וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלם דויד רוצ'לה בדרך להפועל תל אביב

אחרי צירופו של טיאגו קוסטה צפוי לחתום גם הבלם הספרדי, ששיחק בלה קורוניה ובסנטאנדר. קוסטה יפתח בבאר שבע

הבלם הספרדי דוד רוצ'לה, המושאל מלה קורוניה לראסינג סנטאנדר מהליגה השנייה בספרד, ינחת מחר (רביעי) כדי להצטרף להפועל תל אביב. כרגע יש פערים קטנים עם השחקן ולה קורוניה, ולאחר שייסגרו רוצ'לה צפוי לחתום עד תום העונה בהשאלה עם אופציה להאריך לו את החוזה. רוצ'לה הוא בדיוק השחקן שיוסי אבוקסיס חיפש, מכיוון שהוא יכול לשחק גם כקשר אחורי וגם כבלם.

רוצ'לה (22), שיחק בכל הנבחרות הצעירות וזכה עם הנבחרת עד גיל 17 ביורו ובמקום השני במונדיאל בשנת 2007. השחקן יגיע בהשאלה עד לתום העונה עם אופציה לרכישה.

דויד רוצ'לה שחקן לה קורוניה בולם את דויד חימנס שחקן סביליה. Alberto Saiz, AP
יהיה השחקן שאבוקסיס צריך? רוצ'לה/AP, Alberto Saiz

להפועל תל אביב יש בעיות קשות בהגנה. כזכור, לאחר התבוסה 3:0 בקרית אליעזר נשמעו בקבוצה טענות קשות נגד הבלם מור שושן והמאמן יוסי אבוקסיס, כשאתמול (שני) נחת המגן טיאגו קוסטה והוא צפוי לפתוח בהרכב כבר מחר במשחק הגביע בבאר שבע.

למרות שנראה היה כי אבוקסיס יבצע לא מעט שינויים בהרכב בבאר שבע, המאמן הסתפק בינתיים רק בשלושה, בהם קוסטה שיפתח במקומו של נעאל חוטבא. החדשות הפחות טובות הן ששמעון הרוש נטש את האימון לאחר שהרגיש מתיחה בשריר האחורי ולא יהיה בסגל.

המגן אמור לעבור בדיקות נוספות בכדי לברר את חומרת הפציעה שכרגע עושה רושם לא טוב והוא עשוי להיעדר מספר שבועות אם יתגלה קרע בשריר. בינתיים, אלירן דנין הוא זה שאמור להחליפו בהרכב. כמו כן, אריק דג'מבה דג'מבה יחזור לקישור האחורי מחר במקומו של מור שושן שישוב לספסל. אפולה אדל אמור לשוב לפנות בוקר ולהיות בסגל הקבוצה למשחק מחר שבכל אופן בוריס קליימן ימשיך לקבל את האשראי בהרכב. טל בן חיים, גילי ורמוט ואלרואי כהן הפצועים ייעדרו.

רביעי, 20:50, 5+ לייב: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully