וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קרויף וגרסיה נפגשו עם ערן זהבי

28.12.2012 / 10:31

בין מכבי ת"א לקשר פאלרמו ישנן הבנות, אך הצהובים צריכים לסכם גם עם האיטלקים. נמשכים גם המגעים עם מאור מליקסון

קובי אליהו

מנהלה הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, ומאמן הקבוצה אוסקר גרסיה, נפגשו אמש (חמישי) עם קשר פאלרמו ערן זהבי, שנמצא בישראל לחופשה פרטית מאחר שהליגה האיטלקית נמצאת בפגרת חד המולד וראש השנה האזרחית. זו למעשה הפעם הראשונה שכל הצדדים נפגשים לאחר מספר שיחות טלפוניות ובסביבת השחקן הגדירו אותה כ"פגישת היכרות עם הצוות המקצועי של הצהובים".

כפי שכבר פורסם בעבר, בין השחקן לראשי מכבי תל אביב כבר קיימות הבנות עקרוניות לגבי שכרו, אולם הדברים רחוקים מלהיות סגורים. המכשול העיקרי בשלב זה הוא השחרור מפאלרמו וסכום ההעברה אותו היא תדרוש. לזהבי חוזה לשנה וחצי נוספות בקבוצה מסיציליה. נכון לעכשיו נאמד סכום ההעברה בכ-500-700 אלף יורו, דבר שעשוי להכשיל את העסקה, אולם במכבי יעשו כל מאמץ נדרש בכדי לצרף את הקשר לקבוצתם.

במכבי סימנו מספר שחקנים נוספים ברשימת הרכש לקראת ינואר, כאשר בנוסף לזהבי, ישמחו בקרית שלום לצרף גם את מאור מליקסון, עמו מתקיימים מגעים בשבועות האחרונים. גם שמותיהם של אלעד גבאי ויובל שפונגין נמצאים ברשימות, אולם לא מן הנמנע כי בשל בסופו של דבר ג'ורדי קרויף ינחית מגן ימני זר בקבוצה.

הקבוצה תקיים היום אימון נוסף לקראת המשחק נגד הפועל חיפה ביום ראשון. מהמשחק יעדרו רוברטו קולאוטי הפצוע וגל אלברמן המוצהב.

בנושא אחר: מכבי תל אביב הודיעה שבשיתוף ארגון האוהדים "אחים לסמל" המשחק נגד הפועל חיפה יוקדש לגיוס תרומות עבור חיילי צה"ל, בשיתוף פעולה עם האגודה למען החייל שחוגגת השבוע 70 שנות פעילות. ביום ראשון יוצבו בסמוך לשערי האצטדיון עמדות איסוף של מוצרים חיוניים לחורף וכן ממתקים ומוצרים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully