וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן שירוקי: "פלאניניץ' כמעט סגור במכבי תל אביב"

בשירוקי משלימים עם עזיבתו של הסנטר לישראל. ניקולה וויצ'יץ' לאתר היורוליג: "מכבי תל אביב אחת הפייבוריטיות בטופ 16"

דרקו פלאניניץ' מוסיף להתקרב למכבי תל אביב. לאחר שאתמול (חמישי) סיפר גורם במכבי תל אביב לוואלה! ספורט כי "התנאים מול שירוקי סוכמו", גם הקבוצה הבוסנית לא מכחישה את מעברו הצפוי של הסנטר בן ה-22 לישראל. הקבוצה הבוסנית הפסידה 89:73 אמש לאיגוקאה במסגרת הליגה האדריאטית, ובסיום הודה מאמן שירוקי, איבן וליץ': "פלאניניץ' הוא שחקן מכבי תל אביב כמעט ב-100 אחוז. עצם העובדה ששחקן שלנו עובר למועדון כל כך גדול זו הצלחה גדולה בשבילנו, אפילו יותר מלזכות באליפות".

פלאניניץ', אגב, רשם את משחקו החלש ביותר מפתיחת העונה. ב-15 דקות משחק הוא הספיק לבצע 5 עבירות, קלע 6 נקודות (2 מ-3 מהשדה, 2 מ-2 מקו העונשין), הוריד ריבאונד אחד ואיבד 4 פעמים. למרות זאת, הוא עדיין מוביל את טבלת הקלעים בליגה האדריאטית עם ממוצע של 16 נקודות למשחק, ומדורג שני בנקודות מדד עם 20.1 לערב. למרות החתימה המתקרבת, יש לציין כי אצל הצהובים עדיין מבררים את האפשרות לצרף את שחקנה בשנתיים האחרונות ריצ'רד הנדריקס, ששוחרר ממילאנו במהלך השבוע.

כזכור, מכבי תל אביב הייתה נחושה להחתים דווקא סנטר אחר, ארון ביינס מליובליאנה, ואף הייתה במשא ומתן מתקדם לצירופו לקבוצה, אלא שהקבוצה הסלובנית הטילה וטו על המהלך והחליטה שלא לשחררו על מנת שיעזור לה להשיג את מטרותיה לעונה הקרובה, ביניהן העפלה לעונה נוספת ביורוליג באמצעות הזכייה באחד משני המקומות הראשונים בליגה האדריאטית.

בתוך כך, סנטר ששיחק בעבר במכבי תל אביב די בהצלחה, ניקולה וויצ'יץ', התבקש על ידי אתר היורוליג לנתח את סיכויי האלופה הישראלית בטופ 16. וויצ'יץ', המשמש בימים אלו כמנג'ר-שחקן בספליט, קבוצת נעוריו, כתב: "קשה לי להיות אובייקטיבי בנוגע למכבי תל אביב. זו קבוצה שתמיד מוצאת דרך להעפיל לפיינל פור והם תמיד חזקים גם בהיכל נוקיה. העונה יש להם עליות וירידות ביכולת, אבל עדיין הם סיימו את שלב הבתים במקום הראשון. אני צופה כמעט בכל המשחקים שלהם ואני אוהב את הסגנון משחק שלהם. הם משחקים מהר ויש להם מאמן מצוין. מכבי חייבת להיות אחת הפייבוריטיות בבית שלה בטופ 16".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully