וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פ"ת ניצחה את הפועל פ"ת 0:2

ניצחון יוקרתי לסיני ושחקניו. פרדה פתח (64, פ'), שריקי הנפלא סגר (89). מכבי הרצליה הפסידה בביתה 3:2 להכח עמידר ר"ג

המחזור ה-21 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם ארבעה משחקים. במוקד עמד הדרבי של פתח תקוה, בו ניצחה מכבי 0:2 עם הצגה של עידן שריקי ועלתה לפחות זמנית למקום הראשון. הפועל נצרת עילית גברה על נס ציונה 0:2 והמשחקים בין הפועל ירושלים להפועל אשקלון ובין בית"ר/שמשון תל אביב לבני לוד הסתיימו בתוצאה זהה של 1:1.המחזור נמשך בשבת כשמכבי הרצליה הפסידה במגרשה 3:2 להכח עמידר רמת גן.

אוהדי הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
ביציעים אוהדי הפועל ניצחו/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה - מכבי פתח תקוה 2:0

איזה ניצחון חשוב ויוקרתי למשה סיני ושחקניו, שפתחו פער של ארבע נקודות על פני היריבה העירונית הרבה הודות לשחקן הרכש החדש עידן שריקי, שהיה מצוין.

מכבי הגיעה להזדמנות טובה כבר בדקה הרביעית, כשאוסקר גררו הוליך התקפה מתפרצת ומצא את עידן שריקי בתוך הרחבה, אבל החלוץ בעט בחצי סיבוב לידיים של דורי. רבע שעה לאחר מכן גם עומר גולן החמיץ מקרוב.

עם פתיחת המחצית השנייה ויקטור מרעי נכנס במקום גולן ובהמשך גם דני פרדה נשלח לכר הדשא מצד אחד, בעוד דומיניק וואסי נכנס אצל הפועל. המשחק נפתח מעט ובדקה ה-64 עידן שריקי המצוין נדחף על ידי לורן בן ארי ברחבה ומכבי קיבלה פנדל. פרדה בעט פנימה ועוד לפני כן דרך אסף בן מוחא בצורה מכוונת ומכוערת על שריקי, דבר שנעלם מעיני השופט ארז פפיר והיה מחייב כרטיס אדום.

בדקה ה-84 הפועל הגיעה להזדמנות אמיתית ראשונה, אבל החמיצה. וואסי קיבל כדור פז מרועי זכרי ולא הצליח לכבוש ורגע אחרי זה מוראד מגמאדוב הרחיק כדור מהקו. השחקנים של אלי מחפוד המשיכו ללחוץ, אבל הפקירו את ההגנה ושריקי ניצל את זה כדי לקבוע 0:2 בדקה ה-89 ולחתום את התוצאה.

עידן שריקי שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הופעת בכורה מרשימה. עידן שריקי/ברני ארדוב
שחקן מכבי פתח תקוה, דני פרדה כובש פנדל. ברני ארדוב
בעיטה מדויקת. דני פרדה/ברני ארדוב

הפועל נצרת עילית - סקציה נס ציונה 0:2

הפועל נצרת עילית, שהייתה דבוקה לצמרת הגבוהה במשך מספר שבועות, חזרה למסלול הניצחונות והתקרבה שוב לפסגה בזכות שערים מאוחרים של ערן מלכין (88) ורן רול (90). הריצה היפה של נס ציונה - 10 משחקים ללא הפסד - הגיעה לסיומה.

הפועל ירושלים - הפועל אשקלון 1:1

אחרי שניצחו משחק אחד בלבד מתוך החמישה שקדמו למשחק היום, בירושלים קיוו לנצל את ההתמודדות עם קבוצת התחתית כדי לחזור למסלול, אבל גילו ששני הניצחונות הרצופים של אשקלון לא הגיעו במקרה. איציק כהן העלה את ירושלים ליתרון בדקה השנייה - שערו השמיני העונה - אבל מוחמד דרוויש השווה בדקה ה-37.

בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל בני לוד 1:1

בית"ר/שמשון הגיעה למשחק עם שלוש נקודות בלבד מעל המקום ה-15 המוליך לליגה א', הייתה קרובה להשגת ניצחון חשוב מאוד, אבל ספגה לפני הסיום. דן רומן כבש בדקה ה-9, אלא שיחיא עיסא השווה עבור בני לוד שבע דקות לסיום.

מאמן עירוני רמת השרון ניסן יחזקאל. ברני ארדוב
יש לו מבצר בהרצליה. ניסן יחזקאל/ברני ארדוב

מכבי הרצליה - הכח עמידר רמת גן 3:2

ניסן יחזקאל הפך את האיצטדיון בהרצליה למבצר של הקבוצה שלו. שישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו רשמה הקבוצה בבית מאז הפסידה את משחקה הראשון בהרצליה להפועל פתח תקווה, היא לא האמינה שדווקא הכח מהתחתית תהיה זו שתנחיל לה הפסד במגרשה.

הקבוצה של רפי כהן עשתה הפתעה גדולה וקיבלה קצת אוויר לנשימה בתחתית. אור גירו (18) היה זה שהעלה את האורחים ליתרון ראשון. רגב וולק (45) השווה ממש על סף סיום המחצית. לירון דיאמנט השלים מהפך עם פנדל מוצלח בדקה ה-61, אך הדרמה רק החלה כאשר רומן מלכוב השווה שוב לאורחים בדקה ה-72. השיוויון נמשך 90 דקות, עד שעדן בטיט כבש את שער הניצחון לאורחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully