וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאלרמו הודיעה: להפועל ת"א זכות ראשונים על זהבי

בהסכם שהושג בעבר עם האיטלקים נקבע כי להפועל יש שבעה ימים להחתים את הקשר, אם יחליט לחזור לארץ. לוואלה! ספורט נודע כי האדומים מנסים לגייס כסף לעסקה

one

מכבי תל אביב סוגרת תכף את עיסקת ערן זהבי. בין השחקן לקבוצה יש הבנות עקרוניות, גם העניין מול פארלמו די סגור, אלא שברגע האחרון לפני ההודעה הרשמית הגיע מידע מעניין מהקבוצה האיטלקית - להפועל תל אביב יש זכות ראשונים על הקשר שלה לשעבר.

פאלרמו הודיעה היום (רביעי) לאדומים באופן רשמי, כי על פי הסיכום שהושג לגבי אפשרות חזרתו של זהבי לארץ, הקבוצה האיטלקית תאפשר להפועל תל אביב שבעה ימים לממש את האפשרות להחתימו. עכשיו הכדור עבר לאדומים, רגע לפני שזהבי חותם אצל הצהובים.

לוואלה! ספורט נודע כי בהפועל כבר מנסים לגייס כספים דרך חיים רמון וחברי הדירקטוריון על מנת להחתים את הקשר בתקופה שהוקצבה להם. העסקה מוערכת בחצי מיליון יורו, אותם תצטרך הקבוצה שתרכוש את זהבי בשני תשלומים. חצי מהסכום יועבר מיידית והחצי השני בשלב מאוחר יותר. כל זאת, ללא שכרו של השחקן, שנעמד גם הוא בכ-400 אלף יורו לעונה.

ערן זהבי שחקן פאלרמו. GettyImages
יחזור דווקא להפועל תל אביב? זהבי/GettyImages

הודעה זו של פאלרמו מסתמכת על סעיף שנסגר בין הקבוצות כאשר זהבי עבר לסרייה A לפני שנה וחצי, לפיו להפועל תל אביב יש אופציה ראשונית להחתמתו במידה שיחזור לשחק בליגת העל.

כאמור, הבוקר פורסם בוואלה! ספורט כי בין מכבי תל אביב לפאלרמו הושגה התקרבות משמעותית ורונן קצב, סוכנו של זהבי, הגיע לסיכום עם ראשי הקבוצה האיטלקית על שחרורו של השחקן. במכבי תל אביב מתכננים להחתים את זהבי לארבע שנים וחצי עם חזרתם לישראל של נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס והמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, השוהים בחופשות. אלא אם כן הפועל תל אביב תחליט להפתיע.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully