וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: תומר חנצ'ינסקי עבר בדיקות רפואיות

27.12.2012 / 18:40

השוער הקנדי-ישראלי נחת בישראל. אוסקר גרסיה התייחס למעמדו של ברק לוי: "כשיגיע הרגע נחליט אם הוא ישחק"

קובי אליהו

כשהיא במקום הראשון, מכבי תל אביב תנסה לשמור על הפסגה ביום ראשון הקרוב במשחק הביתי נגד הפועל חיפה. הצהובים מקדימים בנקודה את הפועל תל אביב ויגיעו למשחק מול הקבוצה מהכרמל אחרי הניצחון הדחוק על מכבי נתניה 1:2. בשעות הצהריים קיימו הצהובים את מסיבת העיתונאים השבועית שלהם בהשתתפות המאמן אוסקר גרסיה והקשר דור מיכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעכשיו בצהוב. חנצ'ינסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצהובים הספיקו לסכם אתמול (רביעי) על העברת השוער תומר חנצ'ינסקי הקנדי שמחזיק באזרחות ישראלית, כשהמהלך נועד לחפות על חסרונו של וינסנט אניימה שישתתף באליפות אפריקה.

חנצ'ינסקי נחת היום בארץ ועבר בדיקות רפואיות במועדון. השוער צייץ אמש בטוויטר: "אף פעם אל אשכח מאיפה באתי ואשאר צנוע. תודה לאוהדי אוברו ולכולם על התמיכה המדהימה. אהיה אסיר תודה לעד".

מי שלא יהיה כשיר למשחק מול הפועל חיפה הוא החלוץ רוברטו קולאוטי, שעדיין לא החלים מהפציעה במפשעה. גל אלברמן ייעדר בגלל כרטיסים צהובים ומי שצפוי למלא את מקומו הוא חסן אבו זייד או רפי דהן. רוברט ארנשו, שכבש את שער הניצחון מול נתניה, וקיבל תשעה תפרים בראשו אחרי הפציעה במשחק, יעמוד לרשות הצוות המקצועי.

גונסאלו גרסיה נחת הלילה בארץ, ערך אימון מלא והוא צפוי להתחרות על מקום בהרכב עם מונס דאבור, ארנשו ודור מיכה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ברק לוי שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מעמדו ישתנה בעקבות הגעת חנצ'ינסקי. ברק לוי/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה, אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "צירפנו את חנצ'ינסקי כדי שהוא יתאמן איתנו. הנושא עדיין לא סגור. לא ראיתי אותו באימון, אף אחד מהמועדון לא אמר לי שהכל סגור. אני רוצה שכל השחקנים יישארו בקבוצה, אני שמח עם ברק לוי. הוא מתאמן היטב. כשהרגע שלו יגיע, זה יקרה. אני תמיד רוצה לעזור לשחקנים שלי. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב. אני רוצה שכל השחקנים שלי יהיו מאושרים".

על המשחק הקרוב אמר המאמן: "אני מקווה שנראה את הקבוצה מהמחצית השנייה במשחק האחרון. אני יודע שהפועל חיפה תגיע עם הרבה ביטחון, הם ניצחו אתמול ועלו לגמר גביע הטוטו. הם ניצחו אותנו במשחק האחרון בגביע הטוטו, אבל האוהדים יגיעו כדי לתמוך בנו במשחק הזה". על השיטה שלו אמר אוסקר: "השיטה משתנה מעט בכל משחק. אנחנו צריכים להחליט לגבי זה. אנחנו משחקים יותר ויותר התקפי. במשחק האחרון שיחקנו עם שני קשרים מאחורי הכדור שזה יותר הגנתי".

גרסיה סירב להתייחס באופן נרחב לשחקנים ספציפיים, ואמר: "אני שמח עם רוברט ארנשו, הוא אולי משחק פחות דקות ממה שהוא ראוי. מעמדו של גונסאלו גרסיה זהה לזה של השחקנים האחרים בקבוצה. לגבי אניימה, נחליט מה צריך לעשות כשהוא יעזוב. ההתמקדות שלי היא בהפועל חיפה ולא בדברים אחרים".

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא מתרגש מהכוונות להתחזק. דור מיכה/קובי אליהו

הקשר דור מיכה, שלא מצליח לשמור על מקום בהרכב, אמר: "ברור שכשאני לא משחק אני רוצה להוכיח שמגיע לי להיות על המגרש. יש לנו סגל ארוך ואיכותי מאוד. התחרות קשה על ההרכב והסגל. אני צריך להוכיח שמקומי במגרש".

על מעמדו אמר הקשר הצעיר: "אני לא יודע מה לגבי כל שחקן. אני אישית יודע שמעריכים אותי כאן. כל שחקן שיבוא זה רק מבורך ויחזק אותנו עוד יותר. תמיד אני יכול לשחק טוב יותר. גם כששיחקתי טוב, זה לא מספיק, אני יכול עוד יותר. כמובן שאני מנסה להוכיח שמקומי במגרש ולהשתפר ממשחק למשחק. המקום הכי טבעי עבורי לשחק זה בצד שמאל של הקישור, אבל אין לי בעיה לשחק בכל עמדה שייתנו לי לשחק".

על העימות הקרוב עם הפועל חיפה, הוסיף מיכה: "במשחקים האחרונים לא ניצחנו את הפועל חיפה וזה גורם לנו לבוא דרוכים. יכול להיות שלעומת השנים הקודמות הליגה פחות טובה, אבל יש ליגה תחרותית. יש עניין והקהל נהנה. אנחנו מרגישים שהתחלנו בתהליך ודרך חדשה. אני מקווה מאוד שזה לטווח ארוך ולא לשנה או שנתיים. אנחנו רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר העונה ויש לנו את הכלים לעשות את זה. אני מקווה שהשנה נרוץ עד הסוף".

על סגירתה של 'השחקן ה-12' אמר מיכה: "בתור שחקנים כשאנחנו מסתכלים על הקהל אנחנו פחות יודעים מי משוייך לאיזה ארגון. אנחנו רוצים לשמוע עידוד, ומקבלים את זה בצורה מעולה". על היעדרותו הצפויה של וינסנט אניימה שישחק באליפות אפריקה, הוסיף מיכה: "לכל שחקן יש תחליף בקבוצה. וינסנט הוא שוער מעולה. כולם יודעים כמה הוא עוזר לנו. לכן הביאו עוד שוער".

על השילוב בין שחקנים צעירים לוותיקים במכבי תל אביב הוסיף מיכה: "אנחנו חלק מהרוטציה בקבוצה. יש שילוב בין ותיקים לצעירים. מי שטוב משחק. גם הצעירים צריכים להוכיח את עצמם פי שניים כמו בכל מקום. יש פה חומר שחקנים מצוין מבחינת השחקנים הצעירים שהם כשרוניים. משחקים לפנינו שחקנים שהוכיחו את עצמם, ולטווח הארוך האמון בצעירים ישתלם למכבי".

גונסאלו גרסיה שחקן מכבי תל אביב עם גל אלברמן. ברני ארדוב
אווירה משועשעת. גונאסלו גרסיה עם גל אלברמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully