וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב, 21:00, ישיר בוואלה!: מכבי תל אביב - ברצלונה

14.2.2013 / 12:24

גיא פניני לקראת המשחק הערב (21:00, ישיר בוואלה! ובאפליקציות האייפון והאייפד): "ניצחון ייתן פוש אדיר, צריך להסתכל על ברצלונה בלי פחד"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב תתייצב הערב (חמישי, 21:00, ישיר באתר ובאפליקציית האייפון והאייפד של וואלה!) למשחק החשוב מול ברצלונה כשהיא מוצאת את עצמה עם הגב אל הקיר עם סיום הסיבוב הראשון בטופ 16. הצהובים מקווים ליהנות מהדחיפה של הקהל בכדי להשיג ניצחון שלישי בשלב הזה, וגיא פניני אופטימי שניתן יהיה לעצור את הקטאלנים.

גיא פניני, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"צריך להיות מרוכזים לאורך כל המשחק, ואני מקווה שנוכל להתמודד עם ברצלונה, שכולם יודעים כמה היא טובה". גיא פניני/קובי אליהו

"איך מתמודדים מול ברצלונה? צריך לשחק טוב 40 דקות", הסביר פניני. "בשני המשחקים האחרונים ששיחקנו בנוקיה מול אולימפיאקוס ומול קאחה לבוראל שיחקנו 20 דקות וזה לא מספיק ברמות האלו. צריך להיות מרוכזים לאורך כל המשחק, ואני מקווה שנוכל להתמודד עם ברצלונה, שכולם יודעים כמה היא טובה. קשה לשחק מול ברצלונה, בטח כשיש להם כלים טובים מאוד וכולם בכושר טוב. אין מפתח אחד, צריך הגנה למשחק שלם".

הפורוורד המשיך: "אנחנו רוצים להחזיר ניצחון גדול בעקבות שני ההפסדים. אני לא חושב שאנחנו אנדרדוג פה בנוקיה. למרות שברצלונה קבוצה מדהימה, אנו צריכים לבוא, להסתכל להם בעיניים ולא לפחד. זה משחק שבו אנו חייבים לנצח וזה ברור לנו. כולם מבינים את המשמעות של המשחק מולם. ניצחון מולם ייתן לנו פוש אדיר להמשך".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חואן קרלוס נבארו, ברצלונה בכדורסל. GettyImages
"על הנייר ברצלונה היא אחת הקבוצות הטובות ביותר באירופה, אבל צריך להסתכל בעיניים בלי פחד". נבארו/GettyImages

לשאלה כיצד מתמודדים עם הקו הקדמי החזק של ברצלונה, השיב פניני: "נלחמים, נותנים את הגוף. אין נוסחה מדויקת שניתן להגיד כאן. פשוט צריך לתת יותר, בטח שליאור חסר. על הנייר ברצלונה היא אחת הקבוצות הטובות ביותר באירופה, אבל צריך להסתכל בעיניים בלי פחד". באופן אישי אמר פניני: "אני רוצה המשכיות, וראיתי שמול חיפה וגם מול גליל שיחקתי והרגשתי טוב. אני מרגיש טוב עם עצמי ואני בטוח שברגע שאעלה מל ברצלונה על המגרש, אעשה הכל להרגיש טוב עם עצמי, וזה הכי חשוב בשבילי". פניני התייחס לכתובות הנאצה שרוססו נגדו אתמול, ואמר: "אני לא חושב שזה שווה תגובה, אני רוצה להתעסק בכדורסל. אם נתייחס לזה, ניתן לזה לגיטימציה להמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully