וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין באדר: "לא נשחרר את אלמוג כהן"

מנהלה המקצועי של נירנברג הכחיש את הדיווחים בשיחה עם וואלה! ספורט. בהפועל ת"א מקווים להגיע לסיכום עם רוצ'לה

האם אלמוג כהן בדרך חזרה לישראל? תלוי את מי שואלים. למרות הפרסומים על המשא ומתן בין הפועל תל אביב לשגריר הישראלי בגרמניה, בקבוצתו נירנברג מכחישים לחלוטין את האפשרות שהשחקן יעזוב את הקבוצה ומנהל משא ומתן עם סגנית האלופה הישראלית.

בשיחה של מנהלה הספורטיבי של המועדון, מרטין באדר עם וואלה! ספורט, התעקש הגרמני כי אין שום סיכוי כי הקשר יעבור להפועל. באדר אמר: "שוחחתי עם אלמוג והקבוצה אישרה לו לטוס לישראל בגלל מחלה ובגלל עניינים אישיים. בשיחה לא עלה שום עניין של משא ומתן עם כל קבוצה שהיא בישראל. אנחנו מאוד גאים שיש לנו שחקן כמו אלמוג בסגל של הקבוצה ואין לו שום כוונה להשאיל אותו או למכור עד סוף החוזה שלו. אין לו שום אפשרות לנהל משא ומתן לא ידיעתנו ומעבר לכך אף גורם מהפועל תל אביב או מקבוצה אחרת לא ביקש להיכנס למשא ומתן על רכישתו או השאלתו של אלמוג וכל מה שפורסם זה בגדר שמועות ולא יותר. בכל מקרה, אין לנו כרגע שום עניין לשחרר אותו ואנחנו רואים שחקן לעוד שנים במועדון".

קשר נירנברג אלמוג כהן. Marc Eich, GettyImages
"אין לנו שום כוונה למכור את אלמוג"./GettyImages, Marc Eich

יש לציין כי גם אם הפועל תל אביב תפנה בסופו של דבר למועדון הגרמני, זה יהיה לאחר שהקבוצה והשחקן יגיעו לעמק השווה מבחינה כספית, שכן יש כרגע פערים גדולים בין הצדדים שקשה מאוד יהיה לגשר עליהם. בכל מקרה, המאמן יוסי אבוקסיס ממש לא לוחץ להחתים את השחקן. כזכור, בין כהן לצוות המקצועי בנבחרת ישראל יש לא מעט מתחים על רקע הראיון שבו תקף אביו של השחקן את גוטמן ואבוקסיס, ובכלל מאמן הפועל מבחינה מקצועית לא מתלהב יותר מידי מהחתמת השחקן.

מבחינת השחקן, נראה שכן היה רוצה לעזוב את נירנברג. למקורביו אמר היום כהן שהוא לא מרוצה מעמדו בקבוצה ורואה את עצמו בקבוצה אחרת כבר עכשיו. הקשר ימתין להתפתחויות גם מרוסיה, אוקראינה או שבדיה שם חלון העברות ארוך יותר מזה האירופי שנסגר הלילה.

אם ניקח בחשבון את הדברים של באדר וגם את הציוץ של השחקן היום בטוויטר: "אני שחקן של נירנברג. לא ידוע לי שאני מנירנברג משוחרר או משהו כזה בכלל. אני מגיע לארץ הלילה לעניינים משפחתיים", אז קשה לראות שעסקה שכזו תצא לפועל. יחד עם זאת, ישנם גורמים גם בהפועל תל אביב וגם בסביבתו של הקשר לא סותמים את הגולל על אפשרות של עסקה בין הצדדים עד יום שלישי שבו ייסגר חלון העברות הישראלי.

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס מאוכזב. ברני ארדוב
לא מתלהב מהחתמת אלמוג כהן. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

עוד בהפועל תל אביב: אמנם אתמול נחת דויד רוצ'לה בארץ על מנת לסכם את תנאיו, אך הבוקר כשישבו לנהל משא ומתן התגלו לא מעט פערים, שעל פי הפועל הצטמצמו משמעותית לקראת סוף הערב. בקבוצה מקווים להגיע לסיכום עם הבלם כבר היום, למרות שנתקלו בלא מעט בעיות בעניין.

לקראת המשחק מול מכבי נתניה בשבת, נראה כי וואליד באדיר יהיה כשיר ויפתח בהרכב, בעוד סאבו פאביצ'ביץ' יעבור מחר בדיקה ואז יתברר מצבו. בכל מקרה, אבוקסיס הבהיר היום לשחקנים: "לא משנה באיזה הרכב נעלה, נעלה כמו גברים ונילחם. אני סומך עליכם, הראיתם הרבה נחישות בבאר שבע".

דויד רוצ'לה שחקן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
מקווים שיחתום. דוד רוצ'לה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully