וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ויתרה על ארתוראס רימקביצ'יוס

28.1.2013 / 12:06

החלוץ הליטאי, שתנאיו כבר סוכמו, הגיע פצוע ונטש את האימון. פלאח: "אעשה הכל כדי לחזור מהר", יגיל ביטון מועמד להחליפו

one

אחרי שזכו ליום מנוחה, חזרו היום (שני) שחקני בני יהודה לאימונים וערכו אימון קל, ממנו נעדר דלה איינוגבה שסובל מכאבים בברכו וטופל על ידי הצוות הרפואי.

החלוץ הליטאי ארתוראס רימקביצ'יוס, שנחת אתמול בישראל, ערך הבוקר אימון ראשון במדי הקבוצה אך נאלץ לנטוש אותו אחרי 20 דקות בלבד, אחרי שהרגיש כאבים באיזור שריר התאומים. בבני יהודה בדקו וגילו שהשחקן התאושש לאחרונה מקרע בשריר התאומים, אך הוא לא כשיר לחלוטין ולא יכול להתאמן ולפיכך, הקבוצה החליטה לוותר עליו למרות שתנאיו הכספיים כבר סוכמו עוד לפני שהגיע לישראל.

שחקן בני יהודה, ארתוראס רימקביצ'יוס. מגד גוזני
נטש במהירות. רימקביצ'יוס/מגד גוזני

הבלם סארי פלאח, שנפצע בצורה קשה במשחק נגד בית"ר ירושלים וגמר את העונה, סיפר לאתר הרשמי של המועדון: "קשה לי מאוד לחשוב על כל התקופה שהולכת לעבור עלי עכשיו, אבל אני חייב להיות חזק. מבחינת תאריכים, רופא הקבוצה ד"ר אבי ביין, אמר לי שאת הגבס יורידו לי מהרגל בעוד כשישה שבועות, אבל מהרגע שהגבס יוסר, רק יתחיל תהליך ההחלמה האמיתי.

"אני יודע שקצב ההחלמה והחזרה שלי למגרשים תלוי המון בעבודה הקשה שלי וברצון שלי להצליח. אני חייב להיות חזק ולא להישבר. רק נקווה שהמוטיבציה שלי, ושל כל האנשים שסביבי, יעזרו לי לחזור כמה שיותר מהר למגרשים. יש בתהליך ההחלמה המון עניין פסיכולוגי, ואני אתן את כל כולי בשביל לחזור מהר ככל האפשר".

ברשימת המועמדים לשמש כבלם מחליף בעקבות פציעתו של פלאח נמצא לצד ליאוניד קרופניק גם יגיל ביטון הצעיר ממכבי תל אביב, שלא מקבל דקות בקבוצה של אוסקר גרסיה ועשוי להגיע בהשאלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי תל אביב, יגיל ביטון. ברני ארדוב
בדרך לבני יהודה? ביטון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully