וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסיה: "אמשיך באותה שיטה, הקבוצה משחקת טוב"

20.12.2012 / 12:49

מאמן מכבי תל אביב השיב לביקורות במסיבת העיתונאים של הקבוצה ואיחל החלמה לוילאנובה. טיבי: "חסרים לנו מזל וריכוז"

קובי אליהו

אחרי הביקורות שחטפה, מכבי תל אביב תנסה להרים את הראש בשבת הקרובה במשחק הביתי בבלומפילד נגד מכבי נתניה (19:30). הצהובים שנוצחו על ידי מכבי חיפה מפגרים בנקודה אחת אחרי היריבה העירונית הפועל תל אביב והם עומדים עם מאזן של תשעה ניצחונות, תיקו וארבעה הפסדים לפני הקרב המסקרן נגד קבוצתו של טל בנין. מי שייעדר במכבי תל אביב הוא רוברטו קולאוטי שסובל ממתיחה במפשעה. בשעות הצהריים קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים שבה התייחס המאמן אוסקר גרסיה לביקורות.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא מודאג מהמצב. אוסקר גרסיה/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה, התייחס לביקורות ואמר: "במשחקים הראשונים אף אחד לא דיבר על השיטה. לפעמים הדברים משתנים, אבל אני חושב שזו השיטה הכי טובה כדי לנצח. אם אנחנו חושבים על המשחקים הראשונים, לא הייתה לנו החזקת כדור גבוהה, אבל בשני המשחקים האחרונים הייתה לנו החזקת כדור של 60 אחוז. הבעיה הכי גדולה בהחזקת כדור לא אומרת שאנחנו צריכים לנצח את המשחקים, אלא זה שלא הגענו למצבים. זה לא אומר שהקבוצה לא משחקת טוב. אני מחליט לגבי השיטה, וכך אנחנו משחקים כרגע".

על המשחק האחרון נגד מכבי חיפה אמר המאמן: "בקרן לא היינו ערניים ולכן ספגנו נגד מכבי חיפה. היה משחק צפוף וידענו שמי שייתן את השער הראשון ינצח את המשחק. לא הפסדנו בגלל המצבים הנייחים, עבדנו על זה במחנה האימון. זה לא משהו שמדאיג אותנו כרגע".

על המשחק הקרוב נגד מכבי נתניה הוסיף המאמן: "כל המשחקים בליגה צמודים, לא ניצחנו אף משחק בקלות. אנחנו יודעים שמחכה לנו משחק מסובך אבל ניצחון יכול לבוא לנו בזמן".

על הבעיות בקבוצה שלו אמר המאמן: "אני חושב שהיו לנו הרבה הזדמנויות להבקיע שערים, לא עשינו את זה וכשלא עושים את זה יש בעיה לנצח. אני חושב שיש לנו את ההתקפה המובילה בליגה, אבל במשחקים האחרונים זה לא הצליח. אנחנו לא משנים את הפילוסופיה שלנו להחזיק בכדור ולהבקיע, רוב הקבוצות משנות את הפילוסופיה כשהן משחקות נגדנו. אנחנו צריכים להיות מדויקים יותר, ואז הכל יהיה בסדר. אני לא חושב שזה בעיה עם שחקן אחד או שניים אלא עם כל הקבוצה. כולם יכולים להבקיע וכולם צריכים לשאת באחריות".

גרסיה התייחס כמובן למצבו של טיטו וילאנובה ששוב חלה בסרטן, ואמר: "אלה חדשות רעות. אני מאחל שהוא יהיה בריא מהר ככל האפשר. אני חושב שזה מה שיקרה. הרופאים אמרו שהמצב הוא טוב יותר ממה שהיה בשנה שעברה. אני מקווה שתוך כמה שבועות הוא יחזור לאמן את ברצלונה. לא דיברתי איתו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רוברטו קולאוטי שחקן מכבי תל אביב, משמאל. קובי אליהו
יחמיץ את המשחק. רוברטו קולאוטי/קובי אליהו

איתן טיבי התייחס גם הוא לבעיות שניכרות בשבועות האחרונים: "כשחקן הגנה יש לי מטרה לא לספוג שערים. כמעט בכל משחק חטפנו שער. אנחנו משתדלים לא לספוג, אבל אנחנו מקווים שבהמשך נעשה את זה. כל אחד מאיתנו מאוד מחויב למצבים נייחים. קורה שבשבריר של שנייה מאבדים את הריכוז. בתקופה האחרונה ספגנו שערים בקרנות ובמצבים נייחים, אבל מבחינתנו נעשה את הכל כדי שזה לא יקרה. אנחנו עובדים על זה באימונים".

על מצב הקבוצה, הבהיר הבלם: "אין שום משבר במכבי תל אביב. השחקנים מתאמנים ברמה גבוהה. אנחנו משתדלים להגיע לכל אימון ומשחק הכי טובים שאפשר. בתקופה האחרונה חסרים לנו כמה דברים כמו מזל וריכוז, אבל אני מאמין שכל הדברים הללו יחזרו למה שהיה בעבר".

על המשחק הקרוב נגד נתניה, אמר טיבי: "מכבי נתניה היא קבוצה מצוינת, אבל אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. אנחנו מגיעים אחרי תיקו והפסד, זה משחק חשוב מאוד עבורנו להמשך הדרך. אני מקווה שננצח את המשחק הזה".

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב מול רפי דהן. קובי אליהו
"אין שום משבר במכבי תל אביב". איתן טיבי במאבק באימון היום עם רפי דהן/קובי אליהו

בתוך כך, התקשורת השבדית מפרסמת הבוקר כי השוער הישראלי-קנדי תומר צ'נצינסקי (28) מועמד ל"קבוצה בכירה בישראל". צ'נצינסקי נולד בתל אביב וגדל בקנדה. ב-2007 הוחתם על ידי טורונטו מה-MLS, אבל לא שיחק בשירותיה משחק אחד. בשנים האחרונות שיחק במספר קבוצות בליגת הפיתוח ועבר גם במולדובה ופינלנד. בדצמבר 2011 חתם באורברו השבדית בשירותיה רשם העונה 14 הופעות. גרסיה התייחס לכך במסיבת העיתונאים, ואמר: "כל יום יוצאת ידיעה אחרת בעיתונים. אני לא מתייחס לדברים האלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully