וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן עזריאל לא ישוב למכבי חיפה

13.2.2013 / 11:23

החלוץ שחתום לעוד שנתיים אינו מעוניין לחזור. בחיפה מקווים שיימכר ובכך תסתיים ההתקשרות. בנאדו יערוך רוטציה בהגנה

חלוץ בית"ר ירושלים, חן עזריאל, לא ישוב למכבי חיפה בקיץ ונראה כי ההתקשרות בין הצדדים תגיע לסיומה במהלך העונה הקרובה. עזריאל, שכבש העונה שבעה שערים וחתום לשנתיים נוספות, נרכש לפני שנה וחצי תמורת מיליון דולר, ובחיפה מקווים שיימכר בתחילת העונה לקבוצה באירופה כדי להחזיר את ההשקעה בו. "עזריאל מתאים מבחינה מקצועית, אבל לא מתאים לאווירה ולא התחבר למועדון. נקווה שיימכר לאירופה, אחרת הוא יישאר בבית"ר ירושלים גם בעונה הבאה", הסביר גורם במועדון.

חן עזריאל שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא יחזור ללבוש ירוק. חן עזריאל/ברני ארדוב

בסביבתו של עזריאל הודו השבוע כי השחקן קיבל החלטה שלא לחזור בעתיד לחיפה. כפי שפורסם שלשום, חיפה מתכוונת להחתים את מוחמד כליבאת על חוזה לעונה נוספת לפחות כבר בקיץ. כליבאת יגיע לפתיחת האימונים, ואז תתקבל החלטה לגביו. גם סינטאיהו סלליך ומוחמד גדיר עשויים לחזור.

חיפה המשיכה הבוקר בהכנות לקראת המשחק מול סכנין ללא שחקניה הפצועים, אייל משומר ואביחי ידין. משומר לא יכל לשחק בכל מקרה בגלל צבירת כרטיסים צהובים. אריק בנאדו צפוי לבצע לפחות שני שינויים בהרכב. דלה ימפולסקי ואנדריי פיליאבסקי, שחקן נוסף שחיפה תנסה למכור בקיץ, עשויים לרדת לספסל. אוראל דגני צפוי לחזור לסגל. גם תמיר כהן מקווה להיכלל ב-18 אחרי שהפציעה נותרה מאחוריו. בנאדו, יש לציין, לא תרגל הרכב גם היום ולא שוחח עם השחקנים. נראה כי רק מחר תתקבל תמונה לגבי ההרכב.

לפני האימון נפגשו השחקנים עם יו"ר ארגון השחקנים, אריה אלטר. האחרון שוחח עימם על תוכניות עתידיות של הארגון ועל מניעת מצב של עיכוב שכר שחקנים כמו בהפועל כפר סבא ואום אל פאחם. אלטר: "מדובר באחת מתוך סדרת פגישות עם קבוצות ליגת העל, בהם נדון בשיפור מעמד השחקן ובהתקדמות הארגון".

חיפה הודיעה בתחילת השבוע כי החלה מכירת הכרטיסים לדרבי בגביע המדינה (27 בפברואר). המכירה מתבצעת דרך משרד הכרטיסים גרבר ושמירת המקום למנויים תסתיים ביום שישי הקרוב. מחירי הכרטיסים: 60 שקל ליציעים 2-4, 40 שקל לשאר היציעים. המשחק במחזור הבא מול בית"ר ירושלים יהיה המשחק המרכזי, אך ייערך ביום ראשון (20:50) בגלל משחקי הגביע באמצע השבוע.

אייל משומר שחקן מכבי חיפה (ימין). אדריאן הרבשטיין
ייעדר בגלל צהובים. משומר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully