וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאור סדאייב: "מרגישים מחויבים לסמל של בית"ר ירושלים"

30.1.2013 / 18:33

החלוץ החדש של בית"ר ירושלים הוצג במסע"ת, יחד עם קדאייב, שאמר: "לא מכירים את המילה פחד". ברקת: "לא נקבל גזענות"

צלמים זמניים מורשים

אחרי כל ההייפ והדיבורים, הערב (רביעי) זה סוף סוף קרה: צמד שחקני הרכש של בית"ר ירושלים, הצ'צ'נים זאור סדאייב וג'יבראיל קדאייב, הוצגו השניים במסיבת עיתונאים רשמית. אמש, כזכור, קיבלו בבית"ר ירושלים את האישור לבקשות שהוגשו עבור ויזות לשניים. מעבר לשני השחקנים, גם הצוות המקצועי של הקבוצה הגיע למקום, וקפטן בית"ר עמית בן שושן. האוהדים מתכננים הפגנה נגד צירוף השניים ביום שישי בבית וגן.

זאור סדאייב שחקן בית"ר ירושלים (שני מימין) וג'יבראיל קדאייב (שני משמאל) עם מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן, עמית בן שושן. רויטרס
"מרגישים כמו בבית". סדאייב וקדאייב עם בן שושן וכהן/רויטרס

החלוץ זאור סדאייב אמר: "בטח שאנחנו יודעים מה זה בית"ר ירושלים ולאן הגענו. תודה רבה למדינה, תודה רבה לבית"ר ולראש העיר שעושה כל מה שהוא יכול בשביל בית"ר. אני מרגיש טוב וכמו בבית. מרגע שהפכתי להיות שחקן בית"ר, אני נאמן לסמל של הקבוצה. באתי לשחק כדורגל ולא יותר מזה". ג'יבראיל קדאייב: "אנחנו לא פחדנו וגם לא מכירים את המילה פחד".

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן: "מעולם המועדון הזה לא חווה קיץ כמו זה שעבר בקיץ הנוכחי. איבדנו את דן איינבינדר, כדי להחתים שלושה שחקנים במקומו. אני האמנתי בשחקנים שיש לנו בסגל וכל הזמן ייחלתי ואמרתי שנכוון לצמרת. בית"ר תמיד צריכה להיות ברביעייה הראשונה. נכון שהקבוצה הייתה כמעט מפורקת, אבל אני שמח שהקבוצה התחילה להיכנס למסלול. עברנו חבלי לידה קשים מאוד. ביקשתי חיזוק, אבל הכסף לא הגיע עד שהגיע הרעיון של ארקדי והנסיעה לצ'צ'ניה. ראיתי את שני השחקנים האלו ששיחקו נגדנו. הייתה אמורה להיות עסקת חילופין, אבל בסוף טרק גרוזני לא העבירה לנו שחקנים".

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת: "היה חשוב לי לומר את זה לכל העיניים שנשואות לירושלים. אנחנו לא נקבל שום סוג של גזענות. זהו מסר שחייב לצאת לכל האומה ולעולם כולו. היום אני מקיים אירוע בעירייה לרגל השנה החדשה עם כל האומות ומדברים על הרחבת שיתוף הפעולה ואת דו הקיום. זו הדרך היחידה לפעול. באתי לחזק את הנהלת בית"ר ואת ארקדי גאידמק. בשנים האחרונות, במיוחד בשנה האחרונה, אני גאה מאוד במועדון וביכולת שלו לקיים דו קיום, שותפות אמיתית עם הקרן לידידות ופעילות אינטנסיבית ספורטיבית וערכית. גם בניית דירקטוריון האוהדים היא החלטה שבאה לגבש את המועדון, להתמודד טוב יותר עם האתגרים של מחר. בית"ר תתגבר את עצמה בשני שחקנים חזקים, עם ביצועים איכותיים.

"רוב מוחלט של אוהדי בית"ר ירושלים תומך בהחלטה. אני רוצה לחזק את משטרת ירושלים בעבודה שהיא עשתה. אסור לנו להשלים עם האלימות. אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי לאחל לשני השחקנים החדשים בהצלחה. ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו. אני מקווה שכל האוהדים יישרו קו עם המועדון, ישלבו ידיים ויחזקו את הקבוצה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
זאור סדאייב שחקן בית"ר ירושלים (ימין) עם ג'יבראיל קדאייב. רויטרס
במדים החדשים. סדאייב וקדאייב/רויטרס

שחקן העבר של בית"ר ירושלים וחבר הדירקטוריון שמוליק לוי אמר: "אני נמצא פה כנציג של אוהדי בית"ר. אנחנו רואים באירוע הזה היסטוריה. התחלנו את השנה באירוע בו גייסנו כסף רב מאוהדים בכל הארץ. אנחנו כאן כדי לתמוך בהחלטת המועדון, החלטה חשובה מאוד. המהלך הזה תלוי קודם כל לאוהדי בית"ר ירושלים. יש כמעט 300 אלף אוהדי בית"ר בכל הארץ וממה שאני יודע, רוב אוהדי הקבוצה תומכים בהחלטת המאמן.

"מדובר בצעד מקצועי, כך אנחנו מסתכלים על זה. מאמן בית"ר החליט שהוא זקוק לחיזוק ואנחנו נעמוד מאחורי כל החלטה של המאמן. אני רוצה להזכיר לכולם שעד לפני שבוע כולם דיברו על ההצלחה של בית"ר ואני חושב שהבגרות של המועדון הביאה לנקודה הזו. אני חושב שבלי האוהדים, בית"ר לא הייתה מגיעה ליכולת שלה היום. אני מקווה שנגיע לצמרת הגבוהה של הכדורגל הישראלי, כי לשם אנחנו שייכים".

קפטן בית"ר עמית בן שושן: "בשם כל השחקנים, אני רוצה להגיד שאנחנו לא מתעסקים בפוליטיקה. ברגע ששמענו שמגיעים שני שחקני חיזוק ישר אמרנו שזה צעד מבורך. נעשה הכל כדי לעזור להם להתאקלם כשמה שהכי חשוב זו הצלחת המועדון.

שוער בית"ר אריאל הרוש: "אני רוצה לברך את שני השחקנים על ההצטרפות לקבוצה. אני מקווה שהם יעזרו לנו בהמשך העונה. אם המאמן הביא אותם, הם כנראה שחקנים טובים. אנחנו נקבל אותם הכי יפה שיש ואני מקווה מאוד שהם יעזרו לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully