וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע ממתינה לאוביפולה, לוי רוצה גם קשר

המאמן לוחץ להחתים חלוץ וממתין לניגרי. ניסיון לצרף קשר ישראלי לסגל. אילוז: "יש פערים בין משחקי הבית למשחקי החוץ"

one

זמן רב ממתינים בהפועל באר שבע למועד ההעברות בינואר במטרה להתחזק בחלוץ. אתמול, לאחר המשחק מול בית"ר ירושלים, במועדון גברו הקולות להחתמת חלוץ בעל שיעור קומה שיוכל לסייע לתומר סוויסה בחלק ההתקפי. אכזבה מסוימת נרשמה מסיראז' נאסר, שעדיין לא מצליח לממש את הפוטנציאל שלו ואתמול הוחלף בדיא סבע, ששחקנים בקבוצה סבורים שהוא מועיל בהרבה מבחינה התקפית. במועדון מרוצים מאוד מניהול המשחק של אלישע לוי, שלא הפסיד העונה בוסרמיל והחזיר את כח ההרתעה למגרש הביתי.

"עמדנו טוב מאוד על המגרש אתמול, היינו עדיפים אתמול על בית"ר ירושלים ברוב שלבי המשחק", סיכמו במועדון את המשחק אתמול, "הקבוצה שומרת על מרחק סביר של עד שתי נקודות מקבוצות הפלייאוף העליון וזה חשוב מאוד. בשלב הזה המיקום פחות חשוב".

"היה יתרון קל לטובתנו ואם היינו קצת יותר מרוכזים, באים עם לב ונחישות, יכולנו לסיים את המשחק הזה עם שער אחד או שניים, אבל אני שמח. כל השחקנים נתנו הכול במשחק", אמר המגן אביתר אילוז. "התוצאה קצת מאכזבת כי עדיין לא הפסדנו בבית ויש פערים בין משחקי הבית למשחקי החוץ. בית"ר באה במומנטום טוב, אבל הצלחנו לעצור את ההתקפה שלה. בדקות מסוימות אפילו עלינו עליהם".

שחקן הפועל באר שבע אביתר אילוז. ברני ארדוב
"יכולנו לסיים עם שער או שניים". אילוז/ברני ארדוב

למרות הדיבורים על חלוץ, אלישע לוי מתכוון לצרף קשר נוסף במועד ההעברות שייפתח בעוד כשבועיים וחצי. ההחלטה הזאת התקבלה עוד לפני המשחק מול בית"ר ירושלים אמש, כשהמטרה של המאמן היא לחזק עוד מעט את מרכז השדה. במקרה שוויליאם סוארס יעזוב, זה יהיה קשר אחורי, אחרת יצורף קשר בתפקיד 50/50, שמסוגל להניע כדור ולייצר מצבים בחלק ההתקפי.

יש לציין כי המטרה לצרף חלוץ עדיין נמצאת בעדיפות עליונה. מספר שמות הוזכרו בעמדה הזאת, כולל החלוץ הסרבי של אופק בלגרד איביצ'ה יובאנוביץ' והחלוץ הניגרי אובינה אוביפולה, מלך שערי הליגה המלטזית, שהיה מועמד בעבר למכבי חיפה בתקופה בה לוי אימן ושעל מועמדותו פורסם בשבוע שעבר. הקבוצה כבר הוציאה ויזה לאחרון, אך ממתינה לאישור הגעה. ייתכן שגם בלם יצטרף לקבוצה, כשאביב חדד מבני יהודה ועשהאל בן שבת מרמת השרון הוצעו, אך העמדה הזאת נמצאת אחרונה בסדר העדיפויות.

בפעם השניה העונה יפגוש אלישע לוי את מכבי חיפה. זה יקרה במחזור הקרוב (מוצאי שבת, 20:00), הפעם בקרית אליעזר. עוד קודם לכן, ביום רביעי (17:30, המושבה), תתמודד הקבוצה מול הפועל רמת גן בגביע הטוטו. המנצחת תפגוש בגמר את הפועל חיפה או מכבי נתניה. הזוכה במפעל תכניס בסך הכל כ-1.1 מיליון שקל, סכום צנוע יחסית לתקציב, שיכול להחזיר חלק קטן מההשקעה הרבה של אלונה ברקת בקבוצה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully