וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בהפועל ת"א: "כאילו לא למדו שום דבר מהקיץ"

ביקורת על החתמת ניר נחום ועל כך שחיים רמון רוצה רוצה לשחרר את אלרואי כהן בניגוד לדעת אבוקסיס: "כך מתנהלים אוהדים ולא אנשי עסקים"

one

הפועל תל אביב צירפה היום (שלישי) באופן רשמי את הרכש השני שלה בחלון ההעברות של ינואר, כשניר נחום חתם לעונה וחצי במועדון וערך היום אימון בכורה. למרות שבהפועל משדרים שביעות רצון בקרב השחקנים, נראה כי החלטותיו של המאמן יוסי אבוקסיס לצרף שני שחקנים שלא בכושר משחק לא עברו בשקט: "כל הזמן ביקרו את העובדה שהחתימו שחקנים שלא שיחקו, ועכשיו חוזרים על אותם טעויות", אמר היום אחד האדומים. "במקום שיביאו שחקנים שיכולים לשדרג את הקבוצה מביאים שלא שיחקו כל העונה. כאילו לא למדו שום דבר מהקיץ". נחום עצמו דווקא נשמע מאוד מרוצה הבוקר לאחר החתימה: "הגעתי כדי לעזור לקבוצה להגשים את כל המטרות שלה, זו התקדמות אמיתית בשבילי ואני גאה על הצטרפותי למועדון גדול עם קהל אדיר ומרגש, אני בטוח שאתחבר במהרה לשחקנים פה ולכל הצוות".

אלרואי כהן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"אין שום הגיון למכור שחקן שהגיע ב-800 אלף יורו תמורת 100 אלף יורו בלבד. עם כל הכבוד לניר נחום, אלרואי לא נופל ממנו ואולי יותר טוב". אלרואי כהן/ברני ארדוב

בנוסף, בהפועל עדיין לא נרגעו הרוחות בכל הקשור למעברו הצפוי של אלרואי כהן למכבי תל אביב. מקורבים לקבוצה מתחו ביקורת חריפה אתמול על התנהלות של המועדון בכל הנוגע לכהן. אחד מהמקורבים טען אמש כי מאחורי מכירת הקשר עומד הבעלים חיים רמון, בניגוד לרצונו של המאמן יוסי אבוקסיס, שכן היה מעוניין לראות את כהן בקבוצה לפחות עד תום העונה. "אין שום הגיון למכור שחקן שהגיע ב-800 אלף יורו תמורת 100 אלף יורו בלבד", אמר אותו מקורב. "עם כל הכבוד לניר נחום, אלרואי לא נופל ממנו ואולי יותר טוב. עדיף לנסות להריץ אותו כמגן הימני ובקיץ למכור אותו בסכום גבוה יותר. אין בעסקה הזו שום כדאיות חוץ מלסגור חורים בתקציב. ככה מתנהלים אוהדים ולא אנשי עסקים".

גורם בקבוצה אישר את הדברים ואף הוסיף: "לחיים יש התחייבויות אישיות בבקרה התקציבית והוא לא רוצה לסיים את העונה בגירעון, ובגלל זה הוא רוצה לחסוך את המשכורת של אלרואי. אם תגיע הצעה טובה על אפולה אדל, גם אותו ימכרו". בקבוצה עצמה הכחישו את הדברים ואף אמרו בתגובה לטענות לפיהן רמון עומד מאחורי הרצון למכור את כהן: "לא היה ולא נברא".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הגעתי כדי לעזור לקבוצה להגשים את כל המטרות שלה, זו התקדמות אמיתית בשבילי ואני גאה על הצטרפותי למועדון גדול עם קהל אדיר ומרגש, אני בטוח שאתחבר במהרה לשחקנים פה ולכל הצוות". ניר נחום באדום/מערכת וואלה!, צילום מסך

גורמים המעורבים בעסקת המכירה של כהן תקפו גם בחריפות את העובדה שבהפועל לא גינו את שריקות הבוז של הקהל לקשר: "לא יכול להיות שהפועל היא זו שרוצה להיפטר מהחוזה של אלרואי ועושה כל דבר בכדי למכור, אפילו להציע אותו למכבי, ואחרי זה יוצאים ומאשימים את השחקן שהוא מכביסט בתקשורת. זה פשוט לעשות לשחקן עוול. הם צריכים להתבייש. לפחות שיגידו שהם אלה שרוצים למכור אותו ולא הוא זה שרוצה לעזוב".

חיים רמון בועדה לביקורת המדינה, יולי 2012. עומר מירון
"לחיים יש התחייבויות אישיות בבקרה התקציבית והוא לא רוצה לסיים את העונה בגירעון, ובגלל זה הוא רוצה לחסוך את המשכורת של אלרואי. אם תגיע הצעה טובה על אפולה אדל, גם אותו ימכרו". בהפועל הכחישו את הדברים. חיים רמון/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully