וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "באדיר חלש ואבוקסיס ממשיך לתת לו קרדיט"

בהפועל ת"א מנסים לאסוף את השברים, שחקנים מבקרים את ההרכב של המאמן. הקפטן אמר: "כואב לי איך שאנחנו משחקים"

one

בחדר ההלבשה של הפועל תל אביב שררה אווירה קשה לאחר ההפסד 2:1 לבני יהודה אמש (שבת) בבלומפילד, במה שהיה המשחק הרביעי ברציפות של האדומים ללא ניצחון ליגה. לעומת השבועות האחרונים, בהן כמה מהשחקנים התפרצו בכעס בחדר ההלבשה, הפעם שרר שם שקט והשחקנים עזבו את האצטדיון בפנים נפולות.

גילי ורמוט וסלים טועמה ערכו שיחה ארוכה עם חלק מהאוהדים לאחר המשחק. גם המאמן יוסי אבוקסיס נראה מאוכזב מאוד בסיום ובחר שלא לדבר עם שחקניו. "זו תקופה שכלום לא הולך בה וצריך לדעת לעבור אותה", אמר המאמן, "טוב ששחקנים לוקחים את המשחק קשה. נתחזק, נרענן את הקבוצה, יחזרו פצועים ומורחקים ונחזור קבוצה יותר חזקה".

אבוקסיס הוסיף: "איבדנו את המשחק אחרי השער השני ועם כל העייפות שהצטברה, הייתה נפילה אחרי הדקה ה-60. בתקופה כזו כל דבר הולך הפוך נגדנו, כל ההחלטות, כל ההחמצות, גולים לא ברורים שאנחנו מקבלים, הכל הולך נגדנו. אנחנו לא יציבים ואנחנו מודעים לזה, נשפר את זה. אני יודע מה אני צריך לעשות. הרמה שלנו תעלה".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב והדובר רותם גרוסמן. ברני ארדוב
"יודע מה צריך לעשות, הרמה שלנו תעלה". אבוקסיס/ברני ארדוב

שחקנים בקבוצה השמיעו ביקורת על החלטת המאמן להרכיב את הבלם ניקולה פטקוביץ', שצפוי לעזוב את הקבוצה כבר השבוע. אחד מהם אף אמר: "אפשר להאשים את פטקוביץ', אבל כל ההגנה פשוט נראית לא טוב . וואליד באדיר מציג יכולת גרועה מאוד כבר מספר משחקים ויוסי ממשיך לתת לו קרדיט. ההחלטות שלו פוגעות בנו".

אם לא די בביקורת על הסרבי, נראה שגם טוטו תמוז ממשיך לצבור מבקרים מתוך הקבוצה. "הבן אדם חושב רק על עצמו ולא מעניין אותו שום דבר אחר. יש שחקנים שלא יכולים להיות איתו במגרש וזה משפיע על כל הקבוצה". בקבוצה יש מי שטוען כי מערכת היחסים בין החלוץ לחלק מחבריו עלתה על שרטון ויהיה קשה להחזיר את הדברים למסלולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שחקנים בקבוצה אמרו: "הוא חושב רק על עצמו ולא מעניין אותו שום דבר". תמוז/ברני ארדוב

לקראת חלון ההעברות שייפתח בקרוב, הפועל תל אביב עדיין לא ויתרה על האופציה לבצע טרייד של שחקנים כשאלרואי כהן הוא המועמד העיקרי להיות חלק מעסקה שכזו ולעזוב את הקבוצה. האדומים מקווים שורמוט יחלים מפציעה וישוב כבר השבוע לאימונים מלאים על מנת שיוכל ליטול חלק במשחק הבא נגד עירוני רמת השרון.

הקפטן וואליד באדיר סיכם את המשחק: "אין בלגן אצלנו, אבל אנחנו בתקופה שאנחנו משחקים כדורגל לא טוב. כבר חודש שאנחנו לא מנצחים, ואנחנו צריכים לחזור לעצמנו כמה שיותר מהר ולשחק את הכדורגל שלנו, לחזור להיות ביחד. אנחנו באים ובטוחים שננצח את המשחק, אבל לא משחקים את המשחק שלנו. המטרה היא לחזור לעצמנו ויהיה בסדר בסוף" .

באדיר התייחס להתפרצויות שלו בחדר ההלבשה במספר מקרים העונה ואמר: "אני רוצה לנצח כל משחק. אני מסוג השחקנים שבא לכל משחק ורוצה לנצח. כואב לי איך שאנחנו נראים וכואב לי שאנחנו לא משחקים כמו שאנחנו יודעים. לגיטימי לצעוק בחדר ההלבשה. התפקיד שלי להעיר את השחקנים. אנחנו מקבלים גול ואנחנו לא במשחק וזו הבעיה שלנו. אנחנו לא מצליחים לחזור למשחק. איך יוצאים מזה? אנחנו צריכים להיות ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully