וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בנתניה: "לא הגיוני ששופטים יגזלו לנו נקודות"

לא רגוע בעיר היהלומים. דג'אני: "נתנו למכבי ת"א יותר מדי כבוד". לב: "אין שינוי, בנין הוא המאמן", שריקי בדרך החוצה?

one

זעם גדול שרר אתמול במכבי נתניה על השיפוט בהפסד 2:1 מול מכבי תל אביב. כזכור, שער הניצחון של חלוץ מכבי תל אביב, רוברט ארנשו, הובקע מעמדת נבדל שנעלם מעיניהם של הקוונים והשופט. למרות שהשחקנים והצוות המקצועי לא ביקרו את השופטים בחדר ההלבשה, הם כעסו מאוד על תצוגת השיפוט. "לא הגיוני שבמצבנו השופטים ייקחו מאיתנו נקודות", אמר אחד השחקנים. "גם שני השערים לא היו חוקיים וגם כל ההחלטות הקטנות היו נגדנו. הכי מכעיס שזה לא המשחק הראשון שזה קורה". בקבוצה שוברים את הראש כיצד ניתן יהיה לצאת מהמצב הקשה אליו נקלעה.

מאמן מכבי נתניה טל בנין. ברני ארדוב
אין שינוי במעמדו. טל בנין/ברני ארדוב

הקשר קובי דג'אני סיכם את המשחק והתייחס למצב הקשה של הקבוצה: "אנחנו לא מנצחים לאורך תקופה ארוכה ונמצאים בתחתית. לפי התוצאות של המחזור הזה גם ירדנו אל מתחת לקו האדום, וזה מצב שלא חשבנו בכלל שנגיע אליו. נוצרה מציאות חדשה ואנחנו צריכים לדעת להתמודד איתה. זה נכון שיש לנו פחות ניסיון בקרבות התחתית מאשר לקבוצות אחרות שנמצאות שם היום, אבל נצטרך לשנות את פנינו, לשנות את החשיבה ולעשות את המקסימום בכדי לצאת מהמצב שנוצר".

דג'אני נשאל האם לקבוצה יש בעיה מנטאלית והשיב: "בסך הכל, נראינו טוב, אבל שוב לא עשינו את קפיצת המדרגה בחשיבה. לדעתי נתנו יותר מדי כבוד למכבי תל אביב וכולם יודעים שמכבי זו קבוצה איכותית, עם המון שחקנים טובים ואיכויות. אני חושב שעם קצת יותר אמונה, יכולנו גם לנצח וזה לא כל כך הלך ובסוף הפסדנו. נצטרך לעבוד קשה כדי לצאת מהתקופה הזו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מהראן ראדי מכבי תל אביב מול קובי דג'אני מכבי נתניה. ברני ארדוב
מאוכזב מאוד מהקרדיט המועט. עידן שריקי/ברני ארדוב

לפי שעה מעמדו של המאמן טל בנין יציב והוא לא צפוי לעזוב. "ההודעה שלנו נשארה בתוקפה. אין שום שינוי. טל הוא המאמן. יש לפנינו שבוע קשה גם בגביע הטוטו וגם בליגה", אמר יו"ר המועדון גיל לב. בקבוצה עסקו גם בחלוץ עידן שריקי ובעובדה שהשחקן לא שותף. שחקנים אמרו שבאימונים האחרונים שריקי נראה פחות חד וזה כנראה היווה פקטור בהחלטה של בנין שלא לשתפו. "באימון האחרון בנין כעס ואמר שהאימונים לא היו טובים וגרמו לו להחליף הרכב", אמר אחד השחקנים.

אגב, למרות שבהנהלה לא קיבלו עדיין שמות של שחקנים המועמדים לשחרור נראה שמעמדו של שריקי לא ברור והוא עשוי לעזוב. "אתם מתעסקים בספקולציות", אמר גורם בהנהלה, "כל שחקן אצלנו מועמד לשחרור אבל עדיין אין שום החלטה וגם לא תהיה בשבוע הקרוב כנראה". היום בצהריים יערכו השחקנים אימון כשנראה שלקראת חצי גמר גביע הטוטו ביום רביעי בנין יעניק מנוחה למספר שחקנים.

עידן שריקי שחקן מכבי נתניה. מגד גוזני
מאוכזב ממעמדו. שריקי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully