וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 3:4 את מכבי נתניה

מערכת וואלה! ספורט

29.12.2012 / 19:50

צמדים של שמעון אבוחצירא וסינטאיהו סלליך הוליכו את האלופה לניצחון גדול בנתניה. הקבוצה של טל בנין ממשיכה להסתבך

one

מכבי נתניה הגיעה למפגש מול עירוני קרית שמונה האלופה כשהיא עם הגב אל הקיר ובמצב קשה מאוד בטבלה. הערב (שבת) נחלה הקבוצה של טל בנין מפלה נוספת כשהפסידה בביתה 4:3 וסגרה חודשיים איומים מבחינתה, בהם היא לא מנצחת ובעיקר מפסידה. נתניה הוכיחה אופי והצליחה לחזור מפיגור של 4:1, אך בשורה התחתונה שוב סיימה עוד משחק ליגה ללא נקודות.

קרית שמונה שיחקה כמו אלופה אמיתית ועלתה ליתרון כבר בדקה השלישית משער נגיחה של שמעון אבוחצירא. אחמד סבע השווה אומנם כעבור שלוש דקות, אך פתיחת המחצית השנייה הייתה שייכת לאורחים. סינטאיהו סלליך שנתן את משחקו הטוב ביותר העונה, החזיר את היתרון לאלופה בדקה ה-55. בדקה ה-57 כבש שמעון אבוחצירא את השער היפה במשחק בבעיטת וולה מהאוויר וסלליך השלים צמד פרטי משלו בדקה ה-72. דרגן צ'ראן צימק בדקה ה-80 וקובי דג'אני כבש שער דרמטי בדקה ה-90, אך לא הצליח למנוע הפסד ליגה תשיעי העונה לקבוצתו.

שחקני קרית שמונה חוגגים שער. מגד גוזני
פתחו בבליץ עם שער מהיר. שחקני קרית שמונה חוגגים/מגד גוזני

כאלפיים מאוהדי מכבי נתניה הגיעו לאצטדיון החדש וחלקם קראו לבנין להתפטר, זאת למרות שהנהלת המועדון כבר הודיעה לפני כשלושה שבועות כי המאמן ימשיך עד תום העונה. אולם, התצוגה ההגנתית המבישה של הקבוצה הערב ובאופן כללי בתקופה האחרונה, תספק לה הרבה חומר למחשבה לקראת ההמשך. לקראת סיום המשחק מחאת האוהדים גברה ובנין ספג קריאות ושריקות בוז צורמות מאוהדי הקבוצה הזועמים.

אם בנתניה מחפשים נקודת אור מהמחזור הזה, הם יכולים למצוא אותה בהפסד של הפועל עכו מול בני סכנין, מה שאומר שהפער בין נתניה לחלק העליון של הקו האדום הוא עדיין נקודה בלבד. קרית שמונה מנגד, טיפסה למקום השלישי בעקבות הניצחון הזה והיא עם רצף מרשים של ארבעה ניצחונות בששת המחזורים האחרונים וללא אף הפסד. אם תמשיך ביכולת הזו, האלופה בהחלט יכולה לראות את עצמה כמועמדת לגיטימית גם למאבק על תואר האליפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני מכבי נתניה חוגגים שיוויון. מגד גוזני
שוויון זמני בהחלט. שחקני נתניה חוגגים/מגד גוזני

מחצית ראשונה

דקה 1: השופט גיא ברגר הוציא את המשחק לדרך לעיני כ- 2,500 צופים באצטדיון החדש בנתניה.

דקה 3: גול! איזו פתיחה של האלופה. סינטאיהו סלליך הרים כדור נהדר לשמעון אבוחצירא מצד ימין. החלוץ נגח בעוצמה פנימה. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 6: גול! התגובה של נתניה לא איחרה להגיע. אורי שטרית המגן פרץ מצד שמאל והרים כדור נהדר לאחמד סבע שהתרומם ונגח פנימה. 1:1 בנתניה.

דקה 18: אחמד סבע קיבל כדור טוב מהאגף השמאלי, התקדם לקצה הרחבה ובעט כדור חזק. דני עמוס היה מוכן והדף.

דקה 26: הזדמנות מצויינת למכבי נתניה. עלי חטיב הוציא מתפרצת ונתן כדור עומק לאחמד סבע שנותר מול דני עמוס וניסה להקשית מעליו. עמוס היה מוכן וקלט את הכדור.

שמעון אבוחצירא, חלוץ עירוני קרית שמונה חוגג שער. מגד גוזני
חזר לעצמו בגדול. אבוחצירא/מגד גוזני

מחצית שנייה

דקה 46: בן בנימין שלח כדור ארוך לאחמד סבע, שפרץ לתוך הרחבה וספק הוכשל. נתניה טענה לפנדל אך גיא ברגר הורה להמשיך.

דקה 55: גול! האלופה החזירה לעצמה את היתרון כשניצלה חור בהגנה של מכבי נתניה. סינטאיהו סלליך הגיע לכדור רוחב של מאטוביץ ודחק מקו השער גול קליל. 1:2 לקרית שמונה.

דקה 57: גול! סינטאיהו סלליך הרים כדור מצד ימין ושמעון אבוחצירא בוולה אדיר הכניע את צ'נאמו. 1:3 לקרית שמונה. מכבי נתניה בצרות.

דקה 72: גול! סינטאיהו סלליך קיבל כדור, התקדם לרחבה ועבר שני שחקנים ומנקודת הפנדל בעט בשמאל ולא השאיר סיכוי לצ'נאמו. 1:4 מדהים לאלופה.

דקה 80: גול! שער ניחומים למכבי נתניה. דרגאן צ'ראן קיבל כדור טוב אחרי חילופי מסירות ברחבה ומקרוב בעט פנימה. 2:4 לקרית שמונה.

דקה 90: גול! יש תקווה למכבי נתניה? קובי דג'אני הגיע ראשון להרמה של אחמד סבע ומקרוב נגח פנימה. 3:4 לעירוני קרית שמונה.

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, טובארנו פינאס (עומר פרץ, 63), עידו לוי, ירין חסן, אורי שטרית, קובי דג'אני, בן בנימין, דרגאן צ'ראן, עלי חטיב (עומר צלישר, 64), יוסי שבחון, אחמד סבע.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, ליאור לוי (אלעד גבאי, 46), שיר צדק, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ' , דרקו טאסבסקי, דן איינבינדר (אדריאן רוצ'ט, 64) סינטאיהו סלליך, אופיר מזרחי (רביד גזל, 75), שמעון אבוחצירא.

אוהדי מכבי נתניה במחאה נגד טל בנין. מגד גוזני
אוהדי מכבי נתניה במחאה נגד מאמנם./מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully