וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: המהפכה של אבוקסיס יוצאת לדרך

המאמן רוצה להחתים בלם זר חדש שיחליף בעתיד את באדיר, ומעוניין גם ברביד גזל ושמעון הרוש. ערעורו של גורדנה נדחה

one

צפו במשחק בו הורחק רועי גורדנה

חרף הגירעון בתקציב של הפועל תל אביב נראה כי המהפכה של יוסי אבוקסיס יצאה לדרך. למרות החיפוש האין סופי אחר מגינים, היעד הבא של הפועל הוא למצוא מחליף לקפטן, וואליד באדיר. הקבוצה ביקשה ממספר סוכנים לחפש עבורה בלם זר נוסף שיכול לשחק גם כקשר אחורי, כשהרעיון הוא שיחליף הקפטן המבוגר שככל הנראה תהיה זאת עונתו האחרונה כשחקן פעיל. אם אכן יוחתם בלם חדש, הוא יהיה השביעי העונה שהקבוצה תחתים. אבוקסיס אינו מרוצה מהחלק האחורי של הקבוצה ועושה ימים כלילות במטרה למצוא תחליפים ראויים במסגרת התקציב הנמוך שיש כעת לקבוצה.

בשלב זה הפועל הרימו ידיים בכל הנוגע לצירופו של אלעד גבאי, שכן הבעלים של קרית שמונה, איזי שרצקי, דורש עבורו כ-350 אלף יורו ושחקן נוסף. בנוסף, נראה כי האדומים סימנו את רביד גזל כקשר המועדף על אבוקסיס, אך בו זמנית בקבוצה לא מעוניינים לפגוע במעמדו של שי אבוטבול. כמו כן, בהפועל רוצים לראות את מגן סכנין, שמעון הרוש, עובר לשורותיהם, אך סכנין מסרבת לשחררו ללא תמורה הולמת. שלומי דורה היה רוצה לראות אלירן דנין מגיע במקומו, אך האחרון מסרב לנדוד צפונה וגורמים שמוערבים בעסקה טענו היום כי הסיכויים קלושים כי החלפה שכזו תתרחש.

האדומים עדיין מקווים לקבל הצעה טובה על טוטו תמוז, אך כרגע מלבד קבוצות בטורקיה, אין הצעות על השחקן. בכל מקרה, בסביבתו של השחקן מעריכים כי החלוץ יישאר עד תום העונה בשל העובדה שהוא מסיים את חוזהו. מלבד העובדה שיעבור ללא תמורה, תמוז יודע כי שכר גבוה יותר ישולם לו אם ימתין עד לקיץ. אגב, תמוז החולה לא התאמן השבוע כלל וכרגע הוא בספק גדול למשחק השבוע בדוחא. בתוך כך, ויקטור מרעי סיכם את תנאיו היום במכבי פתח תקווה ושוחרר רשמית.

שחקן עירוני קרית שמונה רביד גזל. קובי אליהו
יגיע לבלומפילד בקרוב? גזל/קובי אליהו

בית הדין המשמעתי דחה הערב (רביעי) את הערעור שהגיש קשר הפועל תל אביב רועי גורדנה, ועונש ההרחקה שנגזר עליו לפני כשבועיים בשל התקרית עם מאיר תבריזי - הרחקה לשלושה משחקים - יישאר על כנו. כזכור, בדו"ח השיפוט שלו לאחר המשחק של הפועל תל אביב מול הפועל חיפה כתב תבריזי: "בדקה ה-89 הורחק בצהוב שני שחקן הפועל רועי גורדנה. מיד לאחד שראה את הכרטיס האדום ניגש אליי ואמר לי: 'אתה מחפש אותי כבר שנה וחצי, אני אגמור אותך, אתה תראה מי זה רועי גורדנה. מהיום אני לא סופר אותך יותר ולא עושה לך חשבון ואתה עוד תראה למה אני מסוגל".

בהחלטה של בית הדין שללו את הטענה של גורדנה, לפיה הדברים שהטיח בתבריזי היו בגדר איום ולא העלבה: "אנו סבורים כי המשפטים שהטיח בשופט בתום המשחק הם בבחינת איום מובהק. לא ניתן לפרש משפטים כאלה כהעלבה בלבד. אמנם המשיב הכחיש בפנינו וגם בפני הדיין שאמר משפט זה, אך הדיין לא קיבל את גרסתו. אנו מותירים את העונש על כנו".

שחקן הפועל תל אביב רועי גורדנה. קובי אליהו
ישלם את המחיר. רועי גורדנה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully