:8 ומאז אני לא עוזב את הקבוצה. אחי שימש בעבר גזבר הקבוצה ובתור ילד הצטרפתי אליו . במשך כל השנים הייתי שם, תמכתי ועשיתי למען הקבוצה הזו. הפועל עכו לא חדשה לי. אמנם התפקיד יותר מקצועי ממה שהייתי במכבי ובית"ר עכו, אבל אני מאמין שאצליח".

על הקשר עם עיריית עכו, שהפסיקה לאחרונה את הזרמת הכספים בעקבות המלצת היועצת המשפטית כי וייצמן לא יכול לשמש בתפקידו בקבוצה במקביל לעבודתו בעירייה, אמר ברשישת: "אני כולי תקווה שראש העירייה שמעון לנקרי יחשוב שוב, יזמן אותי אליו ויכיר אותי מקרוב. כרגע חושבים שאני דמות קש, אני אדם יותר מדי רציני בשביל להגיד דבר כזה. באתי לעבוד קשה. הפועל עכו זו אהבת חיי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה לא להאמין כמה שמחת חיים הוא הביא איתו לאימונים לעומת מה שהיה קודם". נעים עם היו"ר הקודם ציון וייצמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברשישת מגלה כי היה לו חלק לא קטן במינויו של יובל נעים, שהוציא את הפועל עכו לדרך חדשה. "היה לי חלק גדול בצירוף שלו לקבוצה", הוא אומר. "אני שמח שהוא נמצא אצלנו. הוא האדם המתאים ביותר שהיה. מישהו היה צריך להחיות את השחקנים. זה לא להאמין כמה שמחת חיים הוא הביא איתו לאימונים לעומת מה שהיה קודם. חשוב לי להדגיש שאין לי מילה רעה להגיד על שמעון הדרי. הוא אדם נפלא ומקצוען, אבל זה לא התחבר. למרות כל הפניות של לא מעט מאמנים שביקשו להצטרף, יובל נעים היה הכפפה הכי מתאימה ליד".

על סיכויי ההישארות של עכו בליגה, אומר איש העסקים: "הבאנו את יובל נעים ואני בטוח שאנחנו נישאר בליגה ונעשה את כל מה שצריך בכדי שנישאר בליגה. אני מאמין שאנחנו נישאר, וזו המטרה העיקרית שלי. אני צריך לדאוג שהקבוצה תישאר, שהקהל יחזור למגרש ולדאוג למחלקת הנוער. לשמחתי אני מוקף בצוות נפלא ואנשים כמו דוניה וגורש, שמקדישים מעצמם שעות על גבי שעות לכדורגל ולקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully