וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עימות נוסף בין ערן לוי למאמן אלי כהן

7.2.2013 / 14:24

השחקן ענה למאמן, שהזהיר: "עוד מילה אחת ואני מוציא אותך". ראשי המנהלת יגיעו לטדי, גאידמק יישב במערבי? הרוש: ”יודע מי המקללים"

one

שחקני בית"ר ירושלים אירחו הבוקר (חמישי) נציגים מתנועת הנוער העולמית של בית"ר, שחילקו פרחים לג'יבראיל קאדייב וזאור סדאייב, שבוע אחרי ששלחה להנהלת המועדון מכתב בו הביעו אכזבה מהתנהגות האוהדים, שלדבריהם עומדת בסתירה מוחלטת לשם בית"ר ולדרכה של התנועה. בבית"ר פועלים במספר יוזמות על מנת ליצור אווירה טובה יותר לשניים על מנת למנוע מצב בו הם ירצו לעזוב את הארץ בעקבות האירועים.

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"אנחנו רוצים להוכיח שיש לנו את הקהל הכי טוב בארץ". הרוש/ברני ארדוב

הקפטן אריאל הרוש אמר באימון: "אנחנו רוצים להוכיח שיש לנו את הקהל הכי טוב בארץ. יש גם רגעים כאלה ואנחנו צריכים לעבור אותם. עברתי את זה בסדר גמור, אני יודע בדיוק מי האוהדים האלה שקיללו. צריך לעודד כל שחקן שיגיע לפה. לא מעניין אותנו יריבות פוליטית, אני מקווה שנעשה תוצאה טובה ושנחזור לדרך המלך כבר בראשון".

קורנפיין הוסיף אחריו: "אנחנו מקבלים תמיכה על מה שאנחנו עושים גם מאנשים שלא קשורים אלינו. נמשיך לתמוך בכל מי שעוזר לנו, נארח את נציגי התנועה נגד סכנין. מי שמקלל את השחקים הם לא אוהדי בית"ר, מי שקופץ בגולים של יריבה הם לא אוהדי בית"ר. אנחנו נחושים במאבק הזה ונלך עד הסוף".

"אני טוען כבר ארבע שנים שאת הבעיה ניתן לפתור רק בעזרת שילוב כוחות", המשיך קורנפיין, "אנחנו עושים את זה כל הזמן באופן פרטני, בשיתוף עם הקרן לידידות. היועץ המשפטי לממשלה היה נחרץ מאוד, הודיע שלא רק שהם ישתפו פעולה אלא הוא יפקח באופן אישי. נגד אום אל פאחם זה הסתיים בצורה מצוינת. אין לי ספק בכלל שגם המשחק הזה יעבור בצורה חלקה. לא שלחנו למשטרה שמות של אוהדים נוספים מלבד ה-50 הקודמים".

אבי ריקן, שסבל ממתיחה בשריר בשבועיים האחרונים החמיר את פציעתו במשחק הנבחרת אתמול נגד פינלנד וייעדר כמעט בוודאות ביום ראשון מהמשחק נגד בני סכנין. ריקן ייעדר גם מהמשחק הבא של בית"ר נגד הפועל חיפה בקרית אליעזר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, כמו גם דינו שקבורץ. גם אלי דסה לא יהיה בסגל ביום ראשון עקב הפגיעה בשריר הירך וגם הוא ייעדר כשבועיים. סטיבן כהן ודומיניק גלאבינה צפויים לפתוח בקישור בצוותא בעקבות ההיעדרות של ריקן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שוב מסתבך עם אלי כהן. ערן לוי/ברני ארדוב

לאחר שאתמול הוציא המאמן אלי כהן את לוי ל-10 דקות מהאימון, גם היום נרשמו חיכוכים בין השניים. במהלך השיח ענה לוי לכהן, וזה הזהיר: "עוד מילה אחת אני מוציא אותך". כהן ניתח את ההפסד ביום ראשון, והתייחס בעיקר לריקן וללוי בנוגע לאיבודי הכדור של השניים: "כל אחד מכם איבד 20 כדורים נגד רמת השרון, יותר מכמות האיבודים של כל שאר השחקנים ביחד. תחזרו לעצמכם". בבית"ר הבינו מדוע בחר כהן ספציפית בריקן ובלוי. "הכל פסיכולוגי אצל אלי כהן", אמרו שם, "הוא יודע מה הוא עושה".

בבית"ר נתקבלה היום החלטה לחזור בהם מהרצון לקיים מחר אימון סגור באיצטדיון טדי ולערוך את האימון בבית וגן. כתוצאה מההחלטה עשויים להגיע אוהדים שוב לטדי למחאה כפי שהייתה בשבוע שעבר. המשטרה צפויה להגיע מחר בכוחות מתוגברים כולל שוטרים סמויים ובמידה ותהיה התנהגות דומה של האוהדים צפוי גל של עצורים במקום. אגב, אלי כהן התאכזב לשמוע על הבשורה כיוון שרצה שקט תעשייתי לקראת סכנין ואמר לאנשי המועדון כי האימונים המתוקשרים עם האוהדים פוגעים ברמה של האימונים ובהכנה למשחקים.

מימין: הבעלים של מ.ס אשדוד ג'קי בן זקן לצד אלונה ברקת, הפועל באר שבע, איזי שרצקי, עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
יגיעו להביא הזדהות. בן זקן, ברקת ושרצקי/קובי אליהו

בשבת צפוי להגיע לארץ הבעלים של הקבוצה ארקדי גאידמק יחד עם אימו ואחותו של קאדייב. גאידמק צפוי להגיע למשחק וכרגע חושבים במועדון על אפשרות לפיה הוא יצטרף יחד עם ראש העיר ניר ברקת, הנהלת הקבוצה וחברי הדירקטוריון לאוהדים ביציע המערבי על מנת לתת להם כח. "אנחנו חושבים על כל אפשרות כדי לחזק את הרוב השפוי", אמרו בבית"ר. "גם אם נפסיד כסף בכל משחק בית, נדאג לאכלס את היציעים באוהדים שרוצים לעודד, לתמוך ולהיות עם הקבוצה בכל מצב. אנחנו מקווים שהדברים יירגעו ונוכל להגיע לאחדות כבר ביום ראשון נגד סכנין".

אגב, בנוגע לאחדות, אוהדים בכירים של הקבוצה, בעיקר כאלה שהיו משפיעים ביציע בשנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 מנסים להביא להידברות בין הנהלת המועדון לגרעין הקשה כדי להביא לשקט ביציעים. במידה והמשחק נגד סכנין יעבור בשקט יחסי התנאים עשויים להבשיל לשיחה אמיתית בין הצדדים והורדת הלהבות לפחות עד לתום העונה.

בתוך כך, הודיעו ראשי מנהלת הליגה שנמצאת בהקמה על תמיכתה במאבק של בית"ר ירושלים בגזענות, ונציגי כל קבוצות ליגת העל יגיעו לטדי ביום ראשון. "נגיע כדי לחזק את כל אלה שמשלמים מחיר אישי כבד על אומץ ליבם ועל מחוייבותם לקידום סובלנות, רוח ספורטיבית ודו קיום בשלום", נמסר מהמנהלת.

(עדכון ראשון: 12:24, 7.2.2013)

בעלי בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק. ברני ארדוב, ברני ארדוב
ישוב ליציע? גאידמק/ברני ארדוב, ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully