וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 0:2 למכבי פתח תקוה על בית"ר ת"א רמלה

המלאבסים ממשיכים לדהור ופתחו פער של 10 נק' מהמקום השלישי. נצרת עילית-ראשל"צ 0:0, הפועל ירושלים-כפ"ס 1:2

חציו השני של המחזור ה-23 בליגה הלאומית לכדורגל הושלם הערב (שני), עם ארבעה משחקים. במוקד, לא התקשתה המוליכה מכבי פתח תקוה לעבור גם את בית"ר תל אביב רמלה, עם 0:2 בחוץ. במשחקים נוספים, הפועל ירושלים ניצחה 0:1 את הפועל כפר סבא, מכבי הרצליה גברה 1:2 על בני לוד ואילו הפועל נצרת עילית סיימה ב-0:0 עם הפועל ראשון לציון.

שחקן מכבי פתח תקוה, דני פרדה. ברני ארדוב
בדרך חזרה לליגת העל. פרדה/ברני ארדוב

בית"ר תל אביב רמלה - מכבי פתח תקוה 2:0

הליגה הלאומית ממשיכה להיות קטנה על מכבי פתח תקוה, שאחרי החיזוק האיכותי שהביאה בינואר, עושה את דרכה אל ליגת העל ופתחה פער של עשר נקודות מהמקום השלישי. הניצחון הרביעי ברציפות של המלאבסים הגיע מפנדל מוצלח של דני פרדה בדקה ה-43 ומשער נוסף של עידן שריקי בדקה ה-58. המארחים רק נקודה מהקו האדום וסיימו מחזור רביעי ללא ניצחון.

הפועל נצרת עילית - הפועל ראשון לציון 0:0

במשחק שעמד בצל המעצר של ליאור אסולין, חלוץ האורחים, איבדה נצרת עילית הזדמנות להתקרב למקום השני. הקבוצה של דני גולן קיוותה להתאושש מההפסד למכבי פתח תקוה במחזור הקודם, אך לא מצאה את הרשת וסיימה בתיקו מאופס בפעם השישית העונה. המארחים נאלצו להתגונן לאורך דקות ארוכות, לאחר שבן ביטון (59) ואיברהים בסיט (67) ספגו אדומים. האורחים, שהיו עולים בעצמם למקום השלישי עם ניצחון, סגרו משחק חוץ שלישי ללא ניצחון.

הפועל ירושלים - הפועל כפר סבא 1:2

מי שניצלה את התיקו בנצרת עילית וצמצמה פערים היא הקבוצה האדומה מהבירה, שהשיגה ניצחון שני בלבד בעשרה מחזורים וראשון אחרי שישה שבועות עקרים. שער של איציק כהן, כבר אחרי רבע, העלה את ירושלים ליתרון ואופיר עזו הכפיל (66). יובל יעקובוביץ' רק צימק שש דקות לסיום וההפסד קירב את האורחים מהשרון צעד נוסף בדרך אל הליגה השלישית.

מכבי הרצליה - בני לוד 1:2

שתי הקבוצות ידעו שניצחון ירחיק אותן כמעט סופית מהאזור המסוכן והמארחים היו אלה שחגגו בסיום, בעוד הקבוצה של אבו סובחי נשארת לחוצה. לירון דיאמנט היה הגיבור הגדול עם צמד (35 בפנדל ו-70), נבו מזרחי צימק חמש דקות לשריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully