וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד סבע: "השופט רצה לחגוג עלינו ונתן למכבי מתנה"

30.1.2013 / 12:12

זעם בנתניה על הפנדל ששרק נגדם משיח: "הוא הרג אותנו, גם בשריקות הקטנות". גם האוהדים שלחו מכתב: "יש קונספירציה"

one

במכבי נתניה שוב מצאו עצמם זועמים על השיפוט, לאחר המשחק אמש (שלישי), בו הודחו מהגביע עם הפסד ביתי 2:0 מול מכבי תל אביב. בחדר ההלבשה נשמעו בסיום המשחק ביקורות קשות נגד השופט מנשה משיח.

"לא יכול להיות ששוב, פעם אחר פעם, אנחנו נפגעים משופטים. נכון שלא שיחקנו טוב, אבל שיחקנו כמו שהצוות ביקש מאיתנו וביטלנו את מכבי", אמר אחד השחקנים, "השופט היה כל כך קרוב ועדיין שרק לפנדל. זה רק מעצים את גודל הטעות שלו".

מאמן מכבי נתניה טל בנין עם שחקנו ירין חסן. ברני ארדוב
בנתניה יודעים מי אשם בהפסד/ברני ארדוב

"השופט פשוט הרג אותנו", טען שחקן אחר בקבוצה, "זה לא רק הפנדל. כל השריקות הקטנות שלו היו נגדנו". בנתניה נשמעו קולות שדרשו להגיש תלונה באיגוד השופטים, אך לא בטוח אם ההנהלה תחליט לעשות זאת.

הקפטן אחמד סבע, שלא חש בטוב ונכנס כמחליף, יהיה כשיר למשחק בשבת מול הפועל תל אביב. גם הוא התייחס לשיפוט: "אנחנו מאוד מאוכזבים. אני חושב שמי שהכריע את התוצאה זה השופט. אני אומר בכל פעם לא לדבר על השופטים ואני לא מאלה שמדברים על השופטים, אבל הפעם המשחק היה שקול, עם הזדמנות לכאן ולכאן. במשחק כזה שקול, בא שוב השופט משיח ורוצה לחגוג אולי על מכבי נתניה והוא נתן למכבי מתנה. זה מבאס לעוף כבר בשלב הראשון של הגביע, אבל צריך לזכור שקיבלנו בהגרלה קבוצה טובה מאוד. כולם יודעים שמכבי תל אביב בכושר מצוין השנה. זה לא אומר שהיינו צריכים להפסיד את המשחק והיינו יכולים ללכת להארכה ואולי לפנדלים, אבל תמיד יש מי שבא ומכריע לך את המשחק והפעם לשופט היה חלק בזה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
השופט מנשה משיח לצד שחקן מכבי נתניה אחמד סבע. ברני ארדוב
סבע בא בטענות למשיח/ברני ארדוב

על השאלה האם המאמץ שהושקע במשחק עלול להפריע לקבוצה לקראת המשחק החשוב מול הפועל תל אביב ענה החלוץ: "אני לא חושב, להיפך, אנחנו יודעים להפריד. נכון שגביע המדינה זה משהו שחשוב לנו, זה עוד תואר שרצינו להביא למועדון, אבל הליגה היא הלחם שלנו. שם אנחנו צריכים להתמודד ושם נצטרך להביא את הנקודות. אני מקווה שהמשחק הזה נגד מכבי כבר מאחורינו".

עומר פרץ, שפתח את ראשו לאחר התנגשות עם שרן ייני ונאלץ לנטוש את המשחק, נשלח לבדיקה ובקבוצה מקווים שהפציעה אינה חמורה מדי ושהוא יעמוד לרשות הקבוצה כבר בשבת.

בתוך כך, אוהדי מכבי נתניה שלו מכתב להתאחדות לכדורגל תחת הכותרת "שיפוט אי שיוויני במשחקי מכבי נתניה בעונת 2-12-2013". במכתב ציינו אוהדי נתניה: "לא יתכן מצב שבמשך 5 משחקיפ ברציפות שורקים נגדנו כדורי עונשין מ-11 מטר, שבמבט חוזר בטלוויזיה שלא היו ולא נבראו. אנו מרגישים שיש סוג של קונספירציה בקרב השופטים להורדת מכבי נתניה ליגה. אנו מוחים על אוזלת היד של איגוד השופטים ודרשים שבמידה ויהיה צורך, יגיעו שופטים מקפריסין לשפוט את משחקי מכבי נתניה. אין אנו יודעים עד מתי נוכל לשמור על איפוק האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully