וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאק רוזן: "צריך להבין איך עוצרים את החרא הזה"

24.12.2012 / 22:30

בהפועל חולון לקחו קשה את ההפסד ה-6 ברצף, 75:68 מול ראשל"צ. בירנבוים: "אנחנו עושים טעויות של קבוצת נערים"

מכבי ראשון לציון השיגה הערב (שני) ניצחון חשוב וגדול באולם הפחים בחולון, 68:75 על הפועל המקומית, בתום הארכה. החבורה של אפי בירנבוים הובילה ברוב שלבי המשחק, חולון חזרה לקראת הסיום, אבל בחמש הדקות הנוספות, ראשון השלימה את המלאכה וברחה מעט מהתחתית, כשהיא מנחילה למארחת הפסד ליגה שישי רצוף.

המאמן המנצח אפי בירנבוים לא היה מרוצה למרות התוצאה: "אנחנו מתכוננים וההכנה שלנו לא דומה למשחק. אנחנו מתחילים טוב ואז יש את הטעויות שלנו, קשה מאוד לשחק פה. יש לנו שחקנים שמשחקים פעם ראשונה בליגה הזאת, ואנחנו צריכים ביחד להרים את החבר'ה האלה ולתת להם את הביטחון, לדעת ללמד אותם לחתוך את הטעויות. אנחנו עושים טעויות של קבוצת נערים".

עמית בן דוד, שהיה מצוין וסיים עם 13 נקודות, הוסיף: "ידענו שאנחנו צריכים להביא את האנרגיות וההגנה. יכול להיות שחזר לי הביטחון כי הייתי בחמישייה, אבל לא משנה לי אם אני פותח או לא. זה שפרנק האסל לא שיחק, שינה לנו את התוכניות ואת סגנון המשחק. אני שמח שבסוף ידענו לנצח ומקווה שזה יוציא אותנו לדרך החדשה".

אפי בירנבוים מאמן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
חשב שהקבוצה שלו טעתה יותר מדי. בירנבוים/קובי אליהו

מאמן חולון, דן שמיר, סיכם את ההפסד: "היה חסר לנו אקטיביות ואגרסיביות בתקופה האחרונה, אז היום השחקנים השאירו הכל על המגרש ואני לא יכול להתלונן. יחד עם זאת, צרות באות בצרורות. צריך ללכת הביתה ולחשוב מה עושים. אני לא יכול להתלונן, הכרחנו אותם ל-19 איבודים, לא איבדנו כדורים, ראשון עשו כמה זריקות גדולות, לאזריק ג'ונס קלע ארבע שלשות כואבות. עשינו בסך הכל הרבה ממה שרצינו לעשות, וזה לא הספיק. אנחנו מסתכלים במראה וצריכים להודות שאנחנו קבוצת תחתית ושנילחם שם עד הסוף".

זאק רוזן, שהיה מהבולטים בחולון וקלע 14 נקודות, הוסיף: "ראשון קבוצה קשה וחזקה, הם עושים דברים טובים מתחת לסל, אבל זה לא תירוץ. אנחנו צריכים לעשות עבודה יותר טובה בריבאונד. כקבוצה, אנחנו צריכים להבין איך לעצור את החרא הזה. אני חושב שצריך לשנות את ההרגלים שלנו, ברוב המשחקים הצמודים הפסדנו".

בסיום המשחק, לראשונה העונה, אוהדי חולון לא נשארו להודות לשחקנים שלהם. חלק מהאוהדים אף ליווה את השחקנים בשריקות בוז וקללות.

זאק רוזן שחקן הפועל חולון (משמאל) מול לזאריק ג'ונס שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
כואב לו. זאק רוזן/קובי אליהו

גם בצפון היה משחק ושם גלבוע/גליל נראתה נהדר והשיגה את ניצחונה השלישי העונה, 75:87 גדול על הפועל ירושלים. יניב גרין, שהיה נפלא וסיים עם 14 נקודות ו-11 ריבאונדים, סיכם: "אני מרגיש טוב לאט לאט, אני מקבל את הכוח חזרה. העיקר שניצחנו, זה הכי חשוב. יש לנו קבוצה עם המון כישרון וספסל עמוק מאוד. הייתה לנו בעיה של חיבור בתחילת העונה והפסדנו המון משחקים, בעיקר בבית. בגלל זה הניצחון היום הוא כל כך משמעותי, מעבר לזה שהוא על הפועל ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully