וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אין קשר בין הליגה לבין גביע הטוטו"

הפועל חיפה והפועל באר שבע מתכוננות לגמר גביע הטוטו (ג', 19:45, ספורט 5). אלישע וקלינגר הסכימו והוסיפו: "תואר מכובד"

הפועל חיפה והפועל באר שבע תנטשנה מחר (שלישי) את הבעיות הלא מעטות שיש לשתיהן בליגת העל למען קרב על התואר הראשון העונה בכדורגל הישראלי, גמר גביע הטוטו שיתקיים באצטדיון המושבה בשעה 19:45 (שידור ישיר בספורט 5).

הקבוצות נפגשו העונה פעם אחת בליגה ונפרדו ב-0:0 בקרית אליעזר. באר שבע זכתה במפעל פעמיים: בעונת 1988/9 ובעונת 1995/6, בעוד להפועל חיפה זכייה באחת ב-2000/1.

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, עם מאמן הפועל  חיפה, ניר קלינגר לצד גביע הטוטו. קובי אליהו
השלישי של באר שבע או השני של חיפה? קלינגר ואלישע/קובי אליהו

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, אמר: "מעמד מאוד מכובד. עבדנו מאוד קשה כדי לנסות לעשות הכל בשביל לזכות בגביע הזה. אני מקווה שיהיה משחק טוב ומהנה ואני בטוח ששתי הקבוצות יניחו לרגע את המאבקים בליגה ויעשו הכל בשביל לזכות".

לוי נשאל על כך שהוא עזב את המגרש אחרי ההפסד למכבי נתניה בליווי שוטרים ואמר: "לא ראיתי קהל שהיה עויין. הקהל פשוט התקשה לקבל את ההפסד בפעם הראשונה. עדיף לדבר על זה כמה שפחות. הליגה מאוד צפופה כי היא מאוד שוויונית וכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. מטבע הדברים יש הרבה מאבקים והרבה תהפוכות. כשניצחנו כמה משחקים היינו בתמונת הפלייאוף העליון ועכשיו לא ניצחנו חודש ואנחנו עם הפנים למטה. אני מכין את הקבוצה לדעת להיאבק עד הסוף. יהיו עליות, יהיו מורדות ואני מקווה שבסופו של דבר נתייצב במקום הראוי לנו. אבל אין קשר בין גביע הטוטו לבין הליגה".

קפטן באר שבע, אביתר אילוז, הוסיף: "אנחנו רוצים להמשיך את המסורת של הפועל באר שבע. יש איזשהי מסורת של הגעה לשלבים הגבוהים במפעל הזה ואם נזכה זה יהיה כבוד גדול. כל עניין האוהדים ואלישע יצא מפרופורציות. זה כבר היסטוריה ואנחנו מסתכלים על הגמר. לא ניתן להפסד כזה או אחר לשבור אותנו. אנחנו מאוד חזקים ונבוא עם עוצמות".

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר, עם שחקן הקבוצה, יוסי דורה. קובי אליהו
"הפועל חיפה היא משפחה". דורה מימין עם קלינגר/קובי אליהו

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר, אמר: "אנחנו שמחים להיות שייכים למעמד המכובד הזה. למרות שאומרים שזה התואר השלישי בחשיבותו, זה עדיין תואר. סימנו את גביע הטוטו כמטרה בתחילת העונה".

קלינגר התייחס לניצחון של קבוצתו על בני יהודה ביום שבת: "אני לא אוהב התבטאויות על דרך חדשה. היינו בתקופה בה התקדמנו והיה שיפור גדול בנחישות וביכולת. קרתה לנו תקלה מצערת נגד מכבי תל אביב ולשמחתי ההתאוששות הייתה מהירה. הקרדיט מגיע לשחקנים. להתאושש מתבוסה כמו נגד מכבי - זה מילא את הלב שלי בגאווה".

יוסי דורה אמר: "הפועל חיפה היא סוג של משפחה. הניצחון על בני יהודה עשה לנו טוב וברור שאנחנו מרגישים יותר טוב מאשר אחרי התבוסה 6:2 למכבי תל אביב בשבוע שעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully