וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה והפועל חיפה נפרדו בתיקו 1:1

מערכת וואלה! ספורט

12.1.2013 / 19:55

שער עצמי של סטפן דנקוביץ' (57) העלה את האלופה ליתרון ראשון אבל רן אבוקרט השווה בדקה ה-66. חיפה מסתבכת

one

אחרי שניצחה במחזור החולף את בני יהודה, קיוותה הפועל חיפה להשיג ניצחון נוסף מול עירוני קרית שמונה האלופה ואולי להחלץ מהמקום האחרון. אולם, בסיומו של משחק דרמטי, הסתפקו שתי הקבוצות בחלוקת נקודות עם 1:1 באצטדיון בקרית שמונה. אחרי מחצית ראשונה משמימה ומאופסת, עלתה קרית שמונה ליתרון ראשון בזכות שער עצמי של סטפן דנקוביץ' (57). רן אבוקרט (66), שנמצא בתקופה מצוינת, ניצל טעות של הגנת קרית שמונה ודחק מקרוב פנימה כדי למנוע הפסד.

חיפה השיגה אומנם נקודה במגרש לא פשוט, אך בוודאי לא שמחה לשמוע לאחר המשחק על הניצחון של מכבי נתניה, יריבתה לתחתית ונכון לעכשיו הפער בינה לבין החלק העליון של הקו האדום עומד על חמש נקודות. קרית שמונה מצידה, חלפה על פני מכבי חיפה, ועלתה זמנית למקום השלישי, עד שהקבוצה של אריק בנאדו תשלים את המשחק שלה מול הפועל עכו. אם אוהדי קרית שמונה מחפשים נחמה בתיקו הזה, הם יכולים למצוא אותה בעובדה שהם סוף סוף ראו שערים, אחרי שני משחקים רצופים מאופסים מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב. בצד השני, אוהדי הפועל חיפה יכולים להיות מאוד מודאגים מהעובדה שהליגה מתחילה לברוח להם. במחזור הבא הם יתארחו בורסמיל אצל הפועל באר שבע למשחק לא פשוט.

סינטיהאו סלליך, שחקן קרית שמונה. מגד גוזני
נכנס כמחליף וכבש. סלליך/מגד גוזני

מהלך המשחק

דקה 6: הזדמנות מצוינת להפועל חיפה. ולדימיר גלושצ'ביץ' קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט חזק, אך דני עמוס היה עירני והדף.

דקה 10: דרקו טאסבסקי מסר כדור עומק לאחמד עאבד, שפרץ לתוך הרחבה והשאיר רוחב לשמעון אבוחצירא, שבעט חזק מעל השער.

דקה 14: דרקו טאסבסקי מסר כדור מצוין לאלעד גבאי, שבמבצע אישי היתל בשני שחקני הגנה של הפועל חיפה ובעט כדור מדוייק, אך קאלה הצליח להדוף בקושי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דרקו טאסבסקי שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
ממשיך ביכולת הטובה. טאסבסקי/ברני ארדוב

דקה 27: החמצה גדולה של הפועל חיפה. גל אראל הכניס כדור עומק נהדר ליובל אבידור, שבעט מצוין, אך עמוס הצליח להדוף.

דקה 52: ברק בכר חיפש את שער הניצחון והכניס את סינטאיהו סלליך ההתקפי במקומו של אלעד גבאי, שפתח כקשר ימני.

דקה 57: גול! אחמד עאבד פרץ מצד ימין ומסר כדור רוחב מדויק, סטפן דנקוביץ' הגיע ראשון ובעט בטעות לשערו הוא. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 66: גול! הפועל חיפה חוזרת. דנילו ניקוליץ' ניצל טעות של סינטאיהו סלליך וומצא את רן אבוקרט, שמתוך העירבובייה בעט פנימה. 1:1 בקרית שמונה.

דקה 77: כמעט מהפך של הפועל חיפה. כדור קרן הגיע לראשו של גל אראל שנגח חזק וסחט הצלה ענקית של דני עמוס. דושאן ברקוביץ' השתלט על הריבאונד ומקרוב בעט חזק מעל השער. מזל גדול לקרית שמונה.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, ליאור לוי, שיר צדק, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ (אדריאן רוצ'ט 80), דרקו טאסבסקי, דן איינבינדר, אלעד גבאי (סינטאיהו סלליך, 52), שמעון אבוחצירא, אחמד עאבד (אופיר מזרחי, 64).

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, סטפן דנקוביץ', אושרי רואש, דושאן ברקוביץ', דנילו ניקוליץ', יוסי דורה, גל אראל, רן אבוקרט, גיא צרפתי (לירן כהן, 61), יובל אבידור (עאהד עזאם , 87), ולדימיר גלושצ'ביץ' (מהראן לאלה, 74).

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם רן אבוקרט. ברני ארדוב
מחזור קודם בישל, הפעם כבש. רן אבוקרט, במרכז/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully