וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: פערים קטנים עם סרבט על העברת רופלי

השוויצרים דורשים 60 אלף יורו, האדומים מוכנים לשלם כ-30 אלף. גורם בהתאחדות על רמון: "מפתיע שיש לו כ"כ הרבה כסף"

one

צפו ב-2:2 של הפועל תל אביב מול הפועל רמת גן

ונסאן רופלי, המגן השוויצרי של סרבט ז'נבה, מתקרב להפועל תל אביב. האדומים כבר הגיעו לסיכום עם השחקן וישנם פערים קטנים בין מוליכת הטבלה הישראלית לקבוצה השוויצרית על רכישתו. כרגע מדובר בסך הכל ב-30 אלף יורו המבדילים בין הקבוצות, כשהפועל מוכנה לשלם 30 אלף יורו בעוד השוויצרים דורשים 60 אלף. האדומים מאמינים כי יגיעו לפשרה ורופלי יצטרף בתחילת ינואר.

חשוב לציין כי הסכום הנמוך נובע מכך שהמגן בן ה-24 יסיים את חוזהו בקיץ בסרבט, ובכל מקרה, הצוות המקצועי מכין חלופות למקרה שהמגעים לא יבשילו לכדי חתימה. אם יגיע מגן זר חדש, ג'ון פיינטסיל צפוי לעזוב. בהפועל כבר יושבים עם הגנאי ומתקרבים לסיכום עימו על שחרורו מהקבוצה, כאשר הפערים בינתיים הם על חצי משכורת ינואר: המגן דורש משכורת מלאה, האדומים מוכנים לשלם חצי משכורת.

על פי גורמים בקבוצה, פיינטסיל אמנם מאוכזב, אך לא מערים בינתיים קשיים על שחרורו ולכן בהפועל חוששים להציב את המגן בהרכב. "אי אפשר לסמוך על שחקן שנמצא עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה", אמרו. המגן לא יפתח מול הפועל חיפה בליגה, ובמקומו יעלה אלרואי כהן כמגן שמאלי. שינוי נוסף, אך עדיין נתון בספק, יהיה עם חזרתו של גילי ורמוט להרכב הקבוצה במקומו של חנן ממן, שצבר חמישה כרטיסים צהובים ולא יהיה בסגל הקבוצה בשבת למשחק מול האקסית שלו. בהפועל עדיין לא ממש בטוחים כי ורמוט יהיה כשיר למשחק, אך אם זה יקרה יתפוס את מקומו של ממן כאמור.

אלרואי כהן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
כמו בתקופת לואיס פרננדז. אלרואי כהן/ברני ארדוב

מעבר למשחק, בהפועל תל אביב חושבים בעיקר על חלון ההעברות בינואר. חשוב לציין, כי למרות שחיים רמון דיבר על שקיפות ניהולית, נדמה כי הצהרותיו בבלוג האדומים - "הצלחנו לאזן את התקציב שעומד על כ-45 מיליון שקלים, וזאת בלי ערבויות מאיש כזה או אחר שנמצאות בבקרה או בכל מקום אחר. אנו גם לא צופים גרעון בעונה הזאת וזה עניין שאין להקל בו ראש, כי עשינו זאת בקושי ובעמל רב וללא כל אותם אוהדים בעלי יכולת שבעבר אמרו לי שהם מוכנים לפתוח לא רק את ליבם אלא גם את כיסם בעבור הפועל תל אביב", אינן מדויקות.

תקציב הפועל בבקרת התקציבים עומד על כ-51 מיליון שקלים וזה לפני העברתו של סאבו פאביצ'ביץ והחתמתו של אסי דומב כעוזר מאמן. עוד עולה מנתוני הבקרה כי רמון עצמו כבר השקיע בקבוצה מספר מיליונים מכיסו האישי ועוד שמונה מיליון שקל בערך עליהם הוא ערב בבקרה התקציבית. כלומר, התקציב של הפועל מאוזן אך ורק בגלל הזרמת הכספים של רמון, ואם הפועל לא תשחרר שחקנים נוספים רמון הוא זה שיספוג את הוצאות הקבוצה. "מפתיע שלפוליטקאי של שנים יש כל כך הרבה כסף", אמר היום גורם בהתאחדות לכדורגל. בשל כך, הפועל תיאלץ לשחרר עוד מספר שחקנים אם תגיע איתם להסכם או שקבוצה אחרת תסכים לממן את חוזיהם, אלא אם כן רמון יהיה מוכן להשקעה נוספת בקבוצה.

מכך ניתן להסיק שהאדומים יותר ממעוניינים למכור את טוטו תמוז, בתקווה שמכירת החלוץ תכניס בערך כחצי מיליון יורו. בנוסף, המצב הכלכלי הנוכחי לא מאפשר את החתמתו של ערן זהבי, אלא אם הפועל תצליח גם למכור את השוער אפולה אדל המשתכר הגבוה בקבוצה שבו מעוניינות מספר קבוצות בצרפת. אדל עצמו כבר התבטא בעבר שיהיה מוכן לחזור לצרפת, אך בתור שוער ראשון ולא שוער משני כפי שליל ומארסיי מעוניינות בו.

בכלל, נראה כרגע כי צפויות התפתחויות נוספות לקראת חלון העברות בינואר. המגן אלירן דנין והחלוץ ויקטור מרעי לא מרוצים ממעמדם בקבוצה ורוצים לעזוב. כמו כן, בהפועל היו שמחים "להיפטר" מחוזהים של אלרואי כהן, זאב חיימוביץ' ותומר בן יוסף.

ראש קבוצת הרכישה של הפועל תל אביב חיים רמון. קובי אליהו, קובי אליהו
צריך לשחרר שחקנים, אלא אם כן הוא מתכוון להשקיע שוב מכספו. חיים רמון/קובי אליהו, קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully