וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "כץ פחות נחוש להשאיר את קלינגר מבעבר"

בהפועל חיפה מאמינים שהבעלים הבין שדרוש שינוי אחרי התבוסה בבלומפילד. כץ: "המצב חמור". שחקן: "אנחנו בושה"

one

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, ערך שיחות ארוכות עם חלק מאנשי המועדון אחרי התבוסה 6:2 למכבי תל אביב ולפי שעה עדיין לא קיבל החלטה לגבי עתידו של ניר קלינגר בקבוצה. כץ נשמע עצבני מאוד בעקבות המשחק ואמר: "נראינו גרוע מאוד. אני מאוד לא רגוע. אולי אקדים את הגעתי לארץ. המצב חמור. כרגע אני לא רוצה לדבר על מעמדו של קלינגר".

מטבע הדברים, מעמדו של המאמן ממשיך להיות רעוע ופרדי דוד ועופר טלקר הוזכרו כמועמדים הבכירים להגיע במקומו. גם שמותיהם של יובל נעים ומוטי איוניר הועלו, כשבחיפה יש כאלו שטוענים כי ייתכן שכץ ישוחח עם אחד המועמדים בניסיון לסגור את הדברים ורק לאחר מכן יפטר את קלינגר. "יואב נשמע פחות נחוש מבעבר להשאיר את קלינגר", אמר גורם בחיפה, "בשלב זה הוא לא ממהר לפטר אותו, אבל לא נתפלא אם הוא קודם בודק חלופות ורק אחרי שיסגור עם מישהו הוא יפטר את ניר. מנגד לא נתפלא גם אם ניר ימשיך".

"אנחנו חייבים קודם כל חיזוק", אמר גורם אחר בהנהלה, "לא משנה אם ניר יישאר או לא - יואב חייב להבין שצריך להנחית פה שלושה שחקנים ברמה מעל השחקנים שנמצאים היום".

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה/ברני ארדוב

כ-30 אוהדים הגיעו כשעה לפני פתיחת אימון הבוקר למתחם האימונים בקרית חיים על מנת לדרוש את פיטוריו של קלינגר ולדרוש את פיטוריו. במועדון ידעו מראש על כוונתם של האוהדים והציבו מאבטחים כדי לשמור על הסדר במקום.

בחיפה שוררת אווירה קשה לאחר התבוסה כאשר כל השחקנים זכו לביקורות קשות. "אסור ששחקנים ייראו ככה", אמר גורם בחיפה, "על מה עובדים כל השבוע? איך קבוצה מרשה לעצמה להתפרק ככה? אנחנו במצב גרוע מאוד".

בקבוצה הושמעה ביקורת על כך שקלינגר שוב בחר להוציא את דנילו ניקוליץ' במחצית הראשונה. "דנילו לא פצוע והוא בטח לא היה הבעיה. נראה שקל להפוך אותו לשעיר לעזאזל", אמר שחקן בקבוצה.

"אפשר להפסיד למכבי תל אביב בבלומפילד, אבל לא בצורה כזו", אמר אחד מהשחקנים, "אנחנו פשוט בושה וחרפה. אם לא ישתנה פה משהו ומהר, בשנה הבאה נשחק בלאומית". היום מתכוונים אוהדים של הקבוצה להגיע לאימון הבוקר כדי למחות בחריפות נגד הצוות המקצועי והשחקנים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully