וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים: ברוכיאן נגד האקסית

הקשר שגדל בבית"ר יפגוש לראשונה את הקבוצה שבה גדל (א', 20:00, ספ' 1). דיא סבע במקום פלצ'וק. בן שושן לא כשיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים נפגשו 78 פעמים עד כה בליגה. בית"ר ניצחה 33 משחקים, הפסידה 31 ורק 14 משחקים נגמרו ללא הכרעה. שערים: 90-102 לבית"ר.

* ב-40 המשחקים שבאר שבע אירחה היא ניצחה 18 (אחד טכני), בית"ר ניצחה 14 ושמונה הסתיימו בתיקו.

* אוראל גרינפלד שפט את בית"ר ירושלים בחוץ פעם אחת בדיוק, וגם אז זה היה מול קבוצה מאיזור חיוג 08 (אשדוד) – ונגמר רע: בית"ר הובסה 3:0.

* הפועל באר שבע סיימה ארבעה משישה משחקים בהם גרינפלד שפט אותה בתיקו. את השניים האחרים היא חילקה שווה בשווה בין ניצחון והפסד.

* ב-16 השנים האחרונות אימן אלישע 34 משחקים נגד בית"ר ירושלים. הוא ניצח 10, הפסיד 11 וסיים 13 בתיקו.

* השריף, באותן 16 שנים, אימן רק 11 משחקים נגד באר שבע. הוא ניצח רק פעמיים, סיים ארבעה משחקים בתיקו והפסיד חמישה משחקים.

הנתונים: אתר דריבליסט

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא הולך לו מול באר שבע. אלי כהן/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע

למרות המומנטום בו נמצאת הקבוצה, אלישע לוי ישנה את ההרכב. בויאן מרקוביץ' שנעדר במחזור שעבר יחזור ל-11 של המאמן, בעוד שעודד גביש יפתח לצידו ולא ראיין אדלי. גביש סבל מחבלה בקרסול אבל יהיה כשיר למשחק. מי שלא יהיה בסגל הוא ניקולאס פלצ'וק, שלא שיחק בגביע הטוטו בגלל פציעה. כצפוי, דיא סבע יחליף אותו בהרכב. גם ויליאם סוארס שלא שיחק באמצע השבוע כשיר ויפתח בהרכב. שינוי נוסף בקישור האחורי יהיה הצבתו של פטריק אוסיאקו במקום לוטם ז'ינו, שפתח במחזור הקודם משום שהקנייתי היה פצוע.

"יהיה משחק עם המון התלהבות, הקהל יהיה השחקן ה-12. אני יכול להבין למה אבירם ברוכיאן מתרגש. הוא היה סמל בבית"ר וקפטן של קבוצה. זה יהיה משחק מתרגש עבורו ונקווה שהוא יתעלה", אמר אביתר אילוז לקראת המשחק. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, החלוץ הניגרי אובינה אוביפולה אמור להגיע למבחנים בקרוב. אלישע לוי כבר צפה בקלטות של השחקן.


בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תפגוש מחר בערב (א', 20:00, שידור בספורט 1) את הפועל באר שבע שבשורותיה משחק אבירם ברוכיאן שגדל בקבוצה מהבירה והיה לקפטן שלה. מאמן הקבוצה, אלי כהן, אמר הזהיר את חניכיו בפני ברוכיאן ואמר לקראת המשחק: "אמרתי לשחקנים שמי שעשה אצל באר שבע את השינוי בחלק הקדמי הם ברוכיאן ותומר סוויסה. גם דובב גבאי חוזר לכושר וזה משחק מפתח עבורנו לתקופה הקרובה. לחזור מבאר שבע עם תיקו זה אף פעם לא גרוע, אבל אנחנו הולכים לנצח. אני מסמן מטרות ומכוון גבוה, אין מטרות אחרות בבית"ר ירושלים".

אתמול נערכה ישיבת הדירקטוריון החודשית של המועדון. הנושא שהועלה בישיבה היה צירוף חלוץ לקבוצה במועד ההעברות הקרוב בינואר, על פי דרישתו של המאמן אלי כהן. כל חברי הדירקטוריון הסכימו פה אחד כי הקבוצה זקוקה לעוד שחקן התקפה, ויתרה מכך, שבית"ר חייבת לכוון אך ורק לפלייאוף העליון על מנת לייצר הכנסות של יותר מ-2 מיליון שקל מאירוח משחקים אטרקטיביים ומענק מיקום. בסוף החודש ייפגש איציק קורנפיין עם אנשי הבקרה לקבל אישור לכך, כאשר ההערכה היא כי בית"ר תתחזק בחלוץ בעלות של עד 400 אלף שקל עד לתום העונה.

היום ערכה הקבוצה בטדי את האימון המסכם לקראת המשחק. עמית בן שושן פצוע וככל הנראה לא יהיה בסגל, מי שצפוי להחליפו הינו אופיר קריאף שיעזור בצד ימין על המגן השמאלי של באר שבע אופיר דוידזאדה. שי חדד צפוי לחזור ולפתוח בעמדת המגן הימני ואילו ערן לוי יפתח בחוד ההתקפה. לפחות 2,000 מאוהדי בית"ר יגיעו לוסרמיל כאשר בפורומים השונים של אוהדי בית"ר ישנם ויכוחים כיצד לקבל את ברוכיאן מחר אך ההערכה היא כי הוא צפוי לקבלת פנים חמה ואוהדת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סינטיאהו סלליך שחקן עירוני קרית שמונה (שמאל) מול עמית בן שושן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
פצוע ולא כשיר להתמודדדות. בן שושן/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: אבירם ברוכיאן

קשר הפועל באר שבע חשש מאוד לדבר השבוע עם התקשורת, בין היתר משום שהלחץ סביבו לקראת המשחק מול בית"ר הוא גדול מאוד. ברוכיאן הוא לא עוד שחקן שעוזב קבוצה, אלא סוג של דמות שמהווה מרכיב חשוב בדפי ההיסטוריה של בית"ר בעשור האחרון. למרות הדיבורים על דרך חדשה בבירת הנגב, גם בבאר שבע יודעים שהצעה מבית"ר בקיץ, וברוכיאן חוזר לשחקן בצהוב-שחור. עד אז, הוא צריך להוכיח שהוא מסוגל לסחוב את באר שבע למקום ריאלי בחלק העליון של ליגת העל.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש

תמיד כשבית"ר מגיעה לבאר שבע הקבוצה מהדרום מגיעה להמון מצבים ושולטת במשחק. להרוש צפוייה הרבה עבודה מחר וייתכן שהוא האיש שיוכל להכריע את המשחק לטובת בית"ר.

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מצפה לו הרבה עבודה. אריאל הרוש/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו, אבירם ברוכיאן, דיא סבע, תומר סויסה; דובב גבאי.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש , שי חדד, מתן בראשי, דינו שקבורץ, חיים מגרלשווילי , קובי מויאל, דריו פרננדס , אופיר קריאף, אבי ריקן, חן עזריאל, ערן לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully