וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייברי ג'ונסון פוטר מברוקלין

רכז העבר שילם את המחיר על חמישה הפסדים בששת המשחקים האחרונים ומאזן של 14:14. קארליסימו יחליפו באופן זמני

אחרי סדרת משחקים מאכזבת מאוד, שכללה חמישה הפסדים בששת משחקיה האחרונים, החליטה ברוקלין לבצע הערב (חמישי) זעזוע גדול במועדון ולפטר את מאמנה, אייברי ג'ונסון. אחרי 28 משחקים עומדים הנטס על מאזן של 14:14, אולם בשבוע וחצי האחרון הם הפסידו בין היתר לכמה מהיריבות הגדולות ביותר שלהן במזרח - ניו יורק, בוסטון, מילווקי ושיקגו. מי שיחליפו בתפקיד, לפחות באופן זמני, יהיה פי ג'יי קארליסימו, שאימן בעבר את פורטלנד, גולדן סטייט וסיאטל.

במרכז: מאמן ברוקלין נטס אייברי ג'ונסון. GettyImages
כלום לא עבד בתקופה האחרונה. אייברי ג'ונסון עם שחקניו/GettyImages

"הנהלת הנטס רוצה להודות לאייברי על העבודה שלו כאן ולאחל לו הצלחה בעתיד", אמר הבעלים של המועדון, מיקאיל פרוקורוב הרוסי. רכז העבר הגיע לנטס ביוני 2010, ובתקופתו במועדון הספיק לעמוד על מאזן שלילי של 116:60. בקיץ החולף הביעו מנהלי הקבוצה תקווה כי ג'ונסון, שזכה בתואר מאמן השנה עם דאלאס ב-2006, יוכל להדריך את הפרויקט המסקרן שהועבר מניו ג'רזי לברוקלין, ולתמרן בין שחקני הרכש החדשים - ג'ו ג'ונסון וג'ראלד וואלאס, שהצטרפו אל דרון וויליאמס, אולם תחילת הדרך הבינונית כנראה לא עמדה בקו אחד עם השאיפות של פרוקורוב והג'נרל מנג'ר בילי קינג.

אגב, בארצות הברית מיהרו לציין שתי אנקדוטות לאחר הפיטורים: ג'ונסון הוכתר על ידי הליגה כמאמן המצטיין של חודש נובמבר, וכמובן, זו הפעם השניה תוך זמן קצר שדרון וויליאמס נמצא במרכז קבוצה בעיצומה של זעזוע. כזכור, חילוקי הדעות המפורסמים של הרכז עם ג'רי סלואן ביוטה הביאו להתפטרותו של המאמן הנצחי, לאחר 23 שנים בתפקיד. מה חלקו בפיטוריו של אייברי ג'ונסון? סביר להניח כי בימים הקרובים נדע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully