וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מעריכה: 50% שאלמוג כהן יגיע

היום יתברר סופית אם קשר נירנברג, שמנסה למצות אופציות באירופה, יצטרף, קיימים פערים. ביום ראשון יועבר הכסף לטביב

one

קשר נירנברג הגרמנית אלמוג כהן עשוי עד סוף השבוע לחתום בהפועל תל אביב, אך לא לפני שימצה נסיונות אחרונים לחתום ברד בול זלצבורג האוסטרית או בליגה הרוסית באחת מהקבוצות מהליגה הבכירה שם. כזכור, אתמול פורסם בוואלה! ספורט שהקשר עשוי לחזור לארץ ואף לחתום אצל סגנית האלופה, שהיא היחידה בארץ שיכולה לשלם את שכרו וצריכה שחקן בעמדה זו.

עלות הגעתו של הקשר עד תום העונה היא כמיליון שקלים, ובהפועל תל אביב כבר גייסו מספר אנשי עסקים על מנת שהם יממנו את העסקה, חלקם מדירקטריון הפועל תל אביב. בקבוצה מעריכים את הסיכויים שהקשר יגיע כ-50 אחוז ולמעשה היום יתברר סופית אם אכן הוא ישוב לארץ לאחר שחלון ההעברות האירופי יסגר היום בלילה ואז יודיע הקשר אם לא ימצא קבוצה אחרת מעבר לים שהוא חוזר לארץ עד סוף העונה. בשלב הזה קיימים פערים בין הצדדים. מי שלא מתלהב מהאפשרות שכהן יגיע הוא יוסי אבוקסיס עצמו, זכר למערכת היחסים הלא טובה שהייתה בין השחקן לנבחרת.

בתוך כך, עד יום ראשון במועדון אמורים להעביר סכום של שישה מיליון שקלים לאלי טביב לאחר עיכובים רבים, זאת במסגרת רכישת הקבוצה.

קשר נירנברג אלמוג כהן. Marc Eich, GettyImages
ימצה את האופציות מעבר לים. אלמוג כהן/GettyImages, Marc Eich

מלבד זאת, בהפועל תל אביב אמנם שמחים על הניצחון על הפועל באר שבע בהארכה, אך יוסי אבוקסיס יתקשה להרכיב 11 שחקנים למפגש מול מכבי נתניה. בקבוצה עושים מאמצים להכשיר את וואליד באדיר וסאבו פאביצ'ביץ', ששניהם בספק למשחק בשבת. אם השניים לא יהיו כשירים, אבוקסיס יאלץ לעלות בהרכב טלאים ללא תשעה שחקנים. רשימת הנעדרים כוללת את גילי ורמוט, אלרואי כהן, טל בן חיים, ניר נחום ושמעון הרוש הסובלים מבעיות בשריר האחורי של הירך, רועי גורדנה וסלים טועמה המוצהבים וכאמור באדיר ופאביצ'ביץ' עדיין בספק.

בקבוצה התמוגגו אתמול מהיכולת הנפלאה של בוריס קליימן בבאר שבע אתמול, ואמרו: "זו אחת הצגות הכי גדולות של שוער שהיו בשנים האחרונות". השוער עצמו נשאר צנוע, ואמר: "אני בא לכל אימון, נותן את המקסימום ותמיד כשאני צריך לשחק אני נותן מעצמי את המקסימום. היו לי הרבה מצבים להוכיח את עצמי היום ואני שמח שעשיתי את העבודה על הצד הטוב ביותר".

"אנחנו לא בתקופה טובה וזה לא סוד שהניצחון הזה היה חשוב מאוד", הוסיף השוער. "אפילו שהשער הזה הגיע מאוחר, זה טוב שהוא בא ומכאן רק נמשיך להתקדם. יש לנו סגל רחב וכל שחקן הוא טוב ויש מחליף לכל אחד, אבל יש לנו שחקנים פצועים שהם שחקנים טובים ומשמעותיים, אבל אנחנו נדע להחליף ולהמשיך לשחק".

השוער סיכם: "אדל הוא שוער מצוין ואני לומד ממנו המון, ואם המאמן יחליט שאדל יעמוד, אני אפרגן לו כל הזמן. אם זה יהיה אני, אני מקווה שאעשה את המקסימום. אני לא יודע אם זה המשחק הכי טוב שלי בהפועל תל אביב".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בוריס קליימן שוער הפועל תל אביב מתחבק עם אריק דג'מבה דג'מבה. ברני ארדוב
קליימן הצטנע: "אני בא לכל אימון, נותן את המקסימום ותמיד כשאני צריך לשחק אני נותן מעצמי את המקסימום"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully