וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אושר מעברו של אוגונה אזנוואקה

14.1.2013 / 17:30

המועדון קיבל את השחרור הבינ"ל של הקשר הניגרי, שישחק בשלב ראשון בנוער. שני זרים אוקראינים עשויים להיבחן

one

מכבי נתניה קיבלה היום (שני) אישור להעברתו של הקשר הניגרי אוגונה אזנוואקה, שיצטרף למועדון כהשקעה עתידית. אזנוואקה, שהיה מועמד לעבור למכבי תל אביב, חתם לפני מספר שבועות לחמש שנים במועדון, אולם סוכן שחקנים ניגרי עיכב את הגעתו בטענה שחלק מכרטיס השחקן שייך לו, מה שעיכב את שליחת השחרור הבינלאומי שלו. נתניה פנתה לפיפ"א כדי שתכריע בעניין, וכעת אושר המעבר והשחרור נשלח להתאחדות הישראלית. אזנוואקה הוא כעת הזר החמישי של נתניה והוא רשאי ליטול חלק במשחקי הקבוצה, אך בשלב ראשון ישחק עם קבוצת הנוער.

במועדון ממשיכים לחפש חיזוק, ועשיים לבחון שני אוקראינים שכבר נמצאים בישראל. מדובר בחלוץ ולדימיר קיליקביץ' ובמגן ואדים לשצ'וק, שינסו להרשים את טל בנין בימים הקרובים, בתקווה שיצרפם לקבוצה הנמצאת במגמת התאוששות וניצחה בשני המחזורים האחרונים. קילקביץ' בן ה-29 כבש העונה תשעה שערים ב-15 משחקים במדי איסקרה סטאל מהליגה הראשונה במולדובה, שם העביר את מרבית הקריירה שלו. גם לשצ'וק, שיכול לתפקד הן כמגן ימני והן כבלם, שיחק באותה קבוצה ממולדובה ואף לבש בעבר את מדי צ'רנומורץ, אך את העונה החל בסומי מהליגה השנייה באוקראינה.

טל בנין מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מחפש חיזוק למרכז ההגנה. בנין/ברני ארדוב

במכבי תל אביב הבהירו אתמול להנהלת נתניה כי רק לאחר המשחק הערב, מול הפועל באר שבע, הם יוכלו לאשר את העברתו של משה לוגסי. האחרון צפוי להצטרף לנתניה בהשאלה עד תום העונה. במועדון ממתינים שהמגן טובארנו פינאס, הבלם ליאוניד קרופניק והחלוץ עידן שריקי ימצאו קבוצות, מה שיפנה מקום בתקציב. המטרה הראשונה של טל בנין היא לצרף בלם ישראלי או זר.

שחקני הקבוצה ממשיכים לקרוא לשובו של הבעלים קובי בלדב. אתמול אמר אחד מהם: "קובי חשוב מדי מכדי שהמערכת תוותר עליו. צריכים למצוא פתרון כדי שהוא יחזור כמה שיותר מהר".

(עדכון ראשון: 14:44)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully