וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "מי שידבר על השופטים ייענש בחומרה"

הנהלת הפועל ת"א הוציאה איסור גורף על כל אנשי המועדון. השחקנים כועסים על תמוז, שהשתלח בפטקוביץ': "בלם אפס"

one

בעלי הפועל תל אביב, חיים רמון, והמנכ"ל אמיר לובין, החליטו לאסור על כל הגורמים במועדון לדבר על השיפוט במשחקי הקבוצה, גם אם לדעתם נעשו טעויות. ההחלטה הזו נובעת מההתרחשויות שגרר המשחק של הקבוצה נגד הפועל חיפה ביום שבת, ושבמסגרתן נשמעה ביקורת על איתן תבריזי שניהל את המשחק.

בהודעה רשמית מטעם הקבוצה נכתב: "על שחקני הפועל תל אביב, חברי הצוות המקצועי, ויתר בעלי התפקידים, נאסר להביע דעה על השופטים על המגרש ומחוצה לו, כולל ברשתות החברתיות. גורם שיפר הוראה זו ייענש בחומרה. מעתה אם לקבוצה תהיינה השגות בנוגע לשיפוט, הן תמסרנה במכתב רשמי ומסודר על ידי מנכ"ל הקבוצה לאיגוד השופטים".

בתוך כך, שחקנים בקבוצה זועמים על טוטו תמוז, שהשתולל בחדר ההלבשה אחרי התיקו בקרית אליעזר והפנה את זעמו בעיקר לבלם ניקולה פטקוביץ'. על פי העדויות, החלוץ צעק בין היתר: "איך הבלם האפס הזה משחק?".

על אף שתמוז לא התאמן אתמול, הדברים לא נשכחו. "נדמה שטוטו חושב רק על עצמו", אמר אחד מהשחקנים, "כל מה שמעניין אותו זה המספרים האישיים שלו והוא שכח שהוא משחק בקבוצה".

בהפועל טוענים שתמוז לא יימכר בינואר, אלא אם תונח הצעה על השולחן הצעה של כ-600 אלף יורו. במועדון נחושים לעשות רווח ממכירה אפשרית, אבל יודעים שאיש העסקים גל יוסף יקבל 20 אחוזים מאחת כזו ולכן נוקבים בסכום גבוה יחסית. יוסף מחזיק ב-20 אחוז מכרטיס השחקן של תמוז ובתקופה האחרונה מפעיל לחצים למכור אותו.

הקבוצה לא תתאמן מחר בגלל חג המולד. אפולה אדל ואריק דג'מבה דג'מבה יצאו אתמול לחגוג עם משפחותיהם בחו"ל ואמורים לשוב מחר לארץ. בהפועל מעריכים שגילי ורמוט יהיה כשיר למשחק נגד בני יהודה בשבת, זאת למרות שהוא עדיין לא חזר לאימונים מלאים.

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
התפרץ בחדר ההלבשה. תמוז/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully